Aihe: Rajasaaren romanialaismuusikot
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14 15
Margarita
29.07.2008 23:07:01
Ja ennen kaikkea yksilö EI ole vastuussa ryhmän/kansakunnan x teoista. Jos yksilö jo syntyessään tuomitaan varkaaksi tai raiskaajaksi tai miksi vaani, ei lähtökohta ole hyvä. Tästä rasismissa on kyse.

Loistavasti kiteytetty!
wilzhu
29.07.2008 23:12:41
Rajasaaressa järkätään huonoja bileitä:( Olen kaksi kertaa ollut. Toiosella kerralla oli "rapppia", joka tarkoitti, että joku kiljui/puhui mikkiin epätahdissa ja toisella kerralla reivit: Valaistukseksi oltiin saatu tasan yksi strobovalo ja tanssijoita oli muutama, loput ryyppäsivät ulkona. Ja siitä, että menin toteamaan bileet paskoiksi, maksoin 5€!

Muutenkin alkaa ottaa päähän tuo talonvaltaushomma, kun se loppujenlopuksi ei edusta paljon yhtään sitä mitä annetaan ymmärtää. Ainakaan se ei ole VAPAA sosiaalikeskus, jonne KAIKKI olisivat tervetulleita.
Elämä off.
Pluto
29.07.2008 23:27:47
Rajasaaressa järkätään huonoja bileitä:( Olen kaksi kertaa ollut. Toiosella kerralla oli "rapppia", joka tarkoitti, että joku kiljui/puhui mikkiin epätahdissa ja toisella kerralla reivit: Valaistukseksi oltiin saatu tasan yksi strobovalo ja tanssijoita oli muutama, loput ryyppäsivät ulkona. Ja siitä, että menin toteamaan bileet paskoiksi, maksoin 5€!

Muutenkin alkaa ottaa päähän tuo talonvaltaushomma, kun se loppujenlopuksi ei edusta paljon yhtään sitä mitä annetaan ymmärtää. Ainakaan se ei ole VAPAA sosiaalikeskus, jonne KAIKKI olisivat tervetulleita.

Niin, itse olen miettinyt, että jos saisi jostain lainaan helvetin hienon Mersun. Huristelisin sillä "autonomisen sosiaalikeskuksen" pihaan, ylläni helvetin kallis turkki ja bling blingiä enemmän kuin keskivertoräppärillä. Takakontista nostaisin juuri kaatamani peuran, ja alkaisin nylkemään ja paloittelemaan sitä ko. keskuksen pihalla.

Olisi hauska nähdä, kuinka kauan tuolla jaksettaisiin suvaita muiden näkemyksiä ja olla oikeesti tosi avoimia hei.

Niin ja mainitaan vielä, että en omista mersua, en metsästä, enkä käytä koruja pahemmin.
Dillon, you son of a bitch!
MrQ
29.07.2008 23:30:14
Ja ennen kaikkea yksilö EI ole vastuussa ryhmän/kansakunnan x teoista. Jos yksilö jo syntyessään tuomitaan varkaaksi tai raiskaajaksi tai miksi vaani, ei lähtökohta ole hyvä. Tästä rasismissa on kyse.

jos kasvaa lähtökohtaisesti kulttuuriin missä varastaminen ja luvaton seksuaalinen käytttöönotto ovat tavallista ja jopa hyväksyttyä (en ainakaan toistaiseksi ole kuullut romanien vasikoineen jätkiä joten päättelen että heidän keskuudessaan moinen toiminta on ihan tarpeeksi ookoota) samoin kuin kerjääminen ja ryöstely niin ei lähtökohta ole hyvä. yksilön oma päätös on elääkö tulonsiirtojen varassa ja varastellen täten kulttuurilleen kontribuioiden.
Sä et valitse mihin sä synnyt mutta siinä ne sun ainoat rajoitteet alkaakin olemaan.

kitaristi kertoi romaniassa noilla olevan tapana huumata lapsensa ja kitkuttaa apua sitten kun on "sairas lapsi" sylissään.

hyvä meininki jätkillä
MrQ
29.07.2008 23:31:25
Niin, itse olen miettinyt, että jos saisi jostain lainaan helvetin hienon Mersun. Huristelisin sillä "autonomisen sosiaalikeskuksen" pihaan, ylläni helvetin kallis turkki ja bling blingiä enemmän kuin keskivertoräppärillä. Takakontista nostaisin juuri kaatamani peuran, ja alkaisin nylkemään ja paloittelemaan sitä ko. keskuksen pihalla.

Olisi hauska nähdä, kuinka kauan tuolla jaksettaisiin suvaita muiden näkemyksiä ja olla oikeesti tosi avoimia hei.

Niin ja mainitaan vielä, että en omista mersua, en metsästä, enkä käytä koruja pahemmin.

tämä.
oikeasti, tämä.

jos romanit vituttaakin mua niin hipit suunnilleen saman verran
Jormaz
29.07.2008 23:33:05
Mitä tulee näihin meidän vuosisatoja päähän potkittuihin joiden kaikki ongelmat ovat suvaitsemattoman valtaväestön syytä:
http://www.riemurasia.net/jylppy/23 … 6n_teko_uhkaa_koko_romanikulttuuria
Olisko aika yrittää? Valkolainen on yrittänyt tätä yhteispeliä jo ihan tarpeeksi kauan.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Ronsto
29.07.2008 23:45:51

Mitä tulee näihin meidän vuosisatoja päähän potkittuihin joiden kaikki ongelmat ovat suvaitsemattoman valtaväestön syytä:
http://www.riemurasia.net/jylppy/23 … 6n_teko_uhkaa_koko_romanikulttuuria
Olisko aika yrittää? Valkolainen on yrittänyt tätä yhteispeliä jo ihan tarpeeksi kauan.

Mitä selität? Tottakai tämä on meidän vika!

Minäkin olin niin suvaitsematon kun eräs vähemmistön edustaja yllättäen halusi lainata puhelintani, enkä minä sitten viiden minuutin kinaamisen jälkeen lainannut sitä hänelle :/
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me!
Margarita
30.07.2008 00:03:29

Sä et valitse mihin sä synnyt mutta siinä ne sun ainoat rajoitteet alkaakin olemaan.

Heh, tuollaiseksi kyynikoksi olet aikamoinen idealisti, Mr. Q...
Jiihaa
30.07.2008 03:26:24
Punakaartit! Hälytys!! Natsismi etenee Italiassa! Lukekaa: http://www.kaleva.fi/plus/juttu740772_page0.htm Miten helvetissä päättäjät tuolla voi olla noin tyhmiä?! Jos he OIKEASTI haluaisivat ratkaista ongelmia esimerkiksi n. 650 000 laittoman maahanmuuttajan suhteen he ottaisivat maahan välittömästi miljoona somalia, joiden Helsingin sanomatkin on sanonut olevan esimerkillisen taitavia riitatapausten sovittelijoita! Kyllä voi italialaiset olla pökelöitä kun eivät ymmärrä miten monikulttuuri voi rikastaa heitä...

"Sovitteleminen on asia, joka suomalaisten pitäisi oppia maahanmuuttajilta." - Abdirizak Mohamed
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/ … +erilaisista+tavoista/1135235804169

Alkaa kyllästyttää eurooppalaisten, valkoihoisten rasistijunttien kyvyttömyys todelliseen ongelmanratkaisuun. Ainoa keino saavuttaa Marx-jumalan lupaama paratiisi maanpäällä on aukaista välittömästi rajat, takavarikoida kaikki aseet ja julistaa rasismi eli jokainen valkoinen mies lainsuojattomaksi!! Neuvostoliitto näytti meille tien, miksi ei sitä VIELÄKÄÄN osata seurata?!?!

NaZiz Sux 4Evah!!!!!!!!!!!!11 White Pride Sux 4evaaah!!!!!!!7

Rasismin vastaisesta taistelusta kiinnostuneet aidot KAPINALLISET voi laittaa viestiä. Perustetaan yhdessä Marx-jumalan kulttiyhteisö jonnekin maaseudulle. Aseinamme ovat suvaitsevaisuus, "maailmassa on pelkkiä yksilöitä"(biologia on fasistien salajuoni), pään laittaminen bensaaseen ja "kaikki ovat tasa-arvoisia" sekä "Akrakadabra" taikasanojen hokeminen. Näillä natsit nitistetään.
disarm
30.07.2008 09:03:49
Tämäkin piti sitten lukottaa.....
Eilinen on jo mennyt, huomisesta ei tiedä, joten meillä on vain tämä päivä.
Epämuusikko
30.07.2008 10:28:17
Tämäkin piti sitten lukottaa.....

Miksi ihmeessä? M-Netin yksi parhaita ketjuja. Nyt nimittäin ollaan aika monen asian ytimessä.
Duo Rehband & Voltaren. Bustard #1
PJS
30.07.2008 10:42:59

EIHÄN TÄMÄ OO LUKOSSA.
Halataanko?
Lego
30.07.2008 11:06:54
Jiihaa: ...jotainjotainjotain...

Ei, monikulttuuri ei rikasta, se on syöpä.
sub zero
30.07.2008 11:15:30
Alkaa kyllästyttää eurooppalaisten, valkoihoisten rasistijunttien kyvyttömyys todelliseen ongelmanratkaisuun. Ainoa keino saavuttaa Marx-jumalan lupaama paratiisi maanpäällä on aukaista välittömästi rajat, takavarikoida kaikki aseet ja julistaa rasismi eli jokainen valkoinen mies lainsuojattomaksi!! Neuvostoliitto näytti meille tien, miksi ei sitä VIELÄKÄÄN osata seurata?!?!

Neuvostoliitto ei ollut rajoiltaan avoin maa. En mä nyt oikeen hahmota, että Marxkaan olisi sopivin ajattelija mainittavaksi tässä yhteydessä, vaikka se olikin internationalisti.
huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale
Pieni rumpalipoika
30.07.2008 12:10:45

http://www.vapaaliikkuvuus.net//ind … mp;task=view&id=73&Itemid=1

Nyt on tullut kommenttia sitten hipeiltäkin aiheeseen liittyen.

On se vain kumma, että kun omaan pesään kalahtaa, alkaa poliisi tuntumaankin mukavalta yhteistyökumppanilta.

Ilmeisesti uskottavuuden nimissä tiedotteeseen on pakko ollut lisätä myös kritiikkiä poliisin toimia kohtaan.

Ehkä jo huomenna he ovat jossain banderollien kera huutamassa "alas poliisivaltio, kytät on sikoja, kytät on natseja, kytät pahoinpitelee viattomia, kytät on rasisteja, jättäkää romanialaiset rauhaan!"
Rummut nurin ja nussimaan!
Margarita
30.07.2008 12:52:01
On se vain kumma, että kun omaan pesään kalahtaa, alkaa poliisi tuntumaankin mukavalta yhteistyökumppanilta.

Koitahan kuitenkin muistaa, että tässä on ihan oikea ihminen, nuori nainen, joka on raiskattu. Ei siinä ihmisryhmän tekopyhyydenpelko paljon paina.
Pieni rumpalipoika
30.07.2008 12:59:55

Koitahan kuitenkin muistaa, että tässä on ihan oikea ihminen, nuori nainen, joka on raiskattu. Ei siinä ihmisryhmän tekopyhyydenpelko paljon paina.

No ei se vielä ole varmaa onko se raiskattu tai edes seksuaalisesti tullut hyväksikäytetyksi.

Mun ykkös-prinsiippi elämässä on johdonmukainen ajattelu sekä toiminta. Jos näin ei ole, menettää ajattelu ja toiminta merkityksensä.
Rummut nurin ja nussimaan!
Lennu
30.07.2008 13:03:37

PRP on kyllä mun idoli.

Mulla oli ala-asteella hyvä smugukaveri. Se ei varastanu multa, koska kavereilta ei varasteta. Kaikilta muilta kyllä. Vähän tiet erosi sittemmin, kun se alkoi imppaamaan ja mua ei oikeen innostanu moinen.

Ja se oli kyllä ihan duunariperheen lapsi, tausta vaan oli smugulaarinen. Nimikin ihan suomalainen.
MrQ
30.07.2008 14:12:13

ei mutta vitsi piilee siinä kohtaa että poliisi ei pidä kummastakaan ryhmästä yhtään.
romanit sentään puhunnevat rumia kytille kahdella vieraalla kielellä, hipit suomeksi. luulisi täten että ne ärsyttävät enemmän.
Marlowe
30.07.2008 15:30:13 (muokattu 30.07.2008 15:31:59)
Perustetaan yhdessä Marx-jumalan kulttiyhteisö jonnekin maaseudulle.

Hei, kannattaa varmaan mennä kirjoittelemaan jonnekin kokoomusnuorten foorumille ja perustaa sinne vaikka ihan oma viestiketju, jonne voit tuota sanomaasi suoltaa. Marxilla tai Neuvostoliitolla ei ole mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa.

NaZiz Sux 4Evah!!!!!!!!!!!!11 White Pride Sux 4evaaah!!!!!!!7

Olen tästä kylläkin samaa mieltä, mutta selkokielellä kirjoitettuna.
"Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)