Aihe: Minä en tykkää!
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14 15
dakota
01.12.2004 17:57:05 (muokattu 01.12.2004 21:25:59)
Minusta kakkaa ovat mm.
AC/DC
Guns n' Roses
Hanoi Rocks
Duran Duran

vaikka jotkut kaverit tykkää hirveesti.
Heippa vaan!

EDIT: Unohdin sen kaikkien kauheimman: iskelmäorkesteri Kilpi.
Prog
01.12.2004 20:33:35 (muokattu 02.01.2005 22:40:44)
Iron Maiden
Metallica
Ei oo noi koskaan oikeen kiinnostanu, vaikka kaikki hehkuttaa niitä hullusti.

EDIT: Tuli vielä mieleen Sonata Arctica, Stratovarius. Kyllähän noita on monia, mutta niitä on vielä enemmän mistä kaveritkaan ei tykkää. Kaikki pop, rap, rock?, kikkelihevi...etc.
Cletus Awreetus
01.12.2004 21:37:51
T.R. ja Trio Niskalaukaus. Aivan karmeeta. Tasapaksua jynkytystä. Ja ne paidat.. sitä myötähäpeän tunnetta oi oi..

Couldn't agree more!
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
Poseurpete
02.12.2004 08:02:14

Radiohead=pettymysten bändi, kusimärinää.
I´m with stupid ---v
TurOl
03.12.2004 12:38:16
Leevi and the Leavings - musiikkia ei kestä pitkään, sanoituksia ei hetkeäkään.
Spiralmind
03.12.2004 13:02:45

EDIT: Unohdin sen kaikkien kauheimman: iskelmäorkesteri Kilpi.

Mä kans en tykkää yhtään.
käärmeensilmät ja metalliset hampaat
le grand noir
07.12.2004 12:38:39
Kylläs CMX on vihattu bändi.
Ja-aa.. itse ainakin pidän, mutta antaa sen nyt olla.

Aivan käsittämättömiä bändejä ovat esimerkiksi:
Rhapsody (ei sitten mitenkään uppoa!!)/oikeastaan kikkelihevi ylipäätäänsä, Timo rautiainen & trio niskalaukaus (tasaisen tappavaa), Absoluuttinen nollapiste ja ja..

Melkein kaikkia bändeistä voi sietää biisin tai pari, mutta joistakin yksinkertaisesti meinaa vain pää räjähtää ennen sen biisin loppumista.
CMX - Ei yksikään
tommijk
07.12.2004 16:42:19
Kun bändi saa levytyssopimuksen lakkaan kuuntelemasta. Ne ensimmäiset demot on aina niitä parhaita. Mitä huonompilaatuisia sen parempi... köh...
"Mitä huonommin menee, sitä ylimielisemmiksi muutumme." - T. Liimatta
disarm
08.12.2004 17:17:54
Aerosmith ei ole koskaan pahemmin iskenyt.
emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me
Chii
08.12.2004 18:46:17

Iron Maiden.

Sama täällä.
Come as you are.
D Guerrero
09.12.2004 11:19:02
Smashing Pumpkins

zairelaisen oksennusta...
Nita Nitro
09.12.2004 11:24:29
Megadeth ei vaan oikein iske. Se Mustainen ääni...

Placebonkaan arvostusta en ole ikinä täysin käsittänyt. Toisaalta, ehkä multa on vaan jäänyt ne hyvät biisit kuulematta.
"If there's a sound to play / that does not fit today / why not just play the bastard anyway" -ginger
aroo
10.12.2004 23:11:46
Kummaa. Lähes jokaisessa postissa tunnutaan mainittavam CMX ja Radiohead, YUP:kin tuli mainittua aika useasti. Minä kun tykkään niistä niin kovin, kovin paljon.

Tosiaan, Iron Maidenia moni kaverini tuntuu palvovan polvillaan. Minun mielestäni taas yhtyeen musiikki on jotain, mitä en koskaan pysty käsittämään, enkä välttämättä haluakaan. Kappaleiden alkaessa kaikki on vielä ihan hyvin, mutta sitten kun laulu alkaa - en voi sietää sen miehen ääntä!

Ja siten Björk. Niinkuin joku jo mainitsikin, niin Björk on vähän sellainen artisti, jonka musiikista tulisi pitää että voisi näyttää ymmärtävänsä musiikin päälle. Kriitikot ylistävät Björkiä kilpaa, mutta kuinka moni oikeasti voi sanoa pitävänsä Björkistä..? Ehkä kukaan ei vain uskalla myöntää, että ei ymmärrä Björkin musiikkia, sitä kun on tavattu pitää niin nerokkaana.

Arvostan Björkiä tavallaan, mutta en vain oikein saa minkäänlaista otetta hänen musiikistaan..
Margarita
11.12.2004 09:45:13
Ja siten Björk. Niinkuin joku jo mainitsikin, niin Björk on vähän sellainen artisti, jonka musiikista tulisi pitää että voisi näyttää ymmärtävänsä musiikin päälle. Kriitikot ylistävät Björkiä kilpaa, mutta kuinka moni oikeasti voi sanoa pitävänsä Björkistä..? Ehkä kukaan ei vain uskalla myöntää, että ei ymmärrä Björkin musiikkia, sitä kun on tavattu pitää niin nerokkaana.

Arvostan Björkiä tavallaan, mutta en vain oikein saa minkäänlaista otetta hänen musiikistaan..

No minä ainakin pidän Björkistä tavattomasti. Viimeisimmässä levyssä oli osittain vähän liikaa yritystä tehdä "uskottavaa," modernia taidemusiikkia (sillä poppiahan nainen parhaiten tekee), mutta arvostan sitä, että hän uskalsi ottaa riskin ja tehdä radikaaleja ratkaisuja. Sekin, että Björkin äänenkäyttö on melko yksipuolista (joku voisi sanoa että maneristista) ei minulle tuntuvasti vähennä hänen loistokkuuttaan. Hänellä on ainutlaatuinen ääni, ainutlaatuinen näkemys, ja lahja osata poimia rinnalleen oikeat yhteistyökumppanit oikeaan aikaan.

Itse ymmärrän Iron Maideniä lähinnä siltä kannalta, että n. kolmekymppisille suomalaispojille bändin konsertissa tuulettaminen on vähän niinku kävis kylpylässä. Sieltä palaa nuorentuneena. (Lux, oletko samaa mieltä?) Mötley Crüe on parempi. Mötley -kylpylä ois asiaa. Riittääköhän liput?
Ninny
02.01.2005 21:53:02
en mäkään tykkää mistää tietystä,mut useimpii tulee kuunneltua.. =)
Lonkero
03.01.2005 01:42:42
Megadeth ei vaan oikein iske. Se Mustainen ääni...

Placebonkaan arvostusta en ole ikinä täysin käsittänyt. Toisaalta, ehkä multa on vaan jäänyt ne hyvät biisit kuulematta.

Äläppä mainitse noita kahta bändiä samassa viestissä.
"Nuotin vieressä on vielä tilaa"
jhoik
03.01.2005 02:08:09

sankarihevi
poppi-punk (siis sellainen yltiömelodinen meininki)
Prince
Mamba (kattelin jotain niitten keikkaa telkkarista, jätkät osaa soittaa mutta musaa on aivan hirveää)
kovajätkärokkarisätkäsuussa-imago bändit (kyllä nekin menee mutta imago vituttaa)
timo tolkki
pop-rock
suomalainen pop-rock (edellistä hirveämpi)
tangot ja iskelmät
tilusankarit joiden joka biisi on taitojen esittelyä ja sooloa soolon perään
Dream Theater
kovajätkä-imago-metalli bändit (Kotiteollisuus on poikkeus, itseäni viehättää sen bändin meininki)
ihmiset jotka ovat kuuluisia musiikkinsa takia mutta eivät ole tehneet itse musiikkiaan
+kaikki loput jotka unohdin
Vapaata tilaa myytävänä.
kuollut_marsu
03.01.2005 02:10:02
Teräsbetoni!

Voi jeesus että hävettää kattoo kun pojat oikeesti tekee tollasta paskaa ihan tosissaan.. paidat päälle ja äkkiä... tai hommaisivat ees lihaksia...
Toinen on ehdottomasti Therapy?
Sitä ei kuuntele jeesuskaan... ehkä maailman tylsin pändi... Teräsbetonista saatiin tosin kavereitten kanssa hyvät naurut... Metallitotuus... LOL
My god drinks maguar
Kulkunen
03.01.2005 02:57:43
Teräsbetoni!

Voi jeesus että hävettää kattoo kun pojat oikeesti tekee tollasta paskaa ihan tosissaan.. paidat päälle ja äkkiä... tai hommaisivat ees lihaksia...
Toinen on ehdottomasti Therapy?
Sitä ei kuuntele jeesuskaan... ehkä maailman tylsin pändi... Teräsbetonista saatiin tosin kavereitten kanssa hyvät naurut... Metallitotuus... LOL

Hoho!

Vahinko, kun Vili ehti nukkumaan.
The downward spiral never ends.
Jormaz
03.01.2005 03:08:56
Tiesittekö että Mannerheim nukkui kotonaankin kenttävuoteessa?
Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)