anttipi 29.04.2006 00:39:13 (muokattu 29.04.2006 00:53:22) | |
---|
Olin joskus 90-luvulla hirveä Shed Seven -fani, ja vuonna 1995 Roskildessa tarjoutui hartaasti odotettu tilaisuus nähdä heidät. Olin siis paikalla - eturivissä! - mutta missasin keikan silti totaalisesti: en muista humala-/pössytilani vuoksi keikasta yhtään mitään. Olin raahautunut lavan edustalle jo hyvissä ajoin. Mukana ollut serkkuni kertoi minun huudelleen jotain sopimatonta bändin laulajalle joka biisin välissä, ja lopulta laulajalla oli kuulemma mennyt hermot ja oli sanonut mikkiin kyrpiintyneenä jotakin "come over here and say it" tai vastaavaa. Myös joku takanamme seissyt hemmo oli serkkuni mukaan ollut jo nyrkki pystyssä lyömässä minua, koska olin remponut itseäni lavan edustaa vasten edes takaisin koko keikan ajan. Serkkuni yhteenveto käytöksestäni: "VITUN rasittava!" Myöhemmin näin painajaisia, joissa kävin pyytämässä Englannissa asti bändiltä anteeksi - ja aina huonolla menestyksellä. Mikä parasta, jossain brittliehdessä bändi myöhemmin manasi Roskilden reissun alimpaan helvettiin - niillä oli lisäksi ollut jotain kahnauksia joidenkin moottoripyöräjengiläisten kanssa. Hohhoh. :D "Log From Blammo!" |
Roger 29.04.2006 00:40:34 | |
---|
Queen + Paul Rodgers, Hyde Park, Lontoo 8.7.2005. Liput oli, lento oli, majoitus oli, edellispäivänä sattuneet Lontoon terrori-iskut siirsivät konsertin viikolla eteenpäin, joten keikka jäi näkemättä... Life is what happens to you while you're busy making other plans. - John Lennon |
arrgh 29.04.2006 00:40:47 | |
---|
Alec Empire Gloriassa taannoin. En vaan laiskuuttani jaksanu lähteä ja nyt kyllä *tuttaa kun tuli missattua. |
Defrayer 29.04.2006 01:24:39 | |
---|
Koko viime kesan Tuska- ja Sauna Open Air-festarit. Harmittaa. Pastilli?
IMIK #15, IHKK #16, THV #17 |
Numbie 29.04.2006 02:19:55 | |
---|
Tänään olis ollu Dave Lindholm tossa ihan lähellä, ei oo vaan yhtään rahaa. |
Nyar 29.04.2006 07:10:14 | |
---|
Pantera, joskus muinoin (Ehkä en silloin ollut kiinnostunut Panterasta). Peer Günt Pellavarockissa. I feel safe in Sin City! |
S.i.r. 29.04.2006 08:40:00 (muokattu 29.04.2006 08:40:11) | |
---|
Rush vuonna 2004 Tukholmassa. Eipä vähän ota pattiin, tuskinpa nekään elämäni suurimmat sankarit tänne enää tulevat ikinä. Kyllä. Edelleenkin vituttaa ja PALJON. No, Rush tekee parhaillaan uutta lättyä. Ei auta kuin toivoa, että Geddy, Alex & Neil vaivautuisivat vielä kerran Euroopan kiertueelle, ja tällä kertaa pääsisivät Helsinkiin asti. |
Curry 29.04.2006 10:17:27 | |
---|
Mötley Cruën missaaminen viime keväänä vituttaa ja rankasti, sitten muita ois kans Megadeth Oulussa joitakin vuosia sitten ja Motörhead-Alice Cooper-Dio -yhteiskiertueen Oulun keikka pistää kans vituttaan. Eikä passaa unohtaa Metallican viime Suomenkeikkaa, tämän onneksi pääsee näkemään Tallinnassa. Ei maha mittään, aina ei voi voittaa. On noita bändejä onneksi tullut nähtyäkin melko paljon. "Is life over? This life's over? / Or has it only just begun? /It grows colder, starts to moulder / Coming apart yet still not done / Forever one..." |
Turder 29.04.2006 10:17:33 (muokattu 29.04.2006 10:18:37) | |
---|
Mark Knopfler Helsingissä 2005. Jotenkin oli muistikuva, että se oli jo aiemmin kevättalvella. Sitten näin jossain mainoksen notta Knopfler tänä iltana Areenalla. Toinen hajotus tulee olemaan Clapton tänä kesänä. I've got a size 12 that will inspire! -Paul Teutul Sr. |
carlos 29.04.2006 10:20:24 | |
---|
Muse Nosturissa (2003?). En tiedä, mikä oli lopullisin syy siihen, ettei tuonne tullut lähdettyä. Harmittaa kuitenkin edelleen aina joskus. Mewin kulttuuritalon keikan missaaminen otti myös pattiin - varsinkin sinä päivänä, kun se keikka oli! Siskoni olisi hommannut minulle lipun, mutta sanoin, etten tule. Nii-in... Monien provinssirockissa käyneiden bändien (QOTSA, Massive Attack jne.) missaaminen harmittaaa myös. Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
Blasphemer 29.04.2006 10:37:31 (muokattu 29.04.2006 10:37:38) | |
---|
Slayer 2004. Liput oli, mutta ei matkarahaa :D "The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us" - Peter Tägtgren - |
Holy Diver 29.04.2006 10:54:26 | |
---|
No, mä olen sen verran nuori, että ei ole kerennyt tässä aiheessa vitutusta syntyä kovin paljoa. Kuitenkin olisi pitänyt kyllä lähteä viime kesän Sauna Open Airiin. Dio, Slayer ja Megadeth. No Dion näin sitten joulukuussa Jyväskylässä, mutta eniten tuossa toi Slayer ketuttaa... |
Ronnie James 29.04.2006 11:30:34 | |
---|
Jethro Tullin ja Roger Watersin edellisten Suomen vierailujen näkemättä jääminen harmittaa edelleen syvästi. "Let's sing another song, boys! This one has grown old and bitter." |
Coldman 29.04.2006 15:52:58 | |
---|
Bodomin Oulun keikka jäi potuttamaan, kun sinne oli niin korkea ikäraja. Get Stoned ! |
Fortune 29.04.2006 16:09:46 | |
---|
Kyllä. Edelleenkin vituttaa ja PALJON. No, Rush tekee parhaillaan uutta lättyä. Ei auta kuin toivoa, että Geddy, Alex & Neil vaivautuisivat vielä kerran Euroopan kiertueelle, ja tällä kertaa pääsisivät Helsinkiin asti. No, jos nyt tulevat Eurooppaan, niin sama mihin maahan, pyhiinvaellus on edessä. Suomeen turha odottaa, sillä kiertuetekniikan koolla ja bändin kuitenkin marginaalisella suosiolla ei kannata raahautua lahden yli. Tukholmahan on kyllä lähellä, viimeksi oli puhdasta saamattomuutta kun en järkännyt rahoja kasaan... Look behind you, a three-necked guitar! |
HaloOfFlies 29.04.2006 20:11:37 (muokattu 29.04.2006 20:14:32) | |
---|
Minulle kävi syksyllä 1997 siten, että menin katsomaan kaverini kanssa Don Huonoja, mutta koska ei ollut ajokorttia, en päässyt sisään baariin(kaveri pääsi). Lippu oli ostettu etukäteen jo, mutta hukkaanpa menivät ne rahat. Kyllä vitutti ja paljon, varsinkin kun eivät sen keikan jälkeen enää ikinä kotikaupunkiini keikalle tulleet. First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5 |
Kaake 29.04.2006 20:14:29 | |
---|
Primus Lepakossa joskus -93 (??) varsinkin kun frendi kehaisi keikan taivaisiin. Rotting Christ oli lämppäämässä Lepakossa, liput oli ja kaikki ja keikalle mentiinkin, tosin Rotting lopetti juuri kun astuimme sisään. Muutama muukin lämppäri on jäänyt näkemättä kun on pohjien otto venynyt liiaksi. No väärinhän se meni Tre Kronor Basar Klubb, medlem #2
|
MadMatt 29.04.2006 20:20:28 | |
---|
SRV Porissa. |
texjazz 29.04.2006 22:48:08 | |
---|
The Smiths Provinssissa 1984. Komppanian vääpeli ei ymmärtänyt, että kyseessä on ainutlaatuinen tapaus. Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy. |
HarriP 29.04.2006 22:48:13 | |
---|
The Smiths Provinssissa 1984...ei mitään syytä miksi tänne ei tullut mentyä, ja tämä aktiivisesti ketuttaa edelleen.... huok. |