Cimble 10.04.2010 12:15:28 | |
---|
|
Milkop 10.04.2010 12:31:25 | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Swan 10.04.2010 16:22:07 | |
---|
|
Cimble 10.04.2010 17:09:08 (muokattu 10.04.2010 17:15:48) | |
---|
Milkop: Tämä tuli ensimmäisenä mieleen: http://www.youtube.com/watch?v=0F8fDY65ekA Roger Sanchez - Another Chance Noup. Hakemani biisi on selvästi nuorekkaamman ja räväkämmän kuuloinen... Ei semmoinen AOR Toton balladi. ;) Tämä semmoinen mitä soitetaan täpöillä jossain tietyntyylisissä yökerhoissa ja dance/technoclubeilla ja juuri kovimpaan bailuaikaan. Uskoisin, että biisi on melko tuore. Ehkä korkeintaan muutaman vuoden vanha. |
Zoso 10.04.2010 19:35:00 | |
---|
Tietääkö kukaan minkä niminen on todella groovaava hip hop -kappale, jossa on sämplätty James Bond tunnaria Live and let Die. Todella hyvä brass -sample enemmän swingfraseerattuna kuin originaali. Jotain räppiä ja biittiä sit siihen päälle. Kuulin vaatekaupassa. There are only two kinds of music. Good and Bad. |
Maxwell von Karma 10.04.2010 23:33:23 | |
---|
Onko sekin raiskattu?? Ei... EII!! "Juice on legenda! Parhaat kappaleet minusta: Viidestoista yö, katu täyttyy askelista"
Jepjep |
Zoso 11.04.2010 22:47:56 | |
---|
Maxwell von Karma: Onko sekin raiskattu?? Ei... EII!! Ei ollenkaan raiskattu :D There are only two kinds of music. Good and Bad. |
psyanide 12.04.2010 10:05:41 | |
---|
Thule: Kuulin tänään ysiviisseiskalta hyvän rallin, mutta missasin kuulutuksen. Suht simppeli, keskitempoinen, riffivetoinen biisi, muistaakseni alkaa tunnistettavalla melodisella riffillä, jota viljellään useampaan kertaan kappaleen aikana. Uponnee genreen "raskas rock", luultavasti uudehko jollei ihan uunituore ja ehkäpä suomalainen? Mieleen tuli Brother Firetribe, mutta vähemmän kasaria ja enemmän rokkia. Kitarasankarimainen soolo, ja muukin soitanta, muttei kellahtanut kuitenkaan mauttomuuden puolelle. Öh? Ai joo, ja kertosäkeestä koitin bongata sanoja, mutta "bow down" ja "river" oli saldo, joka jäi mieleen. Näillä ei vielä Googlesta irronnut järkeä. EDIT: Riffi/melodia voisi mennä jotenkin näin: http://img408.imageshack.us/img408/8426/melodia.jpg Jokos tämän keksit? Kuvailuistasi päätellen kyseessä voisi olla Leverage -yhtyeen Follow Down That River, jo senkin takia että samainen Pekka Ansio lauleskelee myös mainitsemassasi Brother Firetribessä. http://www.youtube.com/watch?v=wrXy-y9A0NE |
Thule 12.04.2010 19:12:10 | |
---|
psyanide: Jokos tämän keksit? Kuvailuistasi päätellen kyseessä voisi olla Leverage -yhtyeen Follow Down That River, jo senkin takia että samainen Pekka Ansio lauleskelee myös mainitsemassasi Brother Firetribessä. http://www.youtube.com/watch?v=wrXy-y9A0NE Hitsi vieköön, tattista! Ehdinkin jo melkein nakkamaan kirveen kaivoon. Obi-Wan Kenobi is like god, but with better weapons. |
Bullitt 12.04.2010 22:18:21 | |
---|
Thule: Kuulin tänään ysiviisseiskalta hyvän rallin, mutta missasin kuulutuksen. Suht simppeli, keskitempoinen, riffivetoinen biisi, muistaakseni alkaa tunnistettavalla melodisella riffillä, jota viljellään useampaan kertaan kappaleen aikana. Uponnee genreen "raskas rock", luultavasti uudehko jollei ihan uunituore ja ehkäpä suomalainen? Mieleen tuli Brother Firetribe, mutta vähemmän kasaria ja enemmän rokkia. Kitarasankarimainen soolo, ja muukin soitanta, muttei kellahtanut kuitenkaan mauttomuuden puolelle. Öh? Ai joo, ja kertosäkeestä koitin bongata sanoja, mutta "bow down" ja "river" oli saldo, joka jäi mieleen. Näillä ei vielä Googlesta irronnut järkeä. EDIT: Riffi/melodia voisi mennä jotenkin näin: http://img408.imageshack.us/img408/8426/melodia.jpg Äkkiseltään tuli mieleen Good Charlotten The River, voiskohan olla..? My car is a hybrid. It burns both rubbery and gasoline. |
Milkop 12.04.2010 22:25:38 | |
---|
Bullitt: Äkkiseltään tuli mieleen Good Charlotten The River, voiskohan olla..? Tuossahan se oikea jo tuli. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Bullitt 12.04.2010 22:26:34 | |
---|
Milkop: Tuossahan se oikea jo tuli. Ohoh, olimpa puusilimä. Antakaa anti-plussa. My car is a hybrid. It burns both rubbery and gasoline. |
RonttiLontti 14.04.2010 22:54:57 (muokattu 14.04.2010 22:55:21) | |
---|
Hoi! Tietääkö joku mikä pianokappale soi Mazdan oisko Mazda6-auton uudessa mainoksessa. Kuulosti kivalta kappaleelta. Videota ei ikävä kyllä löydy netistä tällä hetkellä. |
baron 15.04.2010 23:06:45 | |
---|
RonttiLontti: Hoi! Tietääkö joku mikä pianokappale soi Mazdan oisko Mazda6-auton uudessa mainoksessa. Kuulosti kivalta kappaleelta. Videota ei ikävä kyllä löydy netistä tällä hetkellä. Sviddu mulla on kaksi viikkoa vanha "upouusi" Mazda, vajaa 1000 km ajettu enkä ole kuulluut piisiä, täytyy valittaa! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
artope 16.04.2010 10:39:55 | |
---|
baron: Sviddu mulla on kaksi viikkoa vanha "upouusi" Mazda, vajaa 1000 km ajettu enkä ole kuulluut piisiä, täytyy valittaa! Häh? Mitä sä teet Mazdalla ku keikoille pääsee metrollakin?? Ja muutenkin keikat sulla kehä1 sisällä... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
tatta 16.04.2010 13:28:47 (muokattu 16.04.2010 13:51:40) | |
---|
"Puhelinlinja on sun" Tämmöinen biisi ollut pitkään hukassa. En muista yhtään, kuka on tehnyt sen suomeksi tai kuka on alkuperäinen tekijä. Michael Monroelta löytyy soolotuotannon levyistä biisi nimellä " telephone bill`s all mine", mutta...tämä suomenkielinen ois tosi kova juttu. Oma nettihaku ei tuottanut tulosta. Mutta olenhan "James Blond". :) ????!!!!! (veikkaisin suomennoksen olevan 70-90 luvun tekosia, jep, aika hajanainen haarukka, mutta kuitenkin... suomeksi se kertosäe menee jotenkin näin..."mä tiedän, mä tiedän, mä tiedän, mä tiedän, mut puhelinlinja on sun " Ja Ei. Tämä ei ole osastoa "Mä soitin ja koitin sulle selittää....") Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
SiwamieS 16.04.2010 13:52:04 | |
---|
tatta: "Puhelinlinja on sun" Tämmöinen biisi ollut pitkään hukassa. En muista yhtään, kuka on tehnyt sen suomeksi tai kuka on alkuperäinen tekijä. Michael Monroelta löytyy soolotuotannon levyistä biisi nimellä " telephone bill`s all mine", mutta...tämä suomenkielinen ois tosi kova juttu. Oma nettihaku ei tuottanut tulosta. Mutta olenhan "James Blond". :) ????!!!!! (veikkaisin suomennoksen olevan 70-90 luvun tekosia, jep, aika hajanainen haarukka, mutta kuitenkin... suomeksi se kertosäe menee jotenkin näin..."mä tiedän, mä tiedän, mä tiedän, mä tiedän, mut puhelinlinja on sun " Ja Ei. Tämä ei ole osastoa "Mä soitin ja koitin sulle selittää....") Dave Lindholm - Puhelinlasku on mun? http://www.youtube.com/watch?v=clcTpz3nQiA I wanna see movies of my dreams |
tatta 16.04.2010 13:54:53 | |
---|
Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
Vainhaalee 16.04.2010 15:36:04 | |
---|
Ihmistä kiusataan |
baron 16.04.2010 20:31:59 | |
---|
artope: Häh? Mitä sä teet Mazdalla ku keikoille pääsee metrollakin?? Ja muutenkin keikat sulla kehä1 sisällä... Ei sviddu aina onnistu, joskus joutuu menemään kehä I ja kehä III välille. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |