Aihe: Yngwie heitti kitaran nurkkaan..
1 2 3
Landola59
10.03.2006 21:13:22
Kapulat ei ole ainoa vaaratekijä tossa. Meinaan noi pellitkin näyttää aika vihasilta ja on selkeästi hyökkäämässä hetkenä minä hyvänsä Ynkän kimppuu.

Sitä se teettää se yletön ryyppääminen. Pellit kolisee ja kollit kalisee.
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Ukko
10.03.2006 21:47:24

Ainiin, tässähän oli se vaatimus, että pystyäkseen sanomaan poikkipuolisen sanan, täytyy itse myydä miljoonia levyjä ja osata soittaa kymmeniä soittimia (ideaalitilanne olisi se, ettei pysy enää laskuissa mukana).

Ei vaan vaatimus on se että itse kykenet säv. san. sov. soit. tuot. levyn joka vastaa tiettyjä vaatimuksia. Ei niitä ihan joka jeppe tee.
Juhani
10.03.2006 21:50:37

Ei vaan vaatimus on se että itse kykenet säv. san. sov. soit. tuot. levyn joka vastaa tiettyjä vaatimuksia. Ei niitä ihan joka jeppe tee.

Mun filosofia on, että maailmassa on tekijöitä ja niitä, jotka puhuvat p*skaa toisten tekemisistä.
NHR
10.03.2006 21:52:06

Jaaha, ja taas meni riitikoilta leipä... ;)
"Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu."
Landola59
11.03.2006 11:11:58
Mun filosofia on, että maailmassa on tekijöitä ja niitä, jotka puhuvat p*skaa toisten tekemisistä.

No jotku puhuu paskaa, jos minun mielipide on paskaa niin se on syytä tulla sanomaan päin naamaa. Millon suomalaisella ei ole ollu mielipiteen vapautta? Meikäläinen oikeuteni käyttää, ja vahvistan vielä mielipiteeni: Yngwie on naurettava pelle.
vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Ukko
11.03.2006 11:42:27

No jotku puhuu paskaa, jos minun mielipide on paskaa niin se on syytä tulla sanomaan päin naamaa. Millon suomalaisella ei ole ollu mielipiteen vapautta? Meikäläinen oikeuteni käyttää, ja vahvistan vielä mielipiteeni: Yngwie on naurettava pelle.

Toisaalta Ynkka vois pitää sua naurettavana pellenä.
Järvihirviö
11.03.2006 15:08:57
Toisaalta Ynkka vois pitää sua naurettavana pellenä.

Ynkkä ei välitä tuollaisista tietämättömistä moukista, sillä on hän on kykenevä säv. san. sov. soit. tuot. levyn joka vastaa tiettyjä vaatimuksia, toisin kuin me muut. Miksiköhän Ynkkä ei ole vielä tituleerannut itseänsä nykyajan Mozartiksi? Rahkeet varmasti riittäisivät.
stickyfinger
11.03.2006 15:13:29
Kamalla rävellystähän tuo rumpujen paukuttaminen tuossa on. Hohoo...
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
MrHands
11.03.2006 15:24:39
Laitatko UKKO ne tietyt vaatimukset näytille niin katotaan. Haluan haukkua Yngwietöä,.
Heartwood
11.03.2006 15:32:37 (muokattu 11.03.2006 15:32:52)

Näin. Minä en ole koskaan ymmärtänyt minkä vuoksi mitään ei saisi mukamas arvostella, ellei itse tee vastaavaa hommaa paremmin. En minäkään (onneksi) osaa masturboida kitaralla yhtä nopsasti kuin Ynkkä, mutta kai minä silti saan pitää miestä Landola59:ä lainatakseni naurettavana pellenä?
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
käreyndanni
11.03.2006 16:03:00
Yngwien dissaajat voivat painua ...ttuun! Yngwie rules. On se aika rokkiäijä.
Ukko
11.03.2006 16:26:42

Laitatko UKKO ne tietyt vaatimukset näytille niin katotaan. Haluan haukkua Yngwietöä,.

Laita sinä esille omat laatuvaatimuksesi jos huvittaa. Haukkua saat niin paljon kuin haluat. Milläpä minä sinua siitä estäisin. Niinhän se on että tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
Piepe
11.03.2006 16:26:53
Voi saatana. Mielenkiintoset ketjut saa lukkoa ja tällaset vaan elää.
gocreatethenextcraze
zuppermuhle
11.03.2006 16:30:17
Höh. Minä kun luulin että Yngwie olisi vetäytynyt eläkkeelle/kuollut.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Järvihirviö
11.03.2006 16:37:26
Niinhän se on että tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

You've unleashed the fuckin' fury!
Heartwood
11.03.2006 17:39:41
Laita sinä esille omat laatuvaatimuksesi jos huvittaa. Haukkua saat niin paljon kuin haluat. Milläpä minä sinua siitä estäisin. Niinhän se on että tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

Tätä samaa tynnyrivertaustasi käyttääkseni, oletko yhtään pistänyt sattumalta kuka mahdollisesti tässä ketjussa on ns. ikään kuin kolissut eniten?
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
Ukko
11.03.2006 17:41:01

Tätä samaa tynnyrivertaustasi käyttääkseni, oletko yhtään pistänyt sattumalta kuka mahdollisesti tässä ketjussa on ns. ikään kuin kolissut eniten?

Jep. Nämä haukkujat.
Teijo K.
11.03.2006 17:48:42

Toiset haukkuu ja toiset haukkuu haukkujia, hirvee meteli, missä se lukkokin viipyy?
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Järvihirviö
11.03.2006 20:11:43
Jep. Nämä haukkujat.

:((
Heartwood
11.03.2006 20:19:36
Jep. Nämä haukkujat.

Yhtään näitä haukkujia puolustelematta omakin käyttäytymisesi on ollut melkoisen lapsellista tässä ketjussa. Lukkoa vaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)