Aihe: Rokkarikirjailijoita yms.
1 2
BaariMikko
27.09.2005 22:26:00

Ismo Alanko.
Onkos Nurmion Hannu kirjoittanut mitään? Pitäisi olla, vähintään.

Runokokoelman "Karvainen sielu" joskus, oliskos noin kymmenen vuotta sitten?
"Kun olen inspiroitunut, kaikki menee hyvin, mutta jos yritän menetellä oikein, seurauksena on katastrofi." -Keith Johnstone
Lilli
28.09.2005 05:15:22 (muokattu 28.09.2005 05:16:07)
Edellämainittujen lisäksi mm:

Pelle Miljoona
M.A.Numminen

Eikä sovi unohtaa Kivi Larmolan kirjaa 'Rokkibändin ABC', jota voidaan pitää suomalaisen bändisoittajan katekismuksena, lähdeteoksena vailla vertaa.
'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN
slowdive
07.01.2006 12:21:16
Jussi Sydänmaa. Kirjoittanut useamman kirjan, jotka ovat aika lailla yhtyeensä Heathill/Soul Tattoo-näköisiä.

Jos hän olisi Sydänmaa, niin bändi olisi ollut Heartland? Jos bändi olisi ollut Heathill, niin nokkamies olisi Jussi Kuumakukkula?

No joo, kirjoitusvirheitä sattuu.. Mutta itse kirjoista, onko kukaan Sydänmäen teoksia lukenut? Kuullut vähän yhtä ja toista, mutta ei ole vielä yksikään kirja omaan käteen eksynyt. Nyt vaan kiinnostusta olisi kun levynsä kolisee varsin hyvin.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Cathi777
07.01.2006 16:29:07

Jos hän olisi Sydänmaa, niin bändi olisi ollut Heartland? Jos bändi olisi ollut Heathill, niin nokkamies olisi Jussi Kuumakukkula?

No joo, kirjoitusvirheitä sattuu.. Mutta itse kirjoista, onko kukaan Sydänmäen teoksia lukenut? Kuullut vähän yhtä ja toista, mutta ei ole vielä yksikään kirja omaan käteen eksynyt. Nyt vaan kiinnostusta olisi kun levynsä kolisee varsin hyvin.

Jonkun kirjan lukaisin, mutta ei oikein sytyttänyt. Jotenkin niin ärsyttävä tyyli kirjoittaa, että ei kyllä pudonnut mulle ollenkaan. Yllättävän paljon on muuten merkitystä sillä, että miten kirja on kirjoitettu tai siis millä tyylillä.
Only pop music can break my heart...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)