Aihe: Emmat taas jakoon - kiinnostaako edes ketään?
1 2 3
author
19.01.2006 18:18:08
onkohan se Wirtasen Toni nyt kutsuttu sinne kun Irina on ehdolla ...

Eikös Irina ollut viimeksikin ehdolla?
jumal
19.01.2006 19:26:43

Onhan se Wirtasen omakin joukkio siellä ehdolla, ihmeellistä sinänsä. Vielä enemmän ihmeellistä olisi jos heilli palkinto tulisi, olisi pientä peittelyn/selittelyn/minkälie makua ilmassa. Vaikka ei minua oikeastaan ole emmat moneen vuoteen kiinostaneet. Turha gaala, suurin osa ehdokkaista ja miksei palkituistakin melkoista kuraa..
Feggy
19.01.2006 19:46:00

Ei välttämättä jaksa vaivautua paikalle, kun edellisilta menee Femmagaalaa juontaessa perin rattoisissa merkeissä.
"Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin." - Vaaralliset lelut: Kaunis laulu
aivokuolio
19.01.2006 20:44:54
Periaatteessa vois pistää pystyyn myös threadin "Femmat taas jakoon - kiinnostaako edes ketään?", mutta jääköön nyt. Krhm, jatkakaa.
mustan huoneen testi.
mr_b
19.01.2006 21:29:14

Periaatteessa vois pistää pystyyn myös threadin "Femmat taas jakoon - kiinnostaako edes ketään?", mutta jääköön nyt. Krhm, jatkakaa.

Minua kiinnostaa kuka saa Panda-Femman!
Higgle-dy Piggle-dy. Let's do it!
salmivaara
19.01.2006 21:40:10

Onko muille tullut jo selväksi "Aivixen" kammo Helsingin rock-piirejä kohtaan?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
aivokuolio
20.01.2006 00:35:56
Onko muille tullut jo selväksi "Aivixen" kammo Helsingin rock-piirejä kohtaan?

Ei se mitään kammoa ole. Inhotus lienee oikeampi sana. Ja sitä tunnen monta muutakin ilmiötä kohtaan, niin Femmoja kuin Emmojakin kohtaan. Älä ota henkilökohtaisesti.

Mutta kuten sanoin, keskustelu itse aiheesta jatkukoon.
mustan huoneen testi.
DirtyFingers
20.01.2006 00:52:27
EIB mua pahemmin kiinnosta. Palkinnot kun eivät tule musiikillisten ansioiden perusteella.
"Don't talk to the eyes of a stranger"
LamaAjanElvis
20.01.2006 05:44:18
Emmat taas jakoon - kiinnostaako edes ketään?

ei
In the city.... you must fight to survive. He sold tortillas on the corner. And the mob wanted in. Sormet lähtee soundista.
sn
20.01.2006 09:43:28
FEmmat taas jakoon - kiinnostaako edes ketään?

ei
Zammy
20.01.2006 09:47:37
Kiinnostaako ketään, ketä kiinnostaa femmat tai emmat? Ei.

Eikä mun yöunet ainakaan mene siitä, jos joku haluaa jotakuta palkita, olen mä ennenkin osannut kanavaa vaihtaa tai television sammuttaa.
Susikoira Roi Orbison
migreeni
24.01.2006 15:06:32

Miten noi samat yhtyeet voi olla ehdolla jokaiseen VITUN kategoriaan? Joka vuos sama juttu. Toi artistiskaala on suppeempi kun radio Cityn soittolista.
Milkop
24.01.2006 15:08:21

Heikkoa on tämä "kansallinen kerma". Ei kiinnosta.
Teijo K.
24.01.2006 18:24:52

Kiinnostaako ketään, ketä kiinnostaa femmat tai emmat? Ei.

Eikä mun yöunet ainakaan mene siitä, jos joku haluaa jotakuta palkita, olen mä ennenkin osannut kanavaa vaihtaa tai television sammuttaa.

Hmm. Entä kiinnostaako ketään ketä kiinnostaa onko kiinnostusta siihen kiinnostaako emmat tai femmat? Eiku ööö... Siis kiinnostaako ketään se, että ketä kiinnostaa se kiinnostaako emmat tai femmat ketään? Tai jotain tonnepäin. Tottakai saa palkita ja tottakai saa keskustella siitä palkitsemisen oikeutuksesta ja perusteista. Molemmissa tapauksissa.

Mua ei kiinnosta emmat tai femmat, eikä kiinnosta se kiinnostaako ketään ne, mutta se kiinnostaa että ne jotka haluavat niistä puhua saavat sen tehdä ja ne jotka haluavat noita pystejä toisilleen jakaa saavat sen tehdä.
Munsta.
Zammy
24.01.2006 20:36:46
Mua ei kiinnosta emmat tai femmat, eikä kiinnosta se kiinnostaako ketään ne, mutta se kiinnostaa että ne jotka haluavat niistä puhua saavat sen tehdä ja ne jotka haluavat noita pystejä toisilleen jakaa saavat sen tehdä.

Aivan. Viittasin vaan noihin tyhjänpäiväisiin "ei" mielipiteisiin, jotka ei ole mitään keskustelua.
Susikoira Roi Orbison
Jkob
04.03.2006 19:05:59
No nyt se tullee. Alkoipa hyvin, tuota Peltsiä en kyllä jaksais enää tippaakaan, saatikka Olavi Uusivirtaa
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees.
yellow
04.03.2006 19:49:58
Onneksi on edes yksi kunnon bändi paikalla, eli Teräsbetoni.
Bonesaw
04.03.2006 20:02:19
Hoho! Oliko tuo Redraman taustatanssija Mr. Ibi Love?
Bald Anus
04.03.2006 20:03:05

Ihan turha topikki, mitä virkaa sitten Oscar-gaaloilla sun muilla paskoilla ja MTV: n gaaloilla on?
He's a hero, hän ei taivu! THV-Klubi #12 Paskakitaristit #1
gorgonoidi
04.03.2006 20:04:55

Bodom vetäisi yhden emman.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)