ballfish 06.06.2006 12:49:39 | |
---|
Suurin osa ripattu itse ostetuilta levyiltä ja monta levyä odottamassa vielä samaa käsittelyä. Hienoa +!! |
Kassu 06.06.2006 15:08:02 | |
---|
Millaisiakohan g-voimia tuollainen kovalevy kestää... käsittääkseni ainakin lenkkeilystä johtuvan tärähtelyn. No laakerit niissä menevät. Hajoileehan kannettavista tietokoneistakin levyjä enemmän kuin pöytäkoneista. |
kerpse 06.06.2006 17:33:28 | |
---|
Moi, Olen alkanut harkita iPodin ostamista ja funtsin eri mallivaihtoehtoja. Yksi kriteeri olisi että olisi kiva jos sen kanssa pystyisi juoksemaan. Nano olisi tämänhetkisistä varmaankin siihen tarkoitukseen sopivin, mutta sen maksimikapasiteetti 4 Gb mietityttää. Isommassa mallissa olisi paljon suurempi tallennuskapasiteetti, mutta miten sen kanssa pärjää lenkillä? (Edittiä ja tarkennus: lähinnä mulla on vaihtoehtona mielessä 30 Gb Video-versio) Tykkääkö kone kyttyrää hytkymisestä? Kaikkea muutakin iPodeihin liittyvää kerrottavaa saa toki esittää! Osta flash-muistillinen halpissoitin lenkkeilytarkoituksiin (itselläni on 256 megan muutaman kympin playeri juoksuharrastusta varten) ja isompi, kovalevyllinen jötkäle (esim. iPod tai Creativen Zen) muuta käyttöä varten. |
Noita 06.06.2006 18:16:56 | |
---|
Mulla on ihan tuollainen Applen 20GB mötikkä, ei mitään onkelmia ollut missään maastossa. Enemmän olisin huolissani kuulokkeista. Pari kertaa tullut melkein heitettyä nappikuulokkeet sillalta alas järveen kun eivät meinaa pysyä vauhdissa päässä. Siispä jonkinlaiset fiksut kuulokkeet joissa on vaikka korvanlehden takaa kiertävä muovilenkura olis ihan hyvät. "Roots rip my flesh and fill my skull
As worms dance around my drowning body.." |
kuriken 06.06.2006 19:16:30 | |
---|
Minun veljelläni on vissiin neljännen sukupolven ipodi, eli siinä on se rengas(click wheel) ja mustavalko näyttö. Äänenlaatu verrattuna muihin mp3-soittimiin on aivan karsea. Bassoja laite toistaa erittäin huonosti. Korjatessa laitteen omalla EQ:lla bassojen vähäisyyttä, menee signaali särölle bassojen kohdalla. Mikrobitin n. vuosi sitten tekemässä vertailussa tämä todettiin myös. Äänentoistokäyrä näytti paljon surkeammalta kuin kilpailijoiden tuotteilla. Kaikkein halvimmatkin mp3-soittimet toistivat bassot neutraalimmin kuin kyseinen ipod. Tämän verran piti avauta. Toivottavasti tämä ongelma on korjattu näissä uudemmissa ipodeissa. Olet hullu - Eikä kukaan huomaa sitä |
hoffe 06.06.2006 20:13:33 | |
---|
No laakerit niissä menevät. Hajoileehan kannettavista tietokoneistakin levyjä enemmän kuin pöytäkoneista. Käytetäänkö kannettavia ns. vauhdissa? Mä en ainakaan ole koskaan nähnyt että kukaan juoksisi kannettavan kanssa. "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
Route 66 06.06.2006 20:52:30 | |
---|
Käytetäänkö kannettavia ns. vauhdissa? Mä en ainakaan ole koskaan nähnyt että kukaan juoksisi kannettavan kanssa. kyl niit enemmän liikutellaan ku pöytäkoneit ;;SMOKE "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin" |
GlaxoSmithKline 06.06.2006 23:14:12 | |
---|
|
Anonymous-jazz 07.06.2006 03:20:22 | |
---|
Niin varmaan joo, alas luettelee. :) Tosi on... "Fuusiojazziahan minäkin olisin aina halunnut soittaa". |
Chemo 27.07.2006 17:00:06 | |
---|
Tähän semmoinen päivitys että ostin 30 Gb Video iPodin. Yhteinen taival on vasta alussa, mutta ensivaikutelma kapineesta on erittäin positiivinen! Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
James Mc Brown 27.07.2006 17:21:16 | |
---|
30Gb Podi on kyllä lähes kaikin puolin ylivertaisen loistokas laite. Akun kestävyyttä olisin kaivannut vähän enemmän, mutta näin jälkikäteen tuollakaa nyt ei ole niin väliä. Sanon jälkikäteen siksi, että hajotin vehkeestä näytön. Reiluna valmistajana apple ei kuitenkaan tee tähän malliin varaosanäyttöjä joten heittelen tässä tällä hetkellä vehjettä seinään, kun siitä ei muuhunkaan enää ole. Ei toimi edes siirtokovona... Tarpeettomaksi jäi myös tuollainen melko kätevä tupakansytyttimestä virtansa ottava laturi, jossa kuin sattumalta on mukana FM-lähetin, jolla musan saa soimaan kätevähkösti autoradiosta. Ostakaa pois.. Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
Chemo 27.07.2006 17:44:13 | |
---|
hajotin vehkeestä näytön Karmivaa! Osanottoni. Miten tuo tapahtui? PS. Mulla ei autossa oo tupakansytytintä ollenkaan, muuten toi olisi ollut varmaan pätevä kapistus.. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
James Mc Brown 28.07.2006 01:15:34 | |
---|
Karmivaa! Osanottoni. Miten tuo tapahtui? PS. Mulla ei autossa oo tupakansytytintä ollenkaan, muuten toi olisi ollut varmaan pätevä kapistus.. Tökkäsin taskun pöydän kulmaan. Done. ja jeh, äärimmäisen pätevä kapistushan tuo on. Alunperin tehty iPod minille, mutta joka kodin MacGyver sovittaa sen kyllä podiin kuin podiin. Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
DoThePop 28.07.2006 15:30:57 | |
---|
Tähän semmoinen päivitys että ostin 30 Gb Video iPodin. Yhteinen taival on vasta alussa, mutta ensivaikutelma kapineesta on erittäin positiivinen! Mä ostin tuon samaisen laitteen alku kesästä.Ihan täydellinen peli meikäläisen käytössä.Et varmaan tule pettymään hankintaasi. |
aleksi 28.07.2006 17:52:55 | |
---|
Hitto, minunkin pitäis ostaa. Pähkäilen kanssa juuri tuon 4gb (flash) vs. 30gb (kovis ja hieman kalliimpi) vastakkainasettelun kanssa. Eipä tule kyllä mahdottomasti juostua tms., joten eiköhän tollanen 30giganen jossain vaiheessa päädy omistukseen. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion." |
Nuuskamuikkunen 29.07.2006 08:49:47 | |
---|
Kun kiintolevy on pelkästään luku -tilassa ei mitään vahinkoa pääse tapahtumaan, vaikka kuinka se heiluisi. (rajansa kaikella) Kun kiintolevylle kirjoitetaan, on "kirjoituspää" levyn pinnalla, ja silloin liika tärinä aiheuttaa vahinkoa. Ipod:in sijaan suosittelisin katsastamaan tämän soittimen: http://www.dapreview.net/e107_plugins/content/content.php?content.201 Mp3 on mennyttä aikaa. OGG on tämän päivän formaatti. Omaa huomattavasti paremman koko/laatusuhteen ja on kaiken lisäksi OpenSource. iAudion X5 toistaa jopa FLAC:ia. Toinen sivu, jolla on jopa hauska osoite, ja on aika kattava informaation suhteen: http://www.anythingbutipod.com/ |
man9 29.07.2006 09:32:05 | |
---|
Eipä tule kyllä mahdottomasti juostua tms., joten eiköhän tollanen 30giganen jossain vaiheessa päädy omistukseen. Kyllä se 30GB kandee hommata, koska jossain vaiheessa saattaa kuitenki ruveta kismittämään se ettei kaikki biisit mahdu Nanoon... Eniten mua kismittää se, että iPodilla nauhoittamiseen ei oikein ole virallista ratkaisua, muuten mahtava peli. Itsekin muuten harrastan juoksua, ja mulla on 30GB Video, joka ei ole siitä nähtävästi juurikaan kärsinyt. |
Fhool 29.07.2006 11:07:58 | |
---|
Itsekin olen pitkään tuumaillut sellaisen hankkimista, mutta tila on tosiaan ainoa mikä mietityttää ja se että onko tosiaan iPod ainoa vaihtoehto, onhan niitä vaikka mitä Creativejä, mitä eroa niissä on ja mikä tekee iPodista paremman? Jos nyt sellaisen hankin, varmasti tulee ainakin se 30G että saa tarpeeksi musiikkia mukaansa, enkä juoksekaan niin siitä ei muodostu ongelmaa. Sateenkaari |
Rattata 30.07.2006 00:21:26 | |
---|
Tuli tuossa kans ostettua tuommonen iPod 30 Gt video. Vaikuttaa todella mukalta vehkeeltä. Ainoa miinus on se, ettei bassoja yms. pysty itse säätämään. Tarpeettomaksi jäi myös tuollainen melko kätevä tupakansytyttimestä virtansa ottava laturi, jossa kuin sattumalta on mukana FM-lähetin, jolla musan saa soimaan kätevähkösti autoradiosta. Ostakaa pois.. Jos se sopii tähän mun ipodiin, niin voisin hyvinkin ostaa. "Tämä triidi muuttaa koko elämäsi!" - JCM "Sori, Commando muutti jo." - Seppo_Howitzer Kuuntele |
aleksi 30.07.2006 02:23:09 | |
---|
...onko tosiaan iPod ainoa vaihtoehto, onhan niitä vaikka mitä Creativejä, mitä eroa niissä on ja mikä tekee iPodista paremman? Samoja aatoksia täälläkin... iPodiin olen kallistumassa lähinnä siksi, että luulisin sen olevan suhteellisen luotettava sekä käyttömukavuudeltaan siedettävä. -Nimim. Philipsin hdd -soittimen entinen omistaja. Nuuskikselle kiitokset, kai, noista linkeistä. Mieli tosiaan tekisi jotain muuta soitinta, kunhan toimivuudesta ei tarvitse tinkiä. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion." |