Coach 18.09.2006 12:48:09 | |
---|
Aloitan heittämällä kehiin, että missä ovat Pääkköset nyt Pääkköset tekivät aikanaan niin kovan levyn että toista ei ole tarvinnut. Täydellistä ei voi parantaa. Enpä tiedä missä ovat nyt mutta hyvä kun tuli puheeksi, laitankin levyn soimaan heti. |
arrgh 18.09.2006 13:03:08 | |
---|
Tollasta en muista kuulleeni, mutta Yrjänä kyllä väsäsi sanoja Wilman hienolle Suuri valkea -levylle aikanaan. Ja tuotti sen. Ja mitä Wilmaan tulee, niin joidenkin heidän livebändinsä jäsenien edesottamuksia voi seurata täältä: http://www.husky-rescue.com/ |
-Cale 18.09.2006 13:05:49 | |
---|
Eipä ole Vito Bratasta (White Lion) kuulunut mitään, tai minä en ainakaan ole kuullut. Varsin pätevä kepittäjä, olisi mielenkiintoista tietää mitä mies puuhailee tänä päivänä. |
Lennu 18.09.2006 15:14:11 | |
---|
Eipä ole Vito Bratasta (White Lion) kuulunut mitään, tai minä en ainakaan ole kuullut. Varsin pätevä kepittäjä, olisi mielenkiintoista tietää mitä mies puuhailee tänä päivänä. Totta. White Lion oli kova. Niinko oikeesti. "Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on."
"Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?" |
-J 18.09.2006 16:13:48 | |
---|
Paatuneimpien musiikkidiggareiden ja mainstream soittolistoja boikotoivien antikvariaattihamstereiden perimmäiseen yöuniakin vieneeseen kysymykseen "Missä on Niko Sinervä nykyään?" on löytynyt vastaus. *pitää jännityksessä* Todellakin, tämä 'Blondi tuli taloon' sarjastakin tutuksi tullut näyttelijä työskentelee Tequila Oy:n asiakaspäällikkönä. Luin Kauppalehdestä kahvitunnilla. Karisma on esiintyjän protools |
Veikko 18.09.2006 21:52:25 | |
---|
Mikko Kuustonenhan kyllä keikkaili täällä pohjois-suomessa jonkun mielenterveysyhdistyksen tms. Hyvän olon illoissa (tai joku semmonen). Oli kuulemma siellä tarinoinut avoimesti yleisölle omasta masennuskaudestaan. Jahas, ja juur selvis, että uusi sinkku on pihalla ja levy tulee ensi vuonna. Hyvä, tykkäään miehen musasta. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
tanjuli 19.09.2006 00:33:33 | |
---|
Ja mitä Wilmaan tulee, niin joidenkin heidän livebändinsä jäsenien edesottamuksia voi seurata täältä: http://www.husky-rescue.com/ Wilman laulaja käsittääkseni nykyisin lähinnä opettaa. [i hear voices but at least they're on tune] |
Tapani L 19.09.2006 04:02:53 (muokattu 19.09.2006 04:03:05) | |
---|
Wilman laulaja käsittääkseni nykyisin lähinnä opettaa. Taidan muistaa aivan väärin, mutta mun mielestä kuulin radiosta jonkun Wilma-biisin vielä vuosi sitten. Ja silloin se oli uusi biisi. Tosin nyt kun etsin bändistä tietoa, niin eipä oikein mitään löytynyt, joten taidan tosiaankin muistaa väärin. Voihan siitä olla useampikin vuosi aikaa. TapaniKuuntele minua! Ei välttämättä hullu mutta kriittisesti omituinen. -Twinkle |
tuluppa 19.09.2006 13:10:02 | |
---|
Mutta missä on napakympin Kaitsu? |
mr_b 19.09.2006 13:39:45 | |
---|
Wilman laulaja käsittääkseni nykyisin lähinnä opettaa. Jep, Anna Kuoppamäki valmistui muistaakseni Sibiksesta ja tekee opetushommia. Taitaa olla jättänyt bändihommat taakseen, tosin kyllähän nainen aina joissain projekteissa vilahtelee, viimeksi kait Ezkimon singlellä ja joissain konserteissa solistina. Taitaa olla naimisissa Wilman kitaristin kanssa (menikö 7 päivää tasolle?). Tässä vielä ikivanha artikkeli: http://www.elvisry.fi/012000/anna.html Mutta mitä tapahtui Wilman alkupään kokoonpanossa olleelle ihanalle pitkälle kosketinsoittajatytölle *huokaus* ? Summer in the city and winters in Miami |
Veikko 19.09.2006 15:41:01 | |
---|
Mutta mitä tapahtui Wilman alkupään kokoonpanossa olleelle ihanalle pitkälle kosketinsoittajatytölle *huokaus* ? Se oli muuten todella ihana, muistan yhden keikan missä se soitti somasti maastohousuissaan. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Stain 19.09.2006 15:49:08 | |
---|
Saako tähän laittaa myös ulkomaalaisia? Missä on Nirvanan Krist Novoselic? Tekeekö se ihan jotain työtä? Tuskinpa tienasi Nirvanassa niin paljon rahaa että voisi niillä elellä. It's a bittersweet symphony, this life |
sn 19.09.2006 15:52:25 | |
---|
Saako tähän laittaa myös ulkomaalaisia? Missä on Nirvanan Krist Novoselic? Tekeekö se ihan jotain työtä? Tuskinpa tienasi Nirvanassa niin paljon rahaa että voisi niillä elellä. Taitaa olla politiikassa jollain tasolla. Näyttää kyllä ihan vakuutusmyyjältä nykyään. |
pets 19.09.2006 16:24:25 | |
---|
Tulipa mieleeni, mitähän Kollaa Kestää porukalle nykyisin kuuluu... |
leka 19.09.2006 16:29:13 | |
---|
Tulipa mieleeni, mitähän Kollaa Kestää porukalle nykyisin kuuluu... Missä on nyt Kaseva? Missä on nyt Kollaa kestää? Missä on nyt Keba? Missä on Noitalinna huraa? Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt allekirjoitus! |
Veikko 19.09.2006 18:00:26 | |
---|
Entäs Markku Petander? "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Feggy 19.09.2006 18:45:31 | |
---|
Tulipa mieleeni, mitähän Kollaa Kestää porukalle nykyisin kuuluu... Muista en tiedä, mutta rumpali Jyrki Siukonen oli kuvataideakatemian professori jonkin aikaa ja on nyt vapaa taitelija ja tieteilijä. |
Listen 19.09.2006 19:08:39 | |
---|
Missä on nyt Kaseva? Missä on nyt Kollaa kestää? Missä on nyt Keba? Missä on Noitalinna huraa? http://www.kaseva.fi/ Siukonen ja Helminen ainakin soittivat 90-luvulla Punk Lurex OK:ssa. Keban Asko Kallonenhan oli Idols-tuomari, ja töissä Helsinki Music Company-lafkassa. Ali Alikoski soolouralla - 2005 ilmestyi viimeisin albumi. Noitalinnan Huraan Hannu Sepponen soittaa lastenorkesterissa Tohtori Orff ja Herra Dalcroze. |
NHR 19.09.2006 19:13:19 (muokattu 19.09.2006 19:15:36) | |
---|
Noitalinnan Huraan Hannu Sepponen soittaa lastenorkesterissa Tohtori Orff ja Herra Dalcroze. Ja Sari on kirjailija, opettaja ja perheenäiti, edelleen naimisissa Antin kanssa. Musahommat ilmeisesti jääneet vähemmälle nykyään. Mutta missäs on Elvis? :P Pääkköset tekivät aikanaan niin kovan levyn että toista ei ole tarvinnut. Täydellistä ei voi parantaa. Enpä tiedä missä ovat nyt mutta hyvä kun tuli puheeksi, laitankin levyn soimaan heti. Mäkin kuuntelin sen just pari viikkoo sitten pitkästä aikaa, enkä voinut kun ihmetellä, että semmostakin on joskus viittiny ihan tosissaan kuunnella. Ei oikeen säväyttäny enää. Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
Magic Bullet 19.09.2006 19:13:44 | |
---|
Kysymys joka on kaikkien huulilla: Missä on Frööbelin Palikat?! Mulla on niiden nimikirjoituskin vuodelta nakki ja muna. |