poppamies 23.02.2006 15:45:29 | |
---|
Antonio Carlos Jobim on myös sellaista ruotsinlaivahenkistä. Vai että "ruotsinlaivatyyppistä hissimusaa". Nyt kyllä sietäisit vähän hävetä. Eräs suurimpia Brasilialaisia säveltäjiä Heitor Villa-Lobos'in rinnalla. G-strings are for strippers |
insight 23.02.2006 15:53:15 | |
---|
Muzak-musiikki, jos nyt oikein kirjoitin tuon, on vartavasten sävelletty eri julkisiin tiloihin ja on sellaista, ettei kukaan siitä ärsyynny, joten sopii hisseihin myös. Joku ehti näemmä ensin. Tohon liittyy eräs tarina, mitä en nyt tähän hätään valitettavasti muista. |
insight 23.02.2006 15:54:18 | |
---|
Vai että "ruotsinlaivatyyppistä hissimusaa". Nyt kyllä sietäisit vähän hävetä. Eräs suurimpia Brasilialaisia säveltäjiä Heitor Villa-Lobos'in rinnalla. Joo mullakin pisti silmään toi esimerkki =) Ruotsin laivoilla on melko ördäysmeininki. En diggaa... |
isojussi 23.02.2006 23:13:18 | |
---|
Kyllähän se kertoo aikan paljon ihmisestä, jos lukee Millerin, Jobimin tahi jopa Dizzyn hissimusaks. Eli trolli mikä trolli. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
sus 24.02.2006 00:28:28 | |
---|
Joo - mut ei niin hissiosastoo, kun 70-80-lukujen hevi. Onneton kommentti! Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Ronsto 24.02.2006 11:57:32 | |
---|
Cannibal Corpse Kyllä minä ainakin kuuntelisin mielelläni CC:tä hississä :) Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
noir 24.02.2006 12:18:12 | |
---|
Vai että "ruotsinlaivatyyppistä hissimusaa". Nyt kyllä sietäisit vähän hävetä. Eräs suurimpia Brasilialaisia säveltäjiä Heitor Villa-Lobos'in rinnalla. HETKINEN! Nyt en ole ollenkaan vähätellyt herran saavutuksia ja merkitystä alalla. Eikä pointtini ollut myöskään, että ko. henkilön tuotantoa kuunnellessani tekisi mieleni vetää pää puuduksiin ja oksentaa ruotsalaiseen katkarapusalaattiin housut kintuissa. Jotta pointtini hieman selkiäisi, vaihdankin "ruotsinlaivan" "lemmenlaivaksi". Pahoittelen, mikäli ihmisten mielikuvat laivamatkustamisesta eivät osu yhteen omieni kanssa. Miettikää siinä sitten, kenen tässä hävetä pitäisi. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Majoittakaa minut halvalla Helsinkiin! |
Epämuusikko 24.02.2006 12:18:19 (muokattu 24.02.2006 12:19:01) | |
---|
Kyllähän se kertoo aikan paljon ihmisestä, jos lukee Millerin, Jobimin tahi jopa Dizzyn hissimusaks. Eli trolli mikä trolli. "Anna antx, he eivät tiedä mitä he tekevät". Sanotaanko näin, että mielelläni kuuntelisin edellämainittuja hississä. Ja että Jobimia on raiskattu sen verran että se mielletään hissi-osastoon. EDIT: tuossahan se jo tuli. Eli rauha maassa. I like my women like i like my coffee: quiet ! |
Milkop 24.02.2006 12:22:11 | |
---|
No nyt muistui vielä yksi mieleen, Santanan nämä 80-luvun levytykset. Sellaista hissimusaa, ettei ole tosikaan. Santanan 4 ekaa on jumalattoman komeita mestariteoksia, mutta tuo 80-luvun osasto on melkoista elevaattori-menoa. |
rlo 24.02.2006 12:30:10 | |
---|
Mulla olisi vielä se Eki Jantusen levy, mihin osoitteeseen voin sen lähettää (tästä aiheesta kirjoitin ketjussa "huonoin levyni". Tosissaan ....kyllähän minä soittaisin rautalankaa, vaikkapa Shadowsia. Siinä on vaan se paha puoli että r.lanka diggarit ei puhu seurueessaan, vaan kuuntelevat. Less Is More |
Hammermul 25.02.2006 04:03:17 | |
---|
Kyllähän se kertoo aikan paljon ihmisestä, jos lukee Millerin, Jobimin tahi jopa Dizzyn hissimusaks. Eli trolli mikä trolli. No ei millään pahalla tietenkään! Mun mielestä Glenn Millerin musa on sellaista, mitä hisseissä soitetaan eli sellaista, mikä ei ärsytä ketään. Mä ainakin pidän siitä. Mielipiteesi on väärä. |
J_Mikkonen 25.02.2006 10:40:30 | |
---|
Mun mielestä Glenn Millerin musa on sellaista, mitä hisseissä soitetaan eli sellaista, mikä ei ärsytä ketään. Mä ainakin pidän siitä. Jep, just sellaista kivaa pientä jonkun puuhastelun taustalla. Yhtään väheksymättä minäkin sen sanoin. Päinvastoin, kunnioittaen. Kauniisti soi blues. |
Bassfuke 26.02.2006 01:22:02 | |
---|
Walter Wonderley - Rain Forest. Tsekatkaa, oikeesti. Taitaa olla aika Silja Lineä tämä...Vikingistä en tiedä. "Lick my lovepump" |
noir 26.02.2006 12:47:01 | |
---|
Walter Wonderley - Rain Forest. Tsekatkaa, oikeesti. Taitaa olla aika Silja Lineä tämä...Vikingistä en tiedä. Manowar on aika viikinkiä, ja Tony Halme. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Majoittakaa minut halvalla Helsinkiin! |
Leikari 26.02.2006 18:58:12 | |
---|
Reader´s Digest (Valitut Palat) viihdemusiikkikokoelmat (LP-bokseja) - b-rivin kansainvälisiä lounge-/viihdemusiikkistandardeja Soitetaan jamia! |
Wiitala 02.03.2006 15:10:57 (muokattu 02.03.2006 15:11:48) | |
---|
Brasilian "Numero Uno"-Urkuri vuodelta 1966: WALTER WANDERLEY! Ja albumi: "Rain Forest". Siitä ei urkubossat parane. :D Edit: Walter Wonderley - Rain Forest. Tsekatkaa, oikeesti. Janne, veit munat suustani! "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
iso j 05.03.2006 12:38:06 | |
---|
Suomalaista kehiin eli : Riku Mattila Orchestra Hissiversioita suomibiiseistä.. "Tässä maassa on niin huonot liksat että nälkä on aina vieraanamme,.." |
carlos 05.03.2006 13:55:24 | |
---|
Kevyttä ja rentoa? Eli siis Airia! I can't hide but I can run for miles. |
Mohla 06.03.2006 09:02:08 | |
---|
Kevyttä ja rentoa? Eli siis Airia! Niin tosiaan. Airin Moon Safari, tai Talkie Walkie... Ehkä enemmän vielä tuo ensimmäinen. Mainitsinko jo Earth nimisen projektin? Sekin voisi olla aika jees. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |