Tympee Huttunen 22.03.2006 17:56:19 | |
---|
Vois hakea. |
hlecter 22.03.2006 18:54:52 | |
---|
1.Goodrock Oy:n heavy-asiantuntijat valitsevat loppu katselmukseen kutsuttavat muusikot. 2.Loppu katselmukseen hyväksytyille ilmoitetaan henk.koht.luottamuksellisesti sähköpostitse 15.5.06 mennessä. 3.Ilmoittauttuneiden tietoja ei Goodrock Oy julkista missään muodossa joten voit ilmoittautua luottamuksellisesti vaikka heti. 4.Lähetä hyvä kuva itsestäsi ilmoittautumis lomakkeen liitteeksi. Kim.goodrock@rokki.net tai osoitteella:PL 74 00501 Helsinki Jos tuon verran saa yhdys-sana virheitä taittetua kasaan muutamaan riviin... |
jonsku1 22.03.2006 23:26:35 | |
---|
No voihan Rockstarba! |
uruttaja 22.03.2006 23:40:11 | |
---|
Pitäskö ilmottautua, 48v, ainakin ikävaatimus täyttys. |
Jag 22.03.2006 23:42:21 | |
---|
No voihan Rockstarba! hoho. Juuri tämä tuli itsellekkin mieleen. Kuinka moni uskoo, että kuulemme projektista joskus? Hieman epäilyttää itseäni. Jag: mielipiteesi on väärä
Horo-ari: Nii ehkä sun mielestä, mun mielestä se on just oikea.
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli
|
M.i.k.key 23.03.2006 00:00:42 | |
---|
Pakkohan tän on olla totta kun vain kuva vaaditaan, musanäytteestä viis! HOHO! Hyvä Baron! Möllisty! |
JMP71 24.03.2006 01:22:41 | |
---|
Jos tuon verran saa yhdys-sana virheitä taittetua kasaan muutamaan riviin... Tähän kyllä tartuin itsekkin. Ei anna hyvää kuvaa ei.. Alkoholi lyhentää ihmisen ikää, mutta toisaalta ehtii nähdä kaksin verroin. -K.Palsa- |
Jani The Rock 24.03.2006 01:50:22 (muokattu 24.03.2006 01:50:37) | |
---|
Toi "Goodrock Oy:n heavy-asiantuntijat" kuulostaa ihan vitun hyvältä. Minkähänlaista sakkia siihen raatiin kuuluu. Varmaan kaks 13-vuotiasta pitkätukkasta jolperoa, toisella äiskän ostama Zildren Of Buudom - paita ja toisella tussilla piirretty pentagrammi kämmenselässä. Ja sitten joku mustahuulinen gootti-lolita, jolla on naamassa enemmän metallia kuin K-Raudan näyteikkunassa. Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Juzzu 24.03.2006 08:01:43 | |
---|
Minkähänlaista sakkia siihen raatiin kuuluu. Varmaan kaks 13-vuotiasta pitkätukkasta jolperoa, toisella äiskän ostama Zildren Of Buudom - paita ja toisella tussilla piirretty pentagrammi kämmenselässä. Ja sitten joku mustahuulinen gootti-lolita, jolla on naamassa enemmän metallia kuin K-Raudan näyteikkunassa. Ai äm.nettiläisetkö siellä raadissa on? So just shut your face and take a seat
Because after all, you're just talking meat...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Karlsson 24.03.2006 09:36:20 | |
---|
Ai äm.nettiläisetkö siellä raadissa on? Mnetin sisäpiiri. "Soitamme mieluummin ns marginaalimusaa." -KMT |
Pieni rumpalipoika 24.03.2006 11:15:43 | |
---|
Aika ihmeellistä, että jengi tyrmää koko homman tietämättä asiasta mitään. Ja kun mitään ei tiedetä, keksitään kritisoitavia juttuja ite. Eli mitä haittaa tuohon osallistumisesta vois muka olla? Ja ei toi nyt kaameasti eroa siitä, että lähettäis demojaan levylafkaan, heruis diili ja pitäis nopsaan kasata pumppu keikoille. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
kivi 24.03.2006 11:18:55 | |
---|
Aika ihmeellistä, että jengi tyrmää koko homman tietämättä asiasta mitään. Ja kun mitään ei tiedetä, keksitään kritisoitavia juttuja ite. Eli mitä haittaa tuohon osallistumisesta vois muka olla? Ja ei toi nyt kaameasti eroa siitä, että lähettäis demojaan levylafkaan, heruis diili ja pitäis nopsaan kasata pumppu keikoille. Samaa mieltä. Eikä toi varsinainen bändikuviokaan erityisesti eroa siitä, jos tosissaan ollaan, millaista homma joka tapauksessa on. Tervetuloa vaan "todelliseen maailmaan", siinä saa taiteellinen integriteetti jäädä toiseksi, kun levy-yhtiön setä ei löydä uudestakaan sessiosta radiohitiksi sopivaa biisiä. :-) |
Ukko 24.03.2006 17:07:22 | |
---|
Ja sitten loppukevennys: mä olen ihan vakavissani ja ilman vi**uilua sitä mieltä, että jos nimimerkit Shagriml, Etnopoju ja Tähtivaeltaja vastaisivat tuohon ilmoitukseen, siitä tulisi todella rankka bändi. Egojahan tässä haetaan. Ettei vaan menisi tappeluksi ilman tuloksia ;) Yhteen bändiin ei mahdu kuin yksi suuri ego. |
Ukko 24.03.2006 17:09:07 | |
---|
Pitäskö ilmottautua, 48v, ainakin ikävaatimus täyttys. Pistetään me vaan kuule pystyyn 48 vuotiaiden heavy bändi. Mä voin olla se sankari kitaristi ( jos ei ole hiusvaatimuksia ) ;) |
perkeles 25.03.2006 00:07:04 | |
---|
mä voisin tulla kans,vaikkei täyty ikäkään. HELLO CLEVELAND |
Notefix 25.03.2006 09:40:58 (muokattu 25.03.2006 09:41:11) | |
---|
Tervetuloa vaan "todelliseen maailmaan", siinä saa taiteellinen integriteetti jäädä toiseksi, kun levy-yhtiön setä ei löydä uudestakaan sessiosta radiohitiksi sopivaa biisiä. :-) HOHOHO, varmaan yleisin lause musabisneksessä: "tää on ihan mahtavaa, mutta ei oo vielä sinkkua. Mut XXX XXXXXX olis todella kiinnostunu tekemään teille biisin". Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
kivi 25.03.2006 12:37:32 (muokattu 25.03.2006 12:38:02) | |
---|
HOHOHO, varmaan yleisin lause musabisneksessä: "tää on ihan mahtavaa, mutta ei oo vielä sinkkua. Mut XXX XXXXXX olis todella kiinnostunu tekemään teille biisin". Jep. Ja oikea vastaus on aina: "Tosi hienoa! Nasta saada tehdä sen ja sen kanssa yhteistyötä" ja sitten toivotaan että biisistä tulee tarpeeksi artistin näköinen ettei se hajoita yleisön fokusta ja pilaa artistin mainetta. Yhteistyö rules, ja hyvät biisit! Eräs levy-yhtiölegenda katsoi aikoinaan tulevan levyn biisilistaa, jossa mä olin pääasiallisena biisinikkarina, ja sanoi: "Ai n ä i n monta kreditoitua kaveria? - nyt tulee kustannussopparista hankala kauppa." |
Mohla 25.03.2006 16:41:26 | |
---|
Aika ihmeellistä, että jengi tyrmää koko homman tietämättä asiasta mitään. Ja kun mitään ei tiedetä, keksitään kritisoitavia juttuja ite. Eli mitä haittaa tuohon osallistumisesta vois muka olla? Ja ei toi nyt kaameasti eroa siitä, että lähettäis demojaan levylafkaan, heruis diili ja pitäis nopsaan kasata pumppu keikoille. Mjoo. Tottahan tuokin on. Itselläni tuli vain välittömästi jotenkin epäilyttävät vibat, kun ei saa mitään taustatietoa esim. tästä "asiantuntevasta raadista". Olisi jotenkin luottavampaa jos esim. nimet olisi voitu julkaista tai jotain. Noh, katsotaan mitä tuleman pitää. Onnea matkaan osallistujille. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
myrtonen 16.05.2006 20:12:19 | |
---|
Tuolta tuli viesti, että mut on valittu johonkin loppukatsemukseen. Kohtalotovereita? "Ei helvetti, nythän mä voin tehdä vaikka mitä." |
migreeni 27.05.2006 22:27:12 | |
---|
Tuolta tuli viesti, että mut on valittu johonkin loppukatsemukseen. Kohtalotovereita? Veikkaanpa että olit ainoa joka osallistui... |