Landola59 11.02.2006 18:29:44 | |
---|
Miksi edes vaivaudun... vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Järvihirviö 11.02.2006 18:32:11 | |
---|
Jos joskus niin huonosti pääsee käymään, että joskus saan niin lapsia niin yritän ainakin tehdä kaikkeni, etteivät he ryhtyisi kuuntelemaan räppiä tai sitten niitä soul-musiikin nuotinvenyttäjiä. Puhuimme täällä kyllä moottörin jyrinästä, tulit sotkemaan kaiken. |
Aerodactev 11.02.2006 18:35:11 (muokattu 11.02.2006 18:46:45) | |
---|
Tai opettakaa se kuuntelemaan progea ja olemaan ylimielinen. Heh, ei vaan kyllä pienet lapset tykkää eniten veikeästä rytmistä ja iloisista melodioista. Tosin kuuntelin itse Rölliä ja olihan se välillä melkoisen heviä kamaa. EDIT: Oikeasti vain rupeaa pikkuhiljaa loppumaan huumorintaju. Niin minullakin. "Oikea musiikki" -ilmaus ja musiikillinen ylimielisyys yleensä saa aina näkemään punaista, oli asiayhteys mikä tahansa. Muuten on ihan sama, mitä kukin kuuntelee. Mikään ei myöskään estä soittelemasta omia levyjään kotona itselleen ja toivoa, että lapsi saisi vaikutteita.
Long = progressive = good
Kissapuhelinta ennakkotilauksessa! Tsekkaa inffot jäsenkuvauksesta. |
Mörkö 11.02.2006 18:36:51 | |
---|
Heh, ei vaan kyllä pienet lapset tykkää eniten veikeästä rytmistä ja iloisista melodioista. Tosin kuuntelin itse Rölliä ja olihan se välillä melkoisen heviä kamaa. Omituisten otusten kerho on hieno kappale "vinsentti on vihree nyrsijä" |
ruuvimeisseli 11.02.2006 18:41:26 | |
---|
Fröbelin palikoiden "Kassit käsissäin" on aika hassu kappale. |
S.i.r. 11.02.2006 19:01:44 | |
---|
Ja kiitokset S.i.r:lle. Viimein joku joka ymmärtää... Hoho. Eipä kestä. Ei tässä mitään "oikeaa musiikkia" olla kenellekään pakkosyöttämässä, vaan etsimässä sellaista lastenmusiikkia, että vanhemmillakin säilyy mielenterveys. Myöhemmin penska saa itse etsiä lempimusiikkinsa ja sillä siisti. Toivottavasti sentään vanhustenkin levykokoelmasta jotain vaikuttavia esityksiä löytyy. Tuollahan sitä metakkaa on jos jonkinlaista. Abbasta Zappaan ja bluesista black metalliin. Paljon on sitä progeakin. ;) Tästä kaikesta kiitos sedälleni, joka vuonna miekka ja kypärä soitti vaahtosammuttimen kokoiselle pikku-S.i.r.:lle suosikkimusiikkiaan: Slade, Deep Purple, Uriah Heep, Rainbow ja niin pois päin. Kyllähän siitä vaikutteita jäi. |
Joonas 11.02.2006 19:09:08 | |
---|
Tää on nyt lähtenyt jo käsistä, joten voinen jatkaa. Penskana kuuntelin Queenia ja Dingoa, koska sedillä oli vaan niin hassuja vaatteita ;D Ja muuten oli tuo Rölli aika kova, mullon vieläkin tapana kuunnella välillä (samoin kuin Queenia ja Dingoakin).
Joonas. Moon vanha kettu. Älä ammu mua. |
Aerodactev 11.02.2006 19:15:20 | |
---|
Juu. Moottörin Jyrinä itsessään vaikuttaa kyllä varsin toimivalta konseptilta.
Long = progressive = good
Kissapuhelinta ennakkotilauksessa! Tsekkaa inffot jäsenkuvauksesta. |
S.i.r. 11.02.2006 19:34:05 | |
---|
Juu. Moottörin Jyrinä itsessään vaikuttaa kyllä varsin toimivalta konseptilta. Kyllä. Ainakin se on täysin toisenlaista kuin muu lastenmusiikkitarjonta. Orkesterin vieraskirjassa muuten mainitaan, että levyn teosta on "väännöt meneillään". Hyvä niin. Toisaalta olisihan se ihme, jos noinkin hyvin jengiä keikoilleen vetävä bändi ei tulisi jonkin levy-yhtiön listoille päätymään. |
Antti1997 11.02.2006 19:37:29 | |
---|
Miksi edes vaivaudun... Samaa mietin. "Perkele kun minä olin nuori niin hiihdettiin kokonaisilla metsillä. Kadehdin aina kavereita kun yhellä niistä oli UKK-kansallispuistot jaloissa." -Vasenniplaaja |
Landola59 11.02.2006 21:25:02 | |
---|
Samaa mietin. Miksi vaivaudut? vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Defrayer 12.02.2006 06:31:52 (muokattu 12.02.2006 06:32:53) | |
---|
Meilla kuunneltiin kotona ihan Frobelin Palikoita, Rollia, ja kaikenlaista muuta lapsille tarkoitettua tavaraa, seka vanhempien lempimusiikkia (iskelmaa, vanhaa poppia, ja sellaista). Tassa muutamia lempibandejani aikojen saatossa: Dr. Bombay, Bomfunk MC's, The Rasmus, Michael Jackson, Backstreet Boys, Darude, ja Frobelin Palikat. No tahan sita on "paadytty". En tieda mita tulevaisuus tuo, todennakoisesti paadyn kuuntelemaan kaikenlaista musiikkia tyylista riippumatta. EDIT: Taisi kylla menna ohi haetun aiheen, mutta menkoot. Pastilli?
IMIK #15, IHKK #16, THV #17 |
J.Ahonen 12.02.2006 15:07:18 | |
---|
Itse soittaisin lapselle akustista musiikkia. Esim. Klassista jne.... Sähkökitara (Varsinkin) säröllä on varmaan liian tuhtia enemmän DMA:ta tuottaville aivoille. |
w the greatest 12.02.2006 16:35:08 | |
---|
On oikeesti hyvääkin lastenmusiikkia. Tälläinen nimi on joskus ollut kuin Kiree Eerik, tai jotain sinne suunnalle viittaavaa. Myös Pentti Rasinkankaan musiikki on ollut aina aika hyvää. Stop that building, rock`n roll! |
JMP71 13.02.2006 22:05:06 | |
---|
Musa.fi lehdessä oli haastattelu bändistä. Alkoholi lyhentää ihmisen ikää, mutta toisaalta ehtii nähdä kaksin verroin. -K.Palsa- |