Aihe: Mnettiä kehun!! Minä
1 2 3 4
Hannu H.
24.11.2005 22:12:09 (muokattu 24.11.2005 22:14:59)

21.11.2002 löysin tänne. HOHO! 2002 weteraani minäkin :P

Ja yhdyn kiitoksiin. Mahtava foorumi jossa voi kuluttaa aikaa tai jonka tietopankkia voi hyödyntää!

EDIT: ja numeroni on #5151. Olen melkein hewimedalvahvistin :P
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Jouluinen sävellyskilpailu
LamaAjanElvis
24.11.2005 22:22:08
Hyvä mesta joka kattaa kyllä kaikki keskusteluaiheet ja tosi hyviä tyyppejä vaikka kuinka.

Tiedän sen. Olenhan sentään koulutusta ja papereita vaille lääkäri. Sormet lähtee soundista Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7
sn
24.11.2005 22:22:15
ja numeroni on #5151. Olen melkein hewimedalvahvistin :P

Kaverilla on SISO, mutta se tunari unohti salasanansa.
"If you are flammable and have legs, you are never blocking a fire exit. You can write that down, and put a little dash in front of my name." - Mitch Hedberg
Spike
24.11.2005 22:28:02
Tä o kuulkaas iha ygösmesta, tä o turun ygösmesta, nih
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
Tetsuo
24.11.2005 22:33:12
Dada tietää kaiken
On laulujeni lunnaat taakkanain
Epämuusikko
24.11.2005 22:41:43
Vanitiesin ajoilta (ensikäynti '98) muusikoiden.nettiin ja hyvä TOVERI on ollut. Vaikka profiilini sanoo liittymisvuodeksi 2004. Nykyään muistan salasanatkin. Suuret kiitokset ylläpidolle!

Ditto. Kiitos kaikille!
...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009
KoRn88.
24.11.2005 23:26:55
Jos ei mnettiä olisi, niin tuskin tulisi käytettyä koko tietokonetta paljoakaan. Paljon olen tietoa täältä saanut.
metallia Kemistä: UNIC
Jzci
24.11.2005 23:38:38 (muokattu 24.11.2005 23:42:00)

Kyllähän tämä on paras sivusto mitä netistä löytyy. Fiksuja ja ennenkaikkea mielenkiintoisia persoonia täynä koko paikka. Silloin taisin ensimmäistä kertaa eksyä tänne vuonna 2000, kun olin juuri kaivanut isän vanhan akustisen mummon komerosta, ja tapailin jotain sointuja miettien että miten ihmeessä C5 ja Avoin C-duuri sointu voi olla molemmat C-sointuja kun molemmissa on sormet ihan erilailla. Tähän ihmeelliseen kysymykseen + tuhanteen muuhun olen tämän sivuston kautta löytänyt vastauksen. Toisella nimimerkillä olin täällä silloin, josta tietenkin menin sitten unohtamaan salasanan kun olin jonkin aikaa käyttämättä paikkaa. Silloin ei ollut omaa nettiyhteyttä niin tuli lähinnä kirjastossa käytyä selailemassa.

Nykyään tämä paikka on jo pakkomielle. Kun istuu koneelle niin mnet on aina ensimmäinen asia mikä tulee laitettua päälle. Monelle muullekin on varmaan tuttu myös tämä "vilkaisenpa vielä tuota ketjua" ilmiö, mikä johtaa siihen että kohta huomaa että siitä "vilkaisusta" onkin jo neljä tuntia.

Iso kiitos Juhanille ja muille "vastuussa" oleville!

E: lisäsin pari juttua.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Tiluliluliitä: TÄÄLTÄ
Kapane
25.11.2005 00:08:55

Kiitos. Jäsennumeroni on 681, joten se kertoo, miten kauan olen saanut olla kiitollinen.
Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR.
Defrayer
25.11.2005 02:56:53
Minakin voisin tassa samalla hieman kehaista tata mainiota paikkaa:

24.05.2004 on se paiva, jolloin tanne rekisteroidyin jasennumerona #25041. Siita lahtien on tullut seurattua tata foorumia aktiivisesti, ja paljon uutta on tullut opittua, oli se sitten teoriaa, kama- tai bandituntemusta tai soittamiseen liittyvaa tietoa. Lukemattomat naurut olen saanut nauraa turhuuspalstan kirjoituksille ja porukoiden hoperryksille.

Kiitos Muusikoiden.netille ja kaikille sen jasenille, tulen olemaan kiusananne viela monta vuotta, haha!
Pastilli? IMIK #15, IHKK #16, THV #17
tähtivaeltaja
25.11.2005 05:21:05
Isoja miinuksia Mnetille, mutta ehkä vihani vielä laantuu. Aiheettomat jäähyt ja jumalan leikkiminen vievät fiilikset. Minäkin pidin Mnetistä, mutta kun ei edes ylläpito osaa noudattaa yhteisiä sääntöjä..
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
edha
25.11.2005 06:58:32
Rekisteröidyin tänne elämää etsiessäni 23.09.2003.
Enpä löytänyt sitä :(
Ihqdaa
laite
25.11.2005 07:28:34
Aah. Kehun. Meikäläisen selaimen kotisivuna on tainnut jo yli vuoden olla tuo keskustelupalstat-sivu. Rekisteröitynyt oon 24.1.2003, enkä ole katunut. Suunnaton kiitos ylläpidolle tällaisen palstan mahdollistamisesta, ja tietysti monille huipputyypeille, jotka tänne kirjoittelee!
Oikeesti olen 15-vuotias pissis, ja kuuntelen räpätsyy.
R.I.P. Gösta Sundqvist, 15.8.2003. Eksentrikko, humoristi ja nero.
hirvoksi
25.11.2005 08:01:04

Muusikoiden.net on hyvä, kaikki siellä pyörivät ihmiset valitettavasti eivät. Toisaalta olemme vain ihmisiä ja kaikki eivät yhtään suuremmassa joukossa voi olla kavereita kaikkien kanssa.

Muusikoiden.net yllätti minut totaalisesti tehokkuudellaan, kun sattui seuraavanlainen tapaus:
Olin viime kesänä harmitellut jossain keskustelussa, kun Blombergin ja Lepoluodon Audiokirjaa ei enää löydy mistään. Opuksen viimeinen painos on vuodelta 1993. Pari viikkoa sitten sain yllättäen sähköpostia Esa Blombergilta, toiselta kirjan kirjoittajista! Ystävällisesti hän ilmoitti huomanneensa minun kaivanneen kirjaa ja että kirja löytyy nykyään kokonaisuudessaan netistä!

Paljon mukavia ihmisiä ja hyviä kontakteja on täältä löytynyt. Puhumattakaan valtavasta määrästä tietoa, millä on itseään saanut rikastuttaa!

Kiitokset jälleen Muusikoiden.netistä Johtajalle ja Juhanille!

- Pete
Juzzu
25.11.2005 08:03:09
Eiq perhana! Minähän olen jo vuoden 2001 taisteluista selvinnyt soturi!

Joo joo mutta mä puhuinki rekisteröitymisistä. Kylhä ny 2001 oli niin kovat taistelut ettei niitä voi unohtaa... :o)
kivi
25.11.2005 10:44:48 (muokattu 25.11.2005 10:48:55)
Jep, kiitos kaikille.

Näille Carlokselle ja Tähtivaeltajalle, jotka ovat tässä ketjussa avautuneet, sanoisin näin mnet-addiktina asioita tarkkaan sivusta seuranneena, että sitä saa mitä tilaa. Molemmat ovat surutta käyttäytyneet ylemmyydentuntoisesti ja jankanneet itsestäänselvistä asioista sellaisessa tilanteessa missä ovat olleet väärässä (useammin väärässä kuin oikeassa), eikä anteeksipyyntöjä ole juuri kuulunut. Sikäli kuin mä olen huomannut. Kiitokset Ylläpidolle, että sellaiset viestit siivotaan yleensä aika nopeasti.

Teidän ja monen muun onni, etten mä ole Ylläpitoa, esimerkiksi kaikki Dadaan kirjoittajat lentäisivät saman tien ulos täältä ja linja olisi kymmenen kertaa tiukempi muutenkin. Eikä kukaan saisi haukkua toista, tai nimittää jotain bändiä huonoksi - kuten ei nytkään.
:-)

No niin, tuliko todistettua, etten mä niin kiva olekaan?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Definhel
25.11.2005 10:48:29
On kyllä teknisesti ottaen selkeesti parhaita foorumeita.
John Jason.
25.11.2005 11:26:12
Kyllä! +
"I´m the LizardKing I can do anything"
Juzzu
25.11.2005 11:54:49
esimerkiksi kaikki Dadaan kirjoittajat lentäisivät saman tien ulos täältä

Saisit sitten yksin olla ylläpito ja mode :o)
SirElwood
25.11.2005 12:01:31 (muokattu 25.11.2005 12:07:04)
No niin, tuliko todistettua, etten mä niin kiva olekaan?

Juuh, vaikutat ilkeältä ja pahalta ihmiseltä.

Ei mutta joo, pahasti oon addiktoitunut tähän keskustelupalstaan. "Kiitosta" siitä. Tuleva ammattinikin on tavallaan m.net:n aikaansaannosta, eli elektroniikan parissa tulee vietettyä aikaa, kiitos rakentelupalstan.

EDIT: Ainiin, kivi muuten. Vaikka ihan puhtaasti studioaiheinen se sun kirja ei olekkaan, niin olen muuten pitänyt lupaukseni:

SirElwood
20.04.2003 17:31:55
Olen käyttänyt tämän sunnuntain lukemalla varmaan 90% kaikista tämän alueen jutuista.. silmät verestää, mutta ei malttanut lopettaa, paljon asiaa ja hyödyllistä tietoa. Täytyy kiittää etenkin kiveä hyvistä vinkeistä ja selkeistä esimerkeistä (jos kirjoitat joskus studio aiheisen kirjan, niin lupaan sen ostaa!).
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)