Aihe: Konsertit: kenttä vai katsomo?
1 2
Nipsu
19.02.2006 13:49:42
KENTTÄ!!!!!Katsomossa ei saa sitä fiilistä,minkä saa,kun riehuu lavan edessä!
Flash
20.02.2006 08:34:20

Riippuu vähän keikasta, mutta yleensä kenttä on parempi vaihtoehto.
Live Music Is Better!
porcupine
20.02.2006 12:32:56
Kenttä tottakai. Olettaen tietysti, että kyseessä on rock-konsertti, sillä rokkia ei koskaan seurata perse penkissä. Paitsi jos on Hjallishallissa, jossa (Welldonen?) natsipoket tappaa tunnelman pakkoistutuksillaan. Tosin tuo tapahtui kentällä, jossa oli penkit. Wanhan kunnon ajan Wham Kiinassa 1986 -meininkiä ihan meillä Suomessa tällä vuosituhannella! Perkele.
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
jussiohman
21.02.2006 01:14:58
Kentälle. Eturiviin. Moshpit. No way out. Veret nokasta.
kakkaa, herkkuruokaani
ballfish
21.02.2006 09:10:24
Kenttä tottakai. Olettaen tietysti, että kyseessä on rock-konsertti, sillä rokkia ei koskaan seurata perse penkissä.

Kyllä ainakin Maidenin keikalla seistiin koko aika yleisössäkin. Ja huudettiin niin maan helevetisti.
Olen hyvä uimaan katiskaan. #3
gibsonjp
21.02.2006 09:13:53
Maidenin keikalla ei pelkkä seisominen kentällä riittänyt:) Sanoisin että meiniki on se mitä Rock-keikalta haetaan ja ne biisit voi sitten kuunnella kotonakin..:)
"Kuka nyt keksintösi voisi varastaa?! Täällähän on vain puutarhuri Gibson, putkimies Fender ja palvelija Ibanez!"
ballfish
21.02.2006 09:55:43 (muokattu 21.02.2006 10:01:14)
Sanoisin että meiniki on se mitä Rock-keikalta haetaan

MINUT YRITETTIIN MURHATA SALMIAKKIKOSSUPULLOLLA!!!!!

Edit: Oli vieläpä avaamaton, joten hukkaan meni! HAH!
Olen hyvä uimaan katiskaan. #3
gibsonjp
22.02.2006 08:57:51
XD!!!! Rock-henkeä!?
"Kuka nyt keksintösi voisi varastaa?! Täällähän on vain puutarhuri Gibson, putkimies Fender ja palvelija Ibanez!"
Jormaz
22.02.2006 11:39:20
Totta turiset, mutta ei sekään hauskaa ole kun kuusi riviä ylempää kaatuu känninen äijä niskaan... Maidenissa '03 (??) kävi näin... Onneksi tippui mun ja kaverin väliin, bootsi vaan vilahti ohimon ohi.. Onneksi ohi...

Tätä mä en ymmärrä kun jotkut on niin naamat ettei meinaa ovesta mahtua keikkapaikalle. Ja ei taatusti muista keikasta yhtään mitään.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
kivi
22.02.2006 12:09:31
Kyllä ainakin Maidenin keikalla seistiin koko aika yleisössäkin. Ja huudettiin niin maan helevetisti.

Ääk! Sattuu jo ajatuskin. Huutavia lapsia jossain saakelin jyrkillä puupenkeillä:-(

Mä olen noista jäähalleista, stadioneista sun muista urheilutaloista vähän sitä mielipuolta, että vaikka mulle lahjoitettaisiin lippu kun Elvis, Jeesus ja John Lennon palaisivat enkelten torvien soiden yhteiskiertueelle, en menisi katsomaan.

En ole koskaan ollut stadionkonsertissa, enkä aio mennäkään. Olen nähnyt millaisia paikkoja stadionit ovat, eikä sellaista artistia olekaan, että suostuisin menemään stadionille, en kentälle enkä katsomoon.

Sen sijaan voin kyllä tarpeen vaatiessa vaikka lentää festareille tai tavalliselle keikalle, vaikka toiselle puolelle maailmaa.
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
Siirry studiopäiväkirjaan.
JOO100
22.02.2006 12:30:42 (muokattu 22.02.2006 12:30:57)
Katsomossa on ihan kiva katella kyllä, mutta kentällä on tosiaan yleensä parempi fiilis. Jos ei hirvee moshpitti satu siihen kohille. Niin ku kävi Saunassa viime kesänä Slayerin keikalla. Säälitti se pikkutyttö joka oli varmaan joku 10-vuotias ja jäi vähän jalkoihin siellä yrmyjen seassa.
Romantikkoitkijät #44
kojones
22.02.2006 13:03:19
Katsomossa on ihan kiva katella kyllä, mutta kentällä on tosiaan yleensä parempi fiilis. Jos ei hirvee moshpitti satu siihen kohille. Niin ku kävi Saunassa viime kesänä Slayerin keikalla. Säälitti se pikkutyttö joka oli varmaan joku 10-vuotias ja jäi vähän jalkoihin siellä yrmyjen seassa.

eipä näkyny pikkutyttöä, mutta itse oli paikkansa valinnu.
Oli muuten aika pikkasen tiukka meno siellä! Mahtava, jopa orgastinen!
Zammy
22.02.2006 13:06:32
En ole koskaan ollut stadionkonsertissa, enkä aio mennäkään. Olen nähnyt millaisia paikkoja stadionit ovat, eikä sellaista artistia olekaan, että suostuisin menemään stadionille, en kentälle enkä katsomoon.

En oo koskaan mitään ottanu, enkä toista kertaa ota.. ;)
Susikoira Roi Orbison
kivi
22.02.2006 13:24:57
En oo koskaan mitään ottanu, enkä toista kertaa ota.. ;)

Haha, joo, tuoltahan se vaikutti. :-D

Mä olen kaksi kertaa nähnyt Walt Disney's Holiday On Icen, ensimmäisellä kerralla noin kuusivuotiaana, toisella kertaa aikuisena (ja onneksi taskumatti mukana) työn puolesta, ja osallistunut erilaisiin näyttely-, messu- ym. rakentamisiin noissa megakaukaloissa. Ja tietysti nähnyt elokuvissa ja videoissa noita stadiontunnelmia. Niin, ja ...olenhan mä saattanut soittaakin tuollaisella isommalla lavalla.

Mikä on saanut mut päättämään, että seuraavan kerran tuollaiseen menen kun menen omalle keikalle, muuten en.
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
Siirry studiopäiväkirjaan.
timus
22.02.2006 13:37:21
Itse olen aika kyyninen stadionkeikkojen suhteen. Toisaalta on mukava nähdä ihan teknisessä mielessä noita megatuotantoja, mutta tuli aika korni olo kun huomasin eräälläkin keikalla katselevani kiikareilla skriinejä.
Hello Cleveland!
Minushuman
22.02.2006 14:09:58
Pärjääkö/näkeekö kentältä tälläinen n. 170 senttinen henkilö mitään?

Aivan varmasti.

Niin. Päitä näkee. Oon n. 180 cm ja silti tuntuu, että näkyy vain päitä. Joskus jopa esiintyvän bändin jäsenten. Kaikki 2 metriset ja ne joilla on rantapallotukka seisoo mahdollisimman edessä.
"You name it, I done it." - William Guarnere
Valokaari
22.02.2006 15:21:56

Mutta eikös sitä sanota, että mikä ei tapa se vahvistaa?

Itse tutustuin noihin isompiin keikkapaikkoihin rakennushommissa, eikä se kyllä silloin minullekaan oikein auennut että miksi joku maksaisi tästä. En siis ollut vielä silloin käynyt asiakkaana koskaan missään isommassa konsertissa. Mutta niin se näköjään ainakin minulla mieli muuttuu iän myötä ja muistaakseni viimeksi kävin katsomassa Tampereen jäähallissa Alice Cooperia. Ei se hullumpi kokemus ollut, kentällä oli tilaa liikkua ellei mennyt ihan lavan eteen, toisin kuin jossakin täyteenahdetussa klubissa. Vai tarkoititko nyt nimenomaan stadioneita, etkä vain yleensäkin isompia keikkasaleja kuten jäähalleja? Stadionkeikalla en minäkään ole vielä asiakkaana ollut, enkä usko että tulen menemäänkään - ellei nyt Alice Cooper tule sinnekin parin muun suosikkini kanssa.
Rok rok.
Qsysi
22.02.2006 15:40:11
Totta turiset, mutta ei sekään hauskaa ole kun kuusi riviä ylempää kaatuu känninen äijä niskaan... Maidenissa '03 (??) kävi näin... Onneksi tippui mun ja kaverin väliin, bootsi vaan vilahti ohimon ohi.. Onneksi ohi...

Kahteen kertaan, toim.huom.
Kilo paskaa postista kannettuna sais mulla ainakin hymyn huulille! - Tupuna
porcupine
23.02.2006 16:31:01
Kyllä ainakin Maidenin keikalla seistiin koko aika yleisössäkin.

No joo, toi olikin Baab Dilaan, ja sitä kait ois sit vaan pitänyt palvoa kaikessa hiljaisuudessa? Olisihan minun pitänyt tietää, että keski-ikäisillä on omat säännöt, mutta silti...
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)