Aihe: Treenitilojen tilanne kotikunnassasi
1 2
superfly
07.09.2005 20:31:52
Tampere: täällä joskus oli 80-luvulla jonkinnäkönen vapaa kämppä, sen jälkeen en ole kuullut että olis ollu.

Etsivä löytää kyllä. Tai ainakin minä olen täältä löytänyt aina kun olen tarvinnut. Helppoa se ei ole välttämättä ollut...
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Jari Nikkola
07.09.2005 22:22:03

Turussa kaupunki tarjoaa treenimahdollisuuden kaikilla herkuilla Auran Panimolla. Pari kämppää olemassa, uusia tiloja metsästetään parhaillaan. Tulijoita olisi tuplakapasiteetille. Infoa ohjaajilta tarvittaessa, P. 02-262 3333 (arkisin klo 16-22).

Yksityisistä mm. Lifeline Music ja Itäharjun Rock´N Chaoz tarjoavat tiloja vuokralle. Kaiken kaikkiaan Turussa treenikämppätilanne on edelleen hieman sekava ja sirpaleinen. Onneksi pinnan alla undergroundissa kuplii kaikenlaista.
Volle
07.09.2005 23:31:26
Etsivä löytää kyllä. Tai ainakin minä olen täältä löytänyt aina kun olen tarvinnut. Helppoa se ei ole välttämättä ollut...

Just näin. Ei niitä kukaan varsinaisesti kyllä tyrkytä, mutta niitä löytyy, kun tarttuu toimeen ja alkaa etsiä. Esim. sekin auttaa jo paljon, kun tuntee muiden bändien soittajia ja kyselee heiltä.

Alle 18-vuotiaana voi T:reen kaupungiltakin saada kämpän. Meillä oli joskus linja-autoaseman alakerrassa ilmainen (!) kämppä, jossa tosin oli "vain" 3-tuntiset soittoajat kolme kertaa viikossa. Kun avaimia ei ollut, ei päässyt omia aikojaan soittelemaan. Hyvä paikka se silti oli. Eikä se ikä ollut ehdoton, mutta ensisijaisesti noi vissiin on alle 18-v. porukalle.
Nam.
Bobana
08.09.2005 08:20:12 (muokattu 08.09.2005 08:30:32)
Vuodatusta Lohjalta:

Hommasin sellasen teollisuushallin kyljessä olevan toimistokompleksin mahd. vuokralle. Käsittää 5 huonetta, 2 varasto koppia, 3 wc:tä, suihkun, jääkaapin ja hella että voi sitten vaikka perunoita keitellä jos tulee nälkä.

Tilojen yhteiskoko on n. 100 m2. 5 kpl n. 12 neliön kokoisia huoneita eli mahtuu 3-4 hengen bändejä aivan hyvin.
Tai 3 kpl 12 neliön ja 1 kpl 25 neliön huoneet. Tämä on valikoima.
No, ei ne isoja ole mutta ei ole hukkaneliöitäkään. Vuokran suuruus n. 100€/kk/huone sis. suurinpiirtein sähkön.

Tilanne on nyt se että tulijoita ei ole tarpeeksi ja hankkeesta joudetaan tod. näk. luopumaan. MITÄ VITTUA???? Lohjalla on huutava pula kämpistä ja bändejä on taivas-alla monen monituista.
Tuo vuokra ei minusta ole mikään mahdoton ja se on lisäksi vuokranantajan määrittämä. Ei minun. Ja tätä seikkaa on monen ilmeisesti vaikea käsittää vaikka olen selittänyt niin silti yritetään tinkiä. 25€/bändin jäsen/kk ei ole paljoa. Sen verran nyt luulisi jostain saavan säästettyä.
Omasta pussista on maksettu lehti-ilmotukset ja muut kulut ja kun uusi yhdistys laitetaan kasaan niin senkin kustannukset joudun omasta kukkarosta kaivamaan.

Eli vapaaehtoistyötä omin voimin, omin rahoin, mutta ei tunnu kelpaavan. On tää nyt yhtä perkelettä...

Anteeksi avautumiseni, mutta helpotti päänsärkyä joka on tullut sitä seinään lyötäessä.
Sex, choppers and rock´n roll!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)