Aihe: Katusoitto Hämeenkadulla
1 2
PomppoK
13.09.2005 08:52:42 (muokattu 13.09.2005 09:02:39)

Tästä siis kysymys kun tietääkseni katusoitto Hämeenkadulla ei ole sallittua, tai siihen tarvii erikoisluvan, mutta usein esim. sokoksen aulan edessä on näkynyt soittajia joten tiedättekö onko sallittua/eikö vaan ajeta pois?

http://www.uta.fi/utain/2005k/7/20487.html
Siinä virkavallan ajatuksia, taas.

http://www.tampere.fi/kito/lupa_vuokra/katusoitto.htm
Ja kiinteistötoimen versio asioista.

On täälläkin sokkari! Vanhatie 44.
M.i.k.key
13.09.2005 13:29:11
Tampereen Hämeenkatu=Helsingin Mannerheimintie
Mä lopetan nää hommat!
noir
13.09.2005 13:34:09
Oot sä joku maalainen?
Se on Hämeentie eikä Sokos ole siellä, se on Mannerheimintiellä.

Pelkästään Helsingissä on juntteja!!1

Ja onpa Hämeentielläkin Sokos, melkein.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus.
Bee-äf
13.09.2005 13:35:18
Oot sä joku maalainen?
Se on Hämeentie eikä Sokos ole siellä, se on Mannerheimintiellä.

Määki luin ekana että hämeentie ja olin Hesassa. Siinä metelissä kyllä tarvisi Marshallit mukaan.

t. maalainen
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
KädetönRumpali
13.09.2005 13:36:04
siis... enää ei tarvitse lupaa vai?

Käsittääkseni asia on kuntakohtainen. Joissakin kunnissa lupaa ei vaadita. Joissakin kaupungeissa on taas käytäntö, jossa on nimetty paikat (kadut, torit etc.), joissa saa soittaa ilman erillistä lupaa. Akustisesti siis. Tietääkseni on kuitenkin myös kaupunkeja, joissa soittamiseen ainakin periaatteessa vaaditaan lupa. käytännössä luvattomaan soittamiseen kai harvemmin puututaan, mikäli se ei aiheuta jotain erityistä häiriötä.
En viitsi halkoa hiuksia, siitä saa vain kaksihaaraisia. S.T. #4
Frequency
14.09.2005 18:38:30
Aiheutti hillittömän repeämisen, kun tajusin siinä Osuuspankin edessä soittaneen klasari-kitaristin vetelevän kylmän viileästi klasari-asennosta Stairway to Heavenin introa, säröillä, tietenkin. Uskomattoman absurdia. Jokainen tietty tyylillään...

Olen todistanut saman. Heristin hänelle päätäni ja sormeani.

Kerran korviani höristeltyäni havaitsin että Hämeensillan kupeessa soitellut säkkipillisti soitti Black Sabbathia :)

Kyseinen herra soitti Braveheartin tunnarin kun pyysi. Noh tienasi ainakin euron sillä.
Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)