ANtTIKRISTUS 10.05.2008 16:02:44 | |
---|
Mistäpä sitä tietää, vaikka Bush olisi ateisti. Tällöin kaverilla olisi ainakin tiedossa, miten lampaita kaitsetaan... |
trih 10.05.2008 18:55:45 | |
---|
Mistäpä sitä tietää, vaikka Bush olisi ateisti. Tällöin kaverilla olisi ainakin tiedossa, miten lampaita kaitsetaan... Bush on varmaan ihminen vaan. Tietää tosin miten jessellä aivopestyt ihmiset saadaan kuuntelemaan kun "our god" puhuu. Muslimien "Wrong god" on paha. Kuka sen "Ignorance is bliss"-lauseen on kirjoittanut? Uskikset tosiaan dumppaa todellisen maailman jotta saavat helpotuksen. Tosin voihan se alitajunta jossain vaiheessa saada tarpeekseen. Just. |
möyssy 10.05.2008 23:47:34 (muokattu 10.05.2008 23:52:50) | |
---|
Kyllä se on niin, että ateistit ja kristityt on ihan samassa veneessä. Agnostismi ftw. Ja pystyn kuuntelemaan kyllä musiikkia, jossa puhutaan kristinuskosta. Jeff Buckelyn musiikissa tuntuu tämä tulevan hyvin esille ja kuulostaa aivan helvetin hyvältä. Lyriikathan voi aina tulkita itse uudestaan ( ellei nyt aivan suoraa käännytysmusaa ole.) ''Vedä käteen.'' - Kondensaattori |
sub zero 11.05.2008 00:02:40 | |
---|
Kyllä se on niin, että ateistit ja kristityt on ihan samassa veneessä. Ei ole! Ateistit menee Viking Linellä ja kristityt Silja Linellä huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
noir 11.05.2008 00:27:08 | |
---|
Kyllä se on niin, että ateistit ja kristityt on ihan samassa veneessä. Agnostismi ftw. Ja pystyn kuuntelemaan kyllä musiikkia, jossa puhutaan kristinuskosta. Jeff Buckelyn musiikissa tuntuu tämä tulevan hyvin esille ja kuulostaa aivan helvetin hyvältä. Lyriikathan voi aina tulkita itse uudestaan ( ellei nyt aivan suoraa käännytysmusaa ole.) Jopa anti-kristillinen grindi on liian kristillistä asettuessaan kristillisyyttä ja sen jumalaa vastaan ja täten myöntäessään vastustamansa kohteen olemassaolon. NEVER DIE! Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Kailis 11.05.2008 05:19:24 (muokattu 11.05.2008 05:25:31) | |
---|
Kyllä se on niin, että ateistit ja kristityt on ihan samassa veneessä. Agnostismi ftw. Ja pystyn kuuntelemaan kyllä musiikkia, jossa puhutaan kristinuskosta. Jeff Buckelyn musiikissa tuntuu tämä tulevan hyvin esille ja kuulostaa aivan helvetin hyvältä. Lyriikathan voi aina tulkita itse uudestaan ( ellei nyt aivan suoraa käännytysmusaa ole.) Voi jumalauta mies. Hallelujah ei edes ole äijän biisi. Näytähän sitten joku esimerkki sanoituksista. Ai nih, sanoit että Lyriikathan voi aina tulkita itse uudestaan. My whatsoever. We walked around til the moon got full like a plate The wind blew an invocation and i fell asleep at the gate And I never stepped on the cracks 'cause i thought i'd hurt my mother And I couldn't awake from the nightmare that sucked me in and pulled me under Pulled me under Oh... that was so real I love you, but i'm afraid to love you I love you, but i'm afraid to love you http://www.youtube.com/watch?v=WolmjxD4hn4 |
möyssy 11.05.2008 05:49:42 (muokattu 11.05.2008 05:58:04) | |
---|
Jopa anti-kristillinen grindi on liian kristillistä asettuessaan kristillisyyttä ja sen jumalaa vastaan ja täten myöntäessään vastustamansa kohteen olemassaolon. Grindailu on ihan pülüstä. Paitsi Nasum. Voi jumalauta mies. Hallelujah ei edes ole äijän biisi. Näytähän sitten joku esimerkki sanoituksista. Ai nih, sanoit että Lyriikathan voi aina tulkita itse uudestaan. My whatsoever. No saatana. http://www.youtube.com/watch?v=P7DHl9Th7HA Paidan perusteella sanoisin, että Jeff Buckley oli uskonnollinen hihhuli, jonka musiikki oli aivan hirveää pilittämistä. Ja Corpus Christi. ''Vedä käteen.'' - Kondensaattori |
Kailis 11.05.2008 06:07:15 (muokattu 11.05.2008 06:13:18) | |
---|
Grindailu on ihan pülüstä. Paitsi Nasum.
No saatana. http://www.youtube.com/watch?v=P7DHl9Th7HA Paidan perusteella sanoisin, että Jeff Buckley oli uskonnollinen hihhuli, jonka musiikki oli aivan hirveää pilittämistä. Ja Corpus Christi. Ja joidenkin paitojen perusteella voisi väittää että jengit diggaa vaikka tästä Ernesto Guevara (14. kesäkuuta 1928 9. lokakuuta 1967), joka tunnetaan yleisesti nimellä Che Guevara, oli argentiinalaissyntyinen marxilais-leniniläinen vallankumouksellinen, sissijohtaja ja huomattava poliittinen hahmo. Guevara oli Fidel Castron johtaman 26. heinäkuuta -liikkeen jäsen. Liike otti vallan Kuuban presidentti Fulgencio Batistalta 1959. Vallankumouksen jälkeen Che Guevarasta tuli valtahierarkiassa toinen heti Castron jälkeen Kuuban uudessa hallinnossa. Hän toimi lyhyen aikaa kansallispankin johtajana sekä teollisuusministerinä, mutta siirtyi takaisin vallankumoukselliseen toimintaan. Hän yritti tuloksetta käynnistää vallankumouksia useissa maissa, erityisesti Kongon demokraattisessa tasavallassa ja Boliviassa. Boliviassa toimiessaan pienen sissiryhmän johdossa hän jäi Bolivian armeijan yksikön vangiksi 8. lokakuuta 1967. Bolivialaiset teloittivat Guevaran seuraavana päivänä. "Che!" on Río de la Platan alueella puhutulle espanjalle ominainen huudahdus, joka tarkoittaa "hei, sinä siellä". Río de la Platan maiden ulkopuolella argentiinalaisia kutsutaan siksi lempinimellä "che". Se että oliko miehen musiikki aivan hirveää pilittämistä on jokseenkin makuasia. Itse diggaan oikeesti. Mutta se uskonnollisuus ei vieläkään selvinnyt. Jos se oli tuossa t-paidasssa niin herää tälle vuosituhannelle. http://en.wikipedia.org/wiki/T-shirt |
möyssy 11.05.2008 06:10:05 | |
---|
Ja joidenkin paitojen perusteella voisi väittää että jengit diggaa vaikka tästä Uuu, mitä jos ne diggaa? ''Vedä käteen.'' - Kondensaattori |
Kailis 11.05.2008 06:14:21 | |
---|
Uuu, mitä jos ne diggaa? ''Vedä käteen.'' - Kondensaattori |
möyssy 11.05.2008 06:15:34 (muokattu 11.05.2008 06:20:13) | |
---|
''Vedä käteen.'' - Kondensaattori No siellä niin vedellään jo Kondensaattori- korttia esiin. ''Vedä käteen.'' - Kondensaattori |
Kailis 11.05.2008 06:33:37 | |
---|
Mutta se (Jeff Buckleyn) uskonnollisuus ei vieläkään selvinnyt. part I |
Lennu 11.05.2008 10:28:24 | |
---|
Musta se Jeff Buckleyn erinomaisuus ei ole vieläkään selvinnyt. Onko se siis joku edesmennyt stara, ja sen edesmenneisyytensä vuoksi nyt 'kova juttu'? Nuotiokitaristi ja riparilaulaja. "Tämä on arvokasta. Ja tämä on sävelletty niin ammattitaidolla ja pieteetillä, että jokainen musiikillinen idea on raikas ja tuore, kuin puhkeamaisillaan oleva finni sisäreidessä." -Jazzmies |
trih 11.05.2008 11:45:05 | |
---|
Jopa anti-kristillinen grindi on liian kristillistä asettuessaan kristillisyyttä ja sen jumalaa vastaan ja täten myöntäessään vastustamansa kohteen olemassaolon. Niinpä. Saatananpalvastelijat ja uskikset on samassa hiekkalaatikossa. Toisella puolella on oikea muovitraktori ja toisella sellainen iso, paha, musta, palanut ja muutenkin tuhma alunperin käytöstä poistettu traktori. Ja Buckley on perseestä. Ainakin jos Coheniin vertaa. Just. |
MrQ 11.05.2008 12:52:51 | |
---|
Musta se Jeff Buckleyn erinomaisuus ei ole vieläkään selvinnyt. Onko se siis joku edesmennyt stara, ja sen edesmenneisyytensä vuoksi nyt 'kova juttu'? Nuotiokitaristi ja riparilaulaja. nosiis. kyseessä on loistava soittaja ja laulaja, kasannut itselleen todella vahvasti yhteen soittavan bändin ja ennenkaikkea tekee aika vaikeaksi lähteä määrittelemään sanaa tulkinta tuon herran jälkeen uudestaan. Neljä oktaavia, ääni kuin enkelillä. En ihmettele kyllä. Paneudu jossain vaiheessa. Pirun kovaa tavaraa. |
Jokku 11.05.2008 13:09:36 | |
---|
Politiikka ja uskonto pitäis pitää erillään. Se, että voiko päästä päätävään asemaan, ei pitäisi riippua siitä uskooko jumalaan vai ei. Eipä mulla muuta, edes kunnon perusteluja. |
MrQ 11.05.2008 14:14:27 | |
---|
ja jos lähdetään jeff buckelystä leipomaan krisseä niin muistetaanpas nyt että leonard cohen on tehnyt kahdet eri lyriikat hallelujaan jotka sisältävät vt-referenssejä (cohen taisi olla juutalainen itse. taisi, taisiis taitaa. en tiedä onko kuollut vai ei) ja musiikkiteoriaa hämmentävässä kokonaisuudessa. "it goes like this, the fourth, the fifth a minor fall, the major lift" jne. en todellakaan tajua onko tuon kertsin "hallelujah"- hokema suora vertaus "huutaa hoosiannaa"- termille vai peräti lähde sille... koska toihan on aika voimakkaasti attribuoitu kristukseen. mutta siis joo, buckley yhdisteli omassa versiossaan noita kahta lyyristä pohjaa. |
trih 11.05.2008 15:15:50 | |
---|
ja jos lähdetään jeff buckelystä leipomaan krisseä niin muistetaanpas nyt että leonard cohen on tehnyt kahdet eri lyriikat hallelujaan jotka sisältävät vt-referenssejä (cohen taisi olla juutalainen itse. taisi, taisiis taitaa. en tiedä onko kuollut vai ei) ja musiikkiteoriaa hämmentävässä kokonaisuudessa. "it goes like this, the fourth, the fifth a minor fall, the major lift" jne. en todellakaan tajua onko tuon kertsin "hallelujah"- hokema suora vertaus "huutaa hoosiannaa"- termille vai peräti lähde sille... koska toihan on aika voimakkaasti attribuoitu kristukseen. mutta siis joo, buckley yhdisteli omassa versiossaan noita kahta lyyristä pohjaa. Cohen oli juutalainen mutta meni sitten buddhalaisuuteen. En kyllä koe Cohenin versiota mitenkään uskonnollisena. Mun mielestä biisi kuvaa fiiliksiä käyttäen uskonnollista sanaa. Munsta. Just. |
MrQ 11.05.2008 15:56:50 | |
---|
Cohen oli juutalainen mutta meni sitten buddhalaisuuteen. En kyllä koe Cohenin versiota mitenkään uskonnollisena. Mun mielestä biisi kuvaa fiiliksiä käyttäen uskonnollista sanaa. Munsta. näin mä oon sen kanssa kokenut. |
Kailis 11.05.2008 16:44:15 | |
---|
Musta se Jeff Buckleyn erinomaisuus ei ole vieläkään selvinnyt. Onko se siis joku edesmennyt stara, ja sen edesmenneisyytensä vuoksi nyt 'kova juttu'? Nuotiokitaristi ja riparilaulaja. Eikun se oli kitaran nykertäjä Porvoosta ja hukkui Porvoonjokeen. |