Aihe: Miksi omistaa miljoona soitinta?
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Nimismies
18.03.2005 19:03:07
Haha, tässäpä taas erinomainen threadi.

Tupunalla on kyllä merkillinen taito nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Aikuisena ja oman erinomaisuutensa tiedostavana vahvana naisena hän voi karsinoida miehenpuolikkaat tiukkojen stereotypioiden sisään. Tuntuu varmasti hienolta olla tuollainen ihminen.

Taitaa olla pohjimmiltaan kyse peniskateudesta - hänen kikkelinsähän ei pitene kitaroita ostamallakaan.
"Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius
Juzzu
18.03.2005 19:06:10
Taitaa olla pohjimmiltaan kyse peniskateudesta - hänen kikkelinsähän ei pitene kitaroita ostamallakaan.

DDR:n kuulantyöntänaisilla on kyllä tietotaito oikeista hormooneista joilla tuokin onnistuu.
"Olin lähettäny täysin kännissä kaveritytölle alkuviikosta viestin "taidan olla homosensuelli" ja ihmettelin aamulla vastausta "en usko että oot homo". Ehkä tota juttua ei pitäisi viljellä niin palio." -Vilhelmus
Mako
18.03.2005 19:16:15

Muusikoiden.net - inttävien ja vänkäävien jumikuulien taivas

saisko tästä seuraavan paidan?
"Ollaann hilja!!!1"
-Unkarilaissyntyinen fasistimusiikinopettajani ala-asteella oppilailleen
Hot RedX
19.03.2005 12:30:09
Mulla on nylonkilinen, jolla alottelin soiton. Mukava ottaa vaikkaa mökille mukaan, kun ei rahallista arvoa kovin paljoa ole.

3 sähkistä löytyy. Ykköskitara, jolla soittelen pääasiassa. Sitten on yks varakitara, jota pidän keikoillakin varmuuden vuoksi mukana. Se olis hieno pistää vaikka drop c vireeseen, mutta ei oikeen tunnu pitävän niin matalaa virettä. Sitten on viä yks ritsa, jota en viitti myydä, ku varmaan alle satasen siittä sais.

niin, just tuli mieleen tästä, et harva varmaan viittii ekaks kitaraks ostaa mitään hirmu hienoa ja kallista kitaraa. sit kun kehittyy haluukin jonku vähän laadukkaamman soittopelin ja näin niitä sit kertyy ;)
So What? Who Cares?
mie
19.03.2005 13:59:34

Minulla on sähkökitara (Les Paul), akustinen 6-kielinen, akustinen 12-kielinen ja stratocaster toiseksi kitaraksi haaveena.

Noista vain LP:n olen ostanut itse, muut on saatu perinnöksi, mutta akustisen (6-kielisen) olisin varmasti ostanut, jos en sellaista ilmaiseksi olisi saanut. Akustisella kun on kivempi soittaa mökillä yms.

Toisen sähkökitaran haluan, koska pidän sekä straton että LP:n saundista, enkä tahtoisi valita vain toista. Ja onhan keikalla hyvä olla varakitara.
reijoteppo
19.03.2005 14:05:35
mulla on pieni pipeli.
Hot RedX
19.03.2005 14:10:30
mulla on pieni pipeli.

etkös ole kuullut että se kasvaa kun soittaa sähkökitaraa
So What? Who Cares?
Karlsson
19.03.2005 14:15:32
mulla on pieni pipeli.

Jaa, justha sää kehuit sitä suonikkaaksi ja semmoiseksi josta naiset tapaavat käyttää termiä "iso". Vai onx sulla sarkastisia naistuttavia?
Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
JCM
19.03.2005 14:59:44

Jaa, justha sää kehuit sitä suonikkaaksi ja semmoiseksi josta naiset tapaavat käyttää termiä "iso". Vai onx sulla sarkastisia naistuttavia?

Mutta ku se kato kotevuu tähän threadiin, se vaan murjas ku sillä o nii palio kitaroita, kato jatkeeksi:)
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Juzzu
19.03.2005 15:16:54

Miten ois "muusikoiden.net - mullakin on asiaa!"
"Olin lähettäny täysin kännissä kaveritytölle alkuviikosta viestin "taidan olla homosensuelli" ja ihmettelin aamulla vastausta "en usko että oot homo". Ehkä tota juttua ei pitäisi viljellä niin palio." -Vilhelmus
elbowski
19.03.2005 15:34:06
Eri tyyleille, eri vireille...
Se en ollut minä, se oli Pastilli??? | IMIK #25
Karlsson
19.03.2005 15:58:28
Mutta ku se kato kotevuu tähän threadiin, se vaan murjas ku sillä o nii palio kitaroita, kato jatkeeksi:)

Aijoo, ilman rautalankaa o basistin välillä vähä hidas hokaa juttuja. Totanoi, niinko.
Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
M-Juhana
19.03.2005 19:26:39

Eri tyyleille, eri vireille...

Kesti tääkin tulla. Mul on 2 kitaraa "framilla" pelkästään vireiden takia.
NO REMORSE ! -Lemmy-
carlos
19.03.2005 20:25:46

Tupuna hoitaa varmaan sen tilausprojektin.
I can't hide but I can run for miles
Teijo K.
19.03.2005 23:45:44

Miksi omistaa miljoona paitaa?
Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
Nimismies
20.03.2005 01:19:24
Miksi omistaa miljoona paitaa?

Haha.
"Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius
Tompsi
20.03.2005 03:26:05
Viimeisen 30min olen vedet silmissä nauranut tätä threadia lukiessani. Turbo-Tupunalle kiitokset, varmasti herätin puolet kerrostalon väestöstä mutta oli se sen arvoistakin. ;)
Meisseli
20.03.2005 10:26:48 (muokattu 20.03.2005 10:27:53)

Mulla on ollu vähän noin ja tulee varmaan olemaankin.

On ollu SG, Flying V, Strato, jazzkitara, Danelectro, Tele,akustinen.

Nyt kuitenkin havaittuani että jatsit voin soittaa telellä,samoin kuin bluesit ja iskelmät ja discot ja funkit. päätin myydä straton pois,samoin danon ja jazzkitaran.

Kun saan niistä fyrkat yllätys yllätys: Ostan kitaran.

Kuitenkin handmade jutun joka on myös Tele kuten mulle jääväkin kitara. Mutta humppareilla ja muutamalla yksityiskohdalla jotta sustainmeiningit ja raskas mättö käyttäisi.

Olen ajatellut tämän asian että sitten on loppuelämän kitarat.

Enpä usko. Elektroakustinen pyörii haaveissa jatkuvasti.

EDIT: Se vaan on niin kiva tulla kotiin ja laittaa kitara seinälle, niitten 999999 muun kitaran viereen :)
Mull' on rytmi veressä, ja housut jalassa! www.strangefruitband.net
Keke Urlaub
22.03.2005 10:11:00

Tämä topic kaikkine sanamittelöineen innoitti minua suuresti kitaramaterialismin tiellä; jospa ostaisin Les Paulin!
jussiohman
22.03.2005 11:30:37
Kaikki tekevät rahoillaan mitä tahtovat. Itse en näe järkeä kitaroiden tahi muidenkaan instrumenttien keräilyssä. Hienompaa on se, kun muusikko soittaa samalla vehkeellä koko uransa läpi. Siihen jää kaikki käytön jäljet ja muistot. Itse omistan vain yhdet rummut. Ja kaikki symbaalini ovat käytössä jatkuvasti. Ei ole varaa kasvatella peenistä kokoelmilla.
Keski-ikäinen Liettualainen heteromies
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)