Timzku 12.08.2011 00:08:38 (muokattu 12.08.2011 00:11:07) | |
---|
Landola59: Noh, kyseessähän saattaa olla tuore metallimusiikin ystävä, joka etsii vielä omaa henkilökohtaista metalli-identiteettiään. Siksi hyväksymme nämä hiljaisesti, vai kuinka mitä? ps. Suurin osa näistä covereista oli syy miksi itse aloin pitämään metallimusiikista ja musiikista ylipäätään. Olen kyllä kohtuullisen tuore metallimusiikin ystävä ja mä oon alkanu tykkäämään Children Of Bodomista, Dimmu Borgirista ja Ensiferumista. Oon nyt niinku siinä black-, death-, folk metal -linjalla :) Metallimusiikki on kyl mun mielest paljon parempaa siihen rappiin ja hip hoppiin verrattuna mitä mä kuuntelin vielä muutama vuosi sitten, kun rap ja hip hop on sellasta bassojumputusta missä toistetaan usein asioita, eikä niistä löydy pahemmin hienoja melodioita. PS: Noi metallicoverit on kyllä mun mielestä tosi hyviä. Varsinki toi Bodomin versio Britney Spearsin "Oops! I Did It Againista" :) Oon nähny kans videon missä Jimi Hedrix hienosti coveroi USA:n kansallislaulun Woodstockissa ja sepä tais olla äärimmäistä vingutusta se :D |
Funkånaut 12.08.2011 00:27:54 | |
---|
Timzku: En itseasiassa ole ja noi oli vaa mun mielipiteitä, ei oo periaatteessa oikeaa, eikä väärää tässä asiassa. Kyl nää on vääriä. http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=10135354 Ei KUKAAN voi oikeasti sanoa, et Limp Bizkit vetää The Whota paremmin kuin he itse. Tai mitä tahansa. Feminismi ja logiikka eivät ole kovin läheisiä ystäviä. Nuages |
Käyttäjätunnus 12.08.2011 01:03:04 | |
---|
Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher |
Bongowing 12.08.2011 01:06:30 | |
---|
Trolli parempi kuin originaali? But where the heck is magenta? |
velipesonen 12.08.2011 08:50:14 | |
---|
Funkonaut: Kyl nää on vääriä. http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=10135354 Ei KUKAAN voi oikeasti sanoa, et Limp Bizkit vetää The Whota paremmin kuin he itse. Tai mitä tahansa. Itte asiassa jos meet tonne Youtubeen - en kehota menemään - niin siellä on paljon ihmisiä jotka ilmeisen vakavissaan pitävät Bizkitiä Whota parempana eivätkä voi ymmärtää että joku on eri mieltä. Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |
Super-Jari 12.08.2011 09:02:14 | |
---|
Funkonaut: Kyl nää on vääriä. http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=10135354 Ei KUKAAN voi oikeasti sanoa, et Limp Bizkit vetää The Whota paremmin kuin he itse. Tai mitä tahansa. Ei kai nyt ihan mahdottomuus voi olla kun ihan noin yleensäkkin limb on parempata kuin huu. |
Numb 12.08.2011 09:56:07 | |
---|
Vasara: Ei kai nyt ihan mahdottomuus voi olla kun ihan noin yleensäkkin limb on parempata kuin huu. Nyt kyllä menee todella väsyneeksi trollailu jo. Bachilla oli paska saundi -Sakmongkol |
Super-Jari 12.08.2011 10:07:22 | |
---|
Numb: Nyt kyllä menee todella väsyneeksi trollailu jo. Ei kai tähän mitään trollailua tarvita. Väsynyttä on joku jämärokki. |
Epämuusikko 12.08.2011 12:06:15 | |
---|
Timzku: En itseasiassa ole ja noi oli vaa mun mielipiteitä, ei oo periaatteessa oikeaa, eikä väärää tässä asiassa. Olet väärässä. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
BondakeBunny 13.08.2011 17:54:56 | |
---|
Personally, I prefer pain. |
HaloOfFlies 19.08.2011 20:47:10 | |
---|
Status Quo - Bye Bye Johnny. Voi Jumalavita mitä menoa! We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
M4ss3 m/ 19.08.2011 20:49:51 | |
---|
Timzku: Sturm Und Drang - Breaking The Law (Judas Priest) Repesin hieman. |
JIRPPI 19.08.2011 21:45:21 | |
---|
Timzku: Täst tulee sit pitkä lista :D Children Of Bodom: - Aces High (Iron Maiden) - Antisocial (Anthrax) - Lookin' Out My Back Door (Creedence Clearwater Revival) - Oops! I Did It Again (Britney Spears) - Somebody Put Something In My Drink (Ramones) Ensiferum: - Lady In Black (Uriah Heep) Helia: - Alejandro (Lady GaGa) Hurriganes: - I Will Stay (The Lollipops) Korpiklaani: - Juodaan viinaa (Hector) Limp Bizkit: - Behind Blue Eyes (The Who) Marco Hietala: - Nahkatakkinen tyttö (Dingo) Metallica: - The Wait (Killing Joke) - Whiskey In The Jar (Thin Lizzy) Nightwish: - Over The Hills And Far Away (Gary Moore) Raintime - Beat It (Michael Jackson) Sturm Und Drang - Breaking The Law (Judas Priest) Että sellasta... Mee ny muualle trollaamaan. Joku Sturm Und Drang, eisssssss... http://www.youtube.com/watch?v=qj0SrqGpa6Y |
Osteri 20.08.2011 01:11:00 (muokattu 20.08.2011 02:29:29) | |
---|
Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita.... |
baron 20.08.2011 10:02:33 | |
---|
Epämuusikko: Olet väärässä. On kahdenlaisia mielipiteitä: Mun mielipide ja väärä mielipide. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
BondakeBunny 20.08.2011 17:23:30 | |
---|
baron: On kahdenlaisia mielipiteitä: Mun mielipide ja väärä mielipide. Ja sitte vielä minun mielipide joka on aina oikee. Personally, I prefer pain. |
Funkånaut 20.08.2011 17:39:48 | |
---|
Vasara: Ei kai tähän mitään trollailua tarvita. Väsynyttä on joku jämärokki. Mut kyl silti Lötkö Kekzi on melkosen väsynyttä. Jopa FRAAIDEI FRAAIDEI on parempi ralli ku ykskää, missä on Fred Durst mukana. Feminismi ja logiikka eivät ole kovin läheisiä ystäviä. Nuages |
eräjorma 20.08.2011 19:00:26 | |
---|
Hienosti suolataan Timzkua vaikka vain esitti mielipiteensä ketjuun, jossa sitä kysytään. Ei dissannut muiden makua saati keulinut turhaan. Löytyy ne röllit ihan sieltä toisesta leiristä. There is no dark side of the moon really. matter of fact it's all dark. |
Saxofonisankari 21.08.2011 21:52:24 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=qlwXlrXoMic Vaikka Pink Floydin alkuperäinen onkin rock-klassikko niin pidän enemmän kyseisen coverin äänimaailmasta. Tässä tapauksessa cover on parempi kuin alkuperäinen mutta onnistuneen coverin tekeminen on hankalaa ja sen takia hyvät coverit ovat harvassa musiikkityylistä riippumatta. |
reaper666 22.08.2011 02:57:41 | |
---|
Timzku: Täst tulee sit pitkä lista :D Children Of Bodom: - Aces High (Iron Maiden) - Antisocial (Anthrax) - Lookin' Out My Back Door (Creedence Clearwater Revival) - Oops! I Did It Again (Britney Spears) - Somebody Put Something In My Drink (Ramones) Ensiferum: - Lady In Black (Uriah Heep) Helia: - Alejandro (Lady GaGa) Hurriganes: - I Will Stay (The Lollipops) Korpiklaani: - Juodaan viinaa (Hector) Limp Bizkit: - Behind Blue Eyes (The Who) Marco Hietala: - Nahkatakkinen tyttö (Dingo) Metallica: - The Wait (Killing Joke) - Whiskey In The Jar (Thin Lizzy) Nightwish: - Over The Hills And Far Away (Gary Moore) Raintime - Beat It (Michael Jackson) Sturm Und Drang - Breaking The Law (Judas Priest) Että sellasta... Oli pakko painaa varoitusta. Olen erittäin suvaitsevainen ihminen mutta menee ehkä hiukan överiksi tää viesti :D |