Prophet 17.09.2018 21:28:09 | |
---|
StJerky: Olen joskus miettinyt jos laittaisi polkuharmooniin kompuran (paineilma) ja "kaasupolkimen". Eikö tuollaista kotiviritelmää ole vielä esitelty esim. Rompetoreilla tai Konepäivillä? |
The 1 18.09.2018 03:11:11 | |
---|
Olimme taas keikalla ja nainen tykästyi meidän Trumpetistista ja sanoi minäkin vähän soitan niin Trumpetistimme vei hänet huoneeseen ja he alkoivat suudella kiihkeästi jolloin trumpetistimme kysyin hekumassa mitä sinä soitat ,Tuupoo Es tuupoo |
Vessajono 18.09.2018 03:17:07 | |
---|
The 1: Olimme taas keikalla ja nainen tykästyi meidän Trumpetistista ja sanoi minäkin vähän soitan niin Trumpetistimme vei hänet huoneeseen ja he alkoivat suudella kiihkeästi jolloin trumpetistimme kysyin hekumassa mitä sinä soitat ,Tuupoo Es tuupoo "kirjoita huonoin rakastelukohtaus" Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä. |
The 1 18.09.2018 04:02:43 | |
---|
Huonoon ei minulle mutta Erkille. Olimme taas keikalla virtsaa oli vessassa riittävästi ja hotellihuoneen ovessa oli miehen mentävä reikä mitä tehdä. Basisti oli jo löytänyt jotain ajattelin niimpä menin ulos. Mersun ikkunat oli huurussa jahas siellä on Erkki. Jäin seuraamaan tilannetta auto helui hullulailla joku lähestyi autoa huomasin että Erkki oli jättänyt täysinäisen tuopin auton viereen ja joku lähestyi autoa ja tuoppia. Juoppo oli ottamassa kaljatuoppia mutta Erkki huomasi sen ja huusi älä saatana koske siihen mies pelästyi ja tuoppi jäi siihen vain käsi ja naama näkyivät virnistävästä autosta. |
artope 19.09.2018 13:52:54 | |
---|
The 1: Huonoon ei minulle mutta Erkille. Olimme taas keikalla virtsaa oli vessassa riittävästi ja hotellihuoneen ovessa oli miehen mentävä reikä mitä tehdä. Basisti oli jo löytänyt jotain ajattelin niimpä menin ulos. Mersun ikkunat oli huurussa jahas siellä on Erkki. Jäin seuraamaan tilannetta auto helui hullulailla joku lähestyi autoa huomasin että Erkki oli jättänyt täysinäisen tuopin auton viereen ja joku lähestyi autoa ja tuoppia. Juoppo oli ottamassa kaljatuoppia mutta Erkki huomasi sen ja huusi älä saatana koske siihen mies pelästyi ja tuoppi jäi siihen vain käsi ja naama näkyivät virnistävästä autosta. Miten tämä suoltamasi tarina liittyy aiheen otsikkoon? "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
Funkånaut 19.09.2018 14:24:43 | |
---|
"Ei kannata ryhtyä matkimaan Don Quijotea. Parasta on vain tyytyä jäätelön syöntiin." |
artope 19.09.2018 15:49:08 | |
---|
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
WolleForever 20.03.2020 18:03:16 | |
---|
Katoin Ylen Sekasin-nuortensarjan ja siinä bändin solisti ainoana soittimena oli rytmimuna. Ostin sellaisen Sibeliusmuseosta ittelleni. Maksoi muutaman euron ja merkki on Club Salsa. Muita helppoja soittimia ovat kaikki siskoni muskarisoittimet (triangeli, tamburiini, marakassit, kastanjetit, jne). Minun aikani ei koulussa opeteltu nokkahuilun soittoa. Mutta siis olen soittanut aiemmin akustista kitaraa (isän 1970-luvun Landola Elena) ja pianoa (Scholze 1980-luvun alusta). Nyt kotona lelukaupan kosketinsoitin ja Tigerin ukulele ja sit toi rytmimuna. (Sori off topickit) |
Epämuusikko 20.03.2020 20:45:55 (muokattu 20.03.2020 20:47:11) | |
---|
Rytmimunan ja triangelin helppoudesta voidaan keskustella. Kokeilkaapa esim. äänittää niillä jotain julkaisukelpoista. Marakassit, tamburiinit ja kastanjetit menevät kategoriaan Saatanan Vaikeat Soittimet. (ok: telinekastanjeteillä nyt voi jotain tehdäkin, mutta orkkikset, semmoiset käsikäyttöiset ilman mitään varsia... voi pojat) I want that you are success 2020. Thats why I make totally crazy! |