Kefiiri 01.06.2015 09:40:21 | |
---|
pitk: Mun mielestä se valosetti oli just bändin mukainen, paljon savua ja valkosta takaa, visut helvettiin ;-) Naurua ja plussa :D En ole musiikin asiantuntija. |
Bonham 01.06.2015 18:33:30 | |
---|
Mä en vaan jaksa millään uskoa, että bändi lähti tuonne näyttämään ahteria itse tapahtumalle... jonkun muun mielessä sa saattoi olla... ja toki se että jäädään viimeiseksi, näyttää pyllyä toiseen suuntaan. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Jormaz 02.06.2015 10:36:20 | |
---|
Bonham: Mä en vaan jaksa millään uskoa, että bändi lähti tuonne näyttämään ahteria itse tapahtumalle... jonkun muun mielessä sa saattoi olla... ja toki se että jäädään viimeiseksi, näyttää pyllyä toiseen suuntaan. Joo ei toki bändi vaan äänestäjät. Euroviisut on perseestä ja tää oli ihan hyvä tapa ilmaista asia sivistyneesti. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Janus 02.06.2015 19:51:20 | |
---|
Lennu: PKN veti hienosti potin himaan ja kusi koko organisaation päälle, kirjaimellisesti. > kirjaimellisesti = Yhtyeen jäsenten virtsaputkista tuli virtsaa, jota lensi konkreettisesti mm. tri Frank-Dieter Freilingin, Jon Ola Sandin, Pernille Gaardon, Nicola Caligioren ym. toimihenkilöiden kasvoille, vaatteille jne.? |
Lennu 03.06.2015 00:51:44 | |
---|
Janus: > kirjaimellisesti = Yhtyeen jäsenten virtsaputkista tuli virtsaa, jota lensi konkreettisesti mm. tri Frank-Dieter Freilingin, Jon Ola Sandin, Pernille Gaardon, Nicola Caligioren ym. toimihenkilöiden kasvoille, vaatteille jne.? Oli kyllä ihan helvetin hauskaa kateltavaa :D No ei sitte. |
NHR 03.06.2015 01:12:01 | |
---|
Lennu: PKN veti hienosti potin himaan ja kusi koko organisaation päälle, kirjaimellisesti. Luulin, että käsitteiden "figuratively" ja "literally" sekoittaminen olisi ollut vain jokin jenkkien oma juttu, mutta hienostihan tuo näkyy onnistuvan meiltä suomalaisiltakin. Tai ainakin teiltä hiton rantaruotsalaisilta... ;) "Never high-five a rabbi!" - Jimmy Carr |
Lennu 03.06.2015 01:33:05 | |
---|
NHR: Luulin, että käsitteiden "figuratively" ja "literally" sekoittaminen olisi ollut vain jokin jenkkien oma juttu, mutta hienostihan tuo näkyy onnistuvan meiltä suomalaisiltakin. Tai ainakin teiltä hiton rantaruotsalaisilta... ;) Mikä sekoittaminen? No ei sitte. |
NHR 03.06.2015 10:47:45 | |
---|
Lennu: Mikä sekoittaminen? Ai niin, sanoithan tosiaan sen olleen aivan... aivan tavattoman hauskaa katseltavaa. Itsehän en katsellut kuin bändin varsinaisen esityksen biisistään. Olihan sekin ihan hauska, joskaan ei ainakaan näkyvästi kukaan virtsannut, etenkään kenenkään päälle. "Never high-five a rabbi!" - Jimmy Carr |
sustain65 03.06.2015 22:34:49 | |
---|
Voikohan tästä keskustelusta *muusikoiden.net* sivustolla päätellä sen, että riskiä Euroviisujen voittamiseen toistamiseen Suomella ei suuremmin ole? |
lmu2002 14.06.2015 22:39:59 | |
---|
Nyt kun seuraava biisien jättöpäivä on jo tiedossa niin minkälaista musaa haluaisitte sinne tarjolle tällä kertaa? Jos oletuksena on että pitää pärjätä myös viisuissa. |
Lennu 15.06.2015 07:45:38 | |
---|
lmu2002: Nyt kun seuraava biisien jättöpäivä on jo tiedossa niin minkälaista musaa haluaisitte sinne tarjolle tällä kertaa? Jos oletuksena on että pitää pärjätä myös viisuissa. Mä pistän sellasta vähän smuguhenkistä. No ei sitte. |
barclay 19.06.2015 16:59:23 | |
---|
lmu2002: Nyt kun seuraava biisien jättöpäivä on jo tiedossa niin minkälaista musaa haluaisitte sinne tarjolle tällä kertaa? Jos oletuksena on että pitää pärjätä myös viisuissa. Sielukkaalla soulilla jossa on ripaus bluesia. Yllätän itseni. Tutustun keyboardien ihmeelliseen maailman ja höystän sitä kepeällä kitaralla. Laulukielenä suomi. Periaatteessa sopivia runkoja on mulla jo valmiina. Saundit ja sanat ovat vielä hakusessa. Ja se raakunko biisin itse aidolla äänelläni ja miksaan kotikutoisesti, vai käytänkö yhteistyökuvioita.. |
Puolukki 08.09.2015 09:21:32 | |
---|
Kuinkas moni jätti/ aikoo vielä jättää biisin? Kuinka tuo Teostoon liittyminen toimii tässä yhteydessä? Bändikaveri hoiti varsinaisen osallistumisen eikä siinä yhteydessä ollu mainintaa. Normaalistiko vaan Teostoon yhteys ja sanoo että on UMK:ssa mukana niin ne ei laskuta? ".. siistejä juttuja, jotka toi parhaimmillaan mieleen Opethin, jossa laulaa Kurt Cobain." - http://afterforest.bandcamp.com |
barclay 08.09.2015 21:28:26 | |
---|
Puolukki: Kuinkas moni jätti/ aikoo vielä jättää biisin? Kuinka tuo Teostoon liittyminen toimii tässä yhteydessä? Bändikaveri hoiti varsinaisen osallistumisen eikä siinä yhteydessä ollu mainintaa. Normaalistiko vaan Teostoon yhteys ja sanoo että on UMK:ssa mukana niin ne ei laskuta? Pitäiskös se perustaa ihan uusi UMK2016 ketju? Itse osallistuin nyt ensikertalaisena. Biisi ei ole Euroviisumaisesti ylipirteä, ei mahtipontinenkaan, eikä se tyyliltään edusta nykyajan trendejä. Mutta ehdottomasti hyvällä kappaleella olen mukana. |
Vilhelmus 09.09.2015 09:20:59 | |
---|
Vuotuisaan tapaan osallistuttua tuli, ja biisi on vähän kuin punkbändi soittaisi Stigiä - tai toisinpäin. Jäätävä mänkkinen. |