pantzku 11.09.2003 18:17:27 (muokattu 11.09.2003 18:18:44) | |
---|
Ja varsinkin kun Lemojen Yellow:ta ei saa enää mistään tavallisesta levykaupasta... divarit just ja ehkä viiskulman levyparatiisi ainoita paikkoja. Ostin ton levyn noin kuukausi sitten Anttilan poistokorista, hinta muistaakseni 8 euroo. Sieltä oon tehny aikasemminkin löytöjä, sinne päätyy aina silloin tällöin yllättäviä levyjä. Kannattaa siis tsekkailla! |
Roberto 11.09.2003 20:57:22 | |
---|
Keltaisesta jäänsärkijästäkin noita voi etsiä, tai sitten yrittää tilata suoraan jomman kumman bändin kotisivujen kautta... Warner julkaisi Yellowin just kesällä uudestaan. Pitäis löytyä ihan joka puolelta, jahka pyytää vaan tilaamaan. |
Juhani 12.09.2003 11:26:53 | |
---|
Eikös se höpissy et "nuoret luokitellaan koulutuksen mukaan"? Vilkaisin äsken netistä sanat ja näytti olevan 'tuomitaan' |
Mimi 13.09.2003 20:12:34 | |
---|
Tästä Pikku G:n taustakuorosta: nauratti vähän kun kattosin näiden laulajien tanssimista ja muutenkin elehtimistä. Ihan hyvin kuitenkin esiintyivät kaikki. Mä en ainakaan kuullu mitään taustakuoron laulua siinä yhtään... se mikä kuulu tuli nauhalta... Ja mua alko käymään melkein sääliks ne tytöt siinä rivissä, ku jokainen oli vähän silleen että voi ku toi ihqu pikkugee nyt kattos tänne päin ja IIK! Jokainen niistä oli ihan selvästi lätkässä G:hen... Alkuun muuten tuli mieleen siinä DJBB:n esityksessä mieleen että kylläpä tulee erilainen versio jah jahista... Mut siinä olikin vaan joku kämmi taustojen kanssa... Hyvältä kuulosti silti... per aspera ad astra |