Aihe: Spotify
1 2 3 4 596 97 98 99 100122 123 124 125 126
valtse
29.01.2010 14:42:45 (muokattu 29.01.2010 15:10:03)
Cathi777: Kannattaa heivata koko ohjelma helvettiin koneelta. Mitä järkeä on käyttää koko Nortonia, kysynpä vaan?

Itsekään en juuri Nortonista pidä (melkoisen raskaalta vaikuttaa yms.), mutta kun uuden koneen mukana sattui tulemaan parin kuukauden lisenssi ohjelmalle, niin käytetään nyt se sitten tässä ennen kuin siirrytään takaisin johonkin Avastiin.

Oli muuten Norton taas poistanut Spotifyn, kun käynnistin koneen uudestaan. Nyt se sentään antaa uudelleenasentaa sen, mutta eipä tuo päivitys näköjään ainakaan itsellä ongelmaa ihan kokonaan korjannut.

Edit. Niin no joo, ehkä sillä että Spotify.exe oli edelleen Nortonin karanteenissa voisi olla jotain tekemistä tuon kanssa.
As I'm stalked by the shadow of death's hand My heathen pride is scarred across the land.
ReBeat
29.01.2010 14:55:36

Mikäs nyt on kun ei pääse edes spotifyn sivuille? Ei mennyt eilisestä illasta lähtien onlineen ja ajattelin asentaa uudelleen, mutta ei täs nyt näköjään mitään pysty.
lxi
29.01.2010 14:58:35 (muokattu 29.01.2010 14:59:10)
ReBeat: Mikäs nyt on kun ei pääse edes spotifyn sivuille? Ei mennyt eilisestä illasta lähtien onlineen ja ajattelin asentaa uudelleen, mutta ei täs nyt näköjään mitään pysty.

Olet ilmeisesti JYU:n verkossa, tervetuloa kerhoon. Koko verkon sisällä on ongelmia, softa ei toimi ja sivu ei aukea. Tietohallintokeskus ei kuulemma ole tehnyt mitään muutoksia vaan vika tulee Spotifyn päästä.
itsy
29.01.2010 17:24:15
valtse: Itsekään en juuri Nortonista pidä (melkoisen raskaalta vaikuttaa yms.), mutta kun uuden koneen mukana sattui tulemaan parin kuukauden lisenssi ohjelmalle, niin käytetään nyt se sitten tässä ennen kuin siirrytään takaisin johonkin Avastiin.

Norton ei kuitenkaan tee vaihtamista kauhean helpoksi, ei suostu poistumaan millään koneelta ja saattaa ilmaantua kuukausi poistamisen jälkeen uudestaan. Ihan näin sivuhuomiona.
ex-Izzy | pian on taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! - Jippu
Johnny Buzz
29.01.2010 17:32:57

Ihan mielenkiintoinen uutinen suomalaisista Spotify-käyttäjistä ja vähän verhon raotusta palvelun ansaintalogiikasta: http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article369421.ece
M4ss3 m/
29.01.2010 19:01:15
Johnny Buzz: Ihan mielenkiintoinen uutinen suomalaisista Spotify-käyttäjistä ja vähän verhon raotusta palvelun ansaintalogiikasta: http://www.tietoviikko.fi/kaikki_uutiset/article369421.ece

Kyllähän tuon kuukausimaksun voisi ihan ilomielen maksaa, mutta kaikkia ei netin kanssa pelleily raha-asioissa kiinnosta. Eli jos tuon Premium-jäsenyyden voisi kaupasta käydä ostamassa niin sitten ostaisin.
Jokapaikanapina
29.01.2010 22:02:21
M4ss3 m/: Kyllähän tuon kuukausimaksun voisi ihan ilomielen maksaa, mutta kaikkia ei netin kanssa pelleily raha-asioissa kiinnosta. Eli jos tuon Premium-jäsenyyden voisi kaupasta käydä ostamassa niin sitten ostaisin.

Mäkin voisin ostaa vaikka mitä nettipalvelua jos vaan sais fyysisesti jostain ostettua. Ei yksinkertasesti oo mitään kortteja mitä yleensä tarvitaan kaiken hankkimiseen netistä, eikä halua sellasia hommatakaan
Johnny Buzz
29.01.2010 23:47:06

M4ss3 m/: Kyllähän tuon kuukausimaksun voisi ihan ilomielen maksaa, mutta kaikkia ei netin kanssa pelleily raha-asioissa kiinnosta. Eli jos tuon Premium-jäsenyyden voisi kaupasta käydä ostamassa niin sitten ostaisin.

Pois turha pelko nettimaksamisesta. Jos jotain menee pieleen ja joku veisi tunnuksesi, niin loppukädessä vastuun väärinkäytöksestä kantaa luottokorttiyhtiösi.
Topa-
30.01.2010 03:53:44

vähän offtopic, kun en tiedä spotifystä, mutta aika monet nettikaupat hyväksyvät visa electronin ja yleensä kaupat käyttävät luotettavia yhtiöitä maksun siirrossa, joten aika turhaa pelätä.
M4ss3 m/
30.01.2010 13:37:43
En minä nyt mitään pelkää etenkään Spotifyn kohdalla vaan kun en ensinnäkään mitään kortteja omista niin vähän vaikea sitten alkaa maksamaan.
Cathi777
30.01.2010 15:25:31

M4ss3 m/: En minä nyt mitään pelkää etenkään Spotifyn kohdalla vaan kun en ensinnäkään mitään kortteja omista niin vähän vaikea sitten alkaa maksamaan.

Miten ihmeessä kykenet operoimaan nykyaikana ilma mitään kortteja? Käytkö joka kerta hakemassa pankista rahaa, kun sitä tarvitset? Aika kalliiksi kyllä tulee tuolla tavalla eläminen.
Only pop music can break my heart...
W4R
30.01.2010 16:09:16 (muokattu 30.01.2010 16:10:01)
Cathi777: Miten ihmeessä kykenet operoimaan nykyaikana ilma mitään kortteja? Käytkö joka kerta hakemassa pankista rahaa, kun sitä tarvitset? Aika kalliiksi kyllä tulee tuolla tavalla eläminen.

Miks kalliiksi? EDIT: no on vähän offtopic
,|,,
Sergei Fallinen
30.01.2010 16:11:24
Cathi777: Miten ihmeessä kykenet operoimaan nykyaikana ilma mitään kortteja? Käytkö joka kerta hakemassa pankista rahaa, kun sitä tarvitset? Aika kalliiksi kyllä tulee tuolla tavalla eläminen.

kyl electronil ruokakaupas maksaa mut ei sil netis tee paljon paskaakaan
J_Mikkonen
30.01.2010 16:20:20
Sergei Fallinen: kyl electronil ruokakaupas maksaa mut ei sil netis tee paljon paskaakaan

Kyllä mä mun Sammon electronia voin käyttää visana ku tilailen netistä kaikkea laitonta ja laillista.
mathias
30.01.2010 16:24:07
horo-ari: Kyllä mä mun Sammon electronia voin käyttää visana ku tilailen netistä kaikkea laitonta ja laillista.

Jeps. Kuten myös Nordean Electron toimii, kunhan on verkkopankissa hyväksynyt verkkokäytön.
Tai sitten alkaa S-ryhmän asiakasomistajaksi, niin saa Visa debit-kortin automaagisesti.
Rhapa
31.01.2010 11:47:58
Olisiko kenelläkään kutsua jaettavaksi?
gigity gigity
Tappokirves
31.01.2010 12:10:51
Harmittaa kun kerran sain paikallisessa ollessani kaverilta kutsun. Noh tietenkin kännipäissäni röydin sen puhelimen muistista pois. Kyllä harmittaa. Eli jos jollain ois kutsua niin kelpaisi :)
nappero
31.01.2010 12:12:45 (muokattu 31.01.2010 12:17:28)

Cathi777: Miten ihmeessä kykenet operoimaan nykyaikana ilma mitään kortteja?

pläh..

masse taitaa olla vain joku väsynyt trolli.
Terve ja heipähei!
M4ss3 m/
31.01.2010 12:29:45
nappero:
masse taitaa olla vain joku väsynyt trolli.

AI SILLÄ PERUSTEELLLA ETTEN OMISTA MITÄÄN HELVETIN PLUSSAKORTTEJA????

Ihan ikä on tässä perusteena. Minä minkään näköisiä kortteja hanki ennen kuin edes täysi-ikäinen olen.
nappero
31.01.2010 12:49:39

M4ss3 m/: AI SILLÄ PERUSTEELLLA ETTEN OMISTA MITÄÄN HELVETIN PLUSSAKORTTEJA????

Ihan ikä on tässä perusteena. Minä minkään näköisiä kortteja hanki ennen kuin edes täysi-ikäinen olen.

Niin no en minä tiiä, mutta plussa-korteilla se ostaminen voi melko hankalaa olla.
Terve ja heipähei!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)