Aihe: Dire Straitsia MTV3:lla tänään 18.12 klo 11:50
1 2
slowdive
18.12.2005 15:40:48
John Illsley on ehkä rumin basisti ikinä...kaikkine liikeineen.

Se on kyllä ihme homma että ihan jokaisessa kasari-aikuisrock bändissä basisti "tanssii" juuri noin! Kihara tukka, olkatoppaukset ja basso ihan-leuassa-kiinni täydentää vielä tämän stereotyypin.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Tee
18.12.2005 15:49:55 (muokattu 18.12.2005 15:54:47)
Oli tossa BiA:ssa tosi makee kitara, tietääkö kukaan mikä se oli?

Joo eli Pensa-Suhr. (Rudy) Pensa ja (John) Suhr on kaks eri kaveria jotka teki jonkun aikaa yhdessä noita kitaroita, nykyisin erikseen. Tsekkaa www.pensaguitars.com ja www.suhrguitars.com. Halvalla ei muuten tuommoiset lähde, joskus markka aikoina lähetin Rudy Pensalle postia ja lupasi samanlaisen kuin Knopflerilla tuossa videossa 25000 mk:n. Suhrilta vastaava Carved Top Standard ~4000-6000€. Näistä Rudy Pensa on MK:n läheinen ystävä joten nykyiset kitaransa Knopfler hommaa Rudyltä, mutta samaa kamaa ne käytännössä on Suhrillakin. www.mbnet.fi/~tupakki/051009-152638.jpg hiljaiseksi vetää.

PS. On Every Street ON hyvä levy, en tajua tuota ainaista dissausta. Mitä sitten jos homma tehtiin viimeisen päälle? Planet Of New Orleans, On Every Street, You And Your Friend josta todella hieno veto tuossa On The Nightissa jos ois kokonaan näytetty, aijai.
:K
Quark
18.12.2005 16:40:15
PS. On Every Street ON hyvä levy, en tajua tuota ainaista dissausta. Mitä sitten jos homma tehtiin viimeisen päälle? Planet Of New Orleans, On Every Street, You And Your Friend josta todella hieno veto tuossa On The Nightissa jos ois kokonaan näytetty, aijai.

Oon samaa mieltä. Vaikka biisit onkin erilaisia niin On Every Street on yksi lempilevyistäni juuri noiden em. biisien takia. Lisäksi The Bug, Calling Elvis ja aivan erityisesti Fade to Black ovat ihan mahtavia biisejä mun mielestä.
They lock me in the cellar and feed me pins!
Mako
18.12.2005 16:46:47

Johan tuli hyvään aikaan toikin. Äh.
"Think MacGyver, think!" -MacGyver
Bluesmies
18.12.2005 16:48:25
Johan tuli hyvään aikaan toikin. Äh.

Suomalaiset ei vaan osaa.
ultra
18.12.2005 16:53:25
Se show stadikalla 1992 oli kyllä huikean hieno. Huhhuh, 13 vuotta sitten. Tulee aika dinosaurus-olo. Oliko joku muu siellä??
I'm a gooner
Silvertown
18.12.2005 17:47:31
Vähän off-topicia, mutta tietääkö kukaan onko Alchemy-levystä tulossa DVD:tä? Pikaisesti googlettamalla löysin vain VHS-version. Entä onko Alchemyn ja On the Nightin lisäksi muita livetaltiointeja? Levynähän on vielä ainakin Live at the BBC, mutta entä videona?

Kyllä huhuja on kuulunut, että Alchemy julkaistaisiin DVD:llä tulevan vuoden helmikuussa. On the night ja A night in London ovat DVD:llä, mutta niissä ei ole edes surround-ääntä.
Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita.
Exhausted
18.12.2005 20:29:19

Tuo livelevy oli meikän eka rokkiäänite, vaikkei nyt mitään kovin rankkaa olekaan, mutta se sai kiinnostumaan muusta hyvästä musiikista ja innoitti soittamaan. Olihan tuo keikka aika hienoa ammattisoiton iloittelua ja hittiä toisensa perään, mutta ehkä tosiaan liian massiivista ja kliinistä.
SiwamieS
19.12.2005 00:40:47
Se show stadikalla 1992 oli kyllä huikean hieno. Huhhuh, 13 vuotta sitten. Tulee aika dinosaurus-olo. Oliko joku muu siellä??

En ollut mutta isukki taisi olla ;) Meillä on joku ko. kiertueen lippis jossain.. ja puhkikulutettu (kirjaimellisesti.. reikiä täynnä) t-paita.
You are sleeping - You do not want to believe
Flash
19.12.2005 08:51:06 (muokattu 19.12.2005 08:51:34)

Joo, tämä löytyy jo DVD:nä (ja CD:nä), mutta Alchemy Live on noin sata kertaa parempi. Toivottavasti ilmestyy sekin joskus DVD:llä.
Live Music Is Better!
Jackie
19.12.2005 10:32:09

Minä olin. 9-vuotiaalle aika hieno kokemus. Kuviakin löytyy jostain laatikosta.
When I woke up, mom and dad are rolling on the couch. Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out.
porcupine
19.12.2005 10:53:35
Oliko joku muu siellä??

Jep, siellä oltiin kans. Bändi oli kyllä tosi väsynyt. En katsonut tuota teeveevetoa (videolla lienee jossakin), mutta muistikuvat tuosta ovat aika heikkoja. Biisit ei loppuneet millään ja välispiikit olivat väsähtäneitä (ja samat kuin Helsingin keikallakin). "Ynghhh, you there on the right, ynghhh, you there on the left, ynghhh". On the nightsia tulee ceedeeltä kuunneltua silloin kun on mahdollisimman vähän rock-olo :) Jonka Encores-sinkussa on muuten maailman huonoin biisivalinta, "enkoreista" kun löytyy sama biisi kuin varsinaisella livelläkin. Oisko ollut Solid Rrock?
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
Silvertown
19.12.2005 11:45:05
Joo, tämä löytyy jo DVD:nä (ja CD:nä), mutta Alchemy Live on noin sata kertaa parempi. Toivottavasti ilmestyy sekin joskus DVD:llä.

Tällaisen oon pongannut, että ainakin jonkin verran uskaltaa odottaa...

Alchemy Live on DVD Video
November 03, 2005

Universal Music Group (UMGi DVD) is planning to release Alchemy Live video set on dual-layer DVD Video (cat. nbr. 6024 987 56768). The release is planned on February 06, 2006. Source: Universal Music
Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita.
Tee
19.12.2005 12:56:25
En ollut mutta isukki taisi olla ;) Meillä on joku ko. kiertueen lippis jossain.. ja puhkikulutettu (kirjaimellisesti.. reikiä täynnä) t-paita.

Munki isukki oli :C Itse olin 7-8v noihin aikoihin, en päässy mukaan. Meilläkin taitaa pari paitaa löytyä. Korjasin kyllä tuon 92 missatun konsertin viime keväänä ja kävin Hartwallilla katsomassa Knopfleria soolona. Muuten tuosta "väsähtäneestä" soitosta ja kaikesta, oon lukenut ja käsittänyt että Knopfleria ikäänkuin hävetti olla niillä valtavilla stadioneilla ja hän kuulemma tunsi olonsa siellä vähän vaivautuneeksi ja oli sanonutki että ku omaa lavaa ruvettiin kantaan mukana ni rupes homma menemään vähän överiksi, sen takia tekee soolonakin vissiin nykyään, homma pysyy kuitenkin vähän pienemmissä mittasuhteissa. Eihän se mikään rockshowmies oo ikinä ollut.
:K
Quark
27.12.2005 19:17:22
http://www.youtube.com/watch.php?v= … lkXe8tWcI&search=dire%20straits

Tämmönen liveveto Sultansista löytyi netistä. Vähän eri meininki kun niillä isoilla stadionkeikoilla, ja ihan hyvä vaan ainakin mun mielestä.
They lock me in the cellar and feed me pins!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)