Lennu 29.06.2008 16:40:28 | |
---|
Masasta tuli mieleen, kun kerran Porvoon Seurahovissa oli keikalla ja lavan edustalla syntyi yhtäkkiä hirvee mylly (ei liene Matin keikoilla yllättävää) ja ne jantterit kaatu sitten siihen lavalle painimaan. Mitä teki artisti? Monotti tyytyväisenä niitä jätkiä päihin ja jatkoi laulamista. Se oli hassua. "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
Teijo K. 29.06.2008 17:12:53 | |
---|
Masasta tuli mieleen, kun kerran Porvoon Seurahovissa oli keikalla ja lavan edustalla syntyi yhtäkkiä hirvee mylly (ei liene Matin keikoilla yllättävää) ja ne jantterit kaatu sitten siihen lavalle painimaan. Mitä teki artisti? Monotti tyytyväisenä niitä jätkiä päihin ja jatkoi laulamista. Se oli hassua. Shown on jatkuttava. |
MrQ 29.06.2008 19:05:44 | |
---|
Elikäkinkö kaikki viimeisenä viitenätoista musasektorilla tuotetusta musasta elämyksiä saavat ovat teeskentelijöitä tai aivopestyjä? Äh, tiedän että tarkoitat "minusta", on vaan kiva vääntää. Mulle on pääasia että ihmiset saa fiiliksiä. Kaikki eivät voi kokea musiikkia niin syvällisesti kuin minä, ja suon jokaiselle oman tapansa käyttää sitä. Vaikka se olisi poikien saunailta ja Matti Nykänen. näinpä. eipä silti, tuon asiani esiin joka tapauksessa. vähentää hermopainetta kun katselee noita listoja. |
Kailis 30.06.2008 06:37:27 | |
---|
näinpä. eipä silti, tuon asiani esiin joka tapauksessa. vähentää hermopainetta kun katselee noita listoja. Apua, älä luovuta!!! Olen todella yksin. No, väittäisin kuitenkin että jonkinlainen rahan kuristaminen musiikista on lisääntynyt viime aikoina. Toki raha on aina liittynyt musiikkiin, mutta sen viaton vaikutus tapaan tuottaa sitä tuntuu vähenevän potenssiin. Aika hyvä, vai? |
Mr.Babbit 04.07.2008 09:17:21 | |
---|
|
Simo78 04.07.2008 10:00:06 | |
---|
näinpä. eipä silti, tuon asiani esiin joka tapauksessa. vähentää hermopainetta kun katselee noita listoja. Siis ilmeisesti levymyyntilistoja? Mä en ole niitä jaksanut seurata enää pitkään aikaan, paskaa täynnä! Niinkuin myös kaikki mtv:n eurotop20 sun muut voicen listat. Listoista parhain on paskalista!! |
pimp 04.07.2008 10:27:00 | |
---|
Miten puskassa te oikeen elätte, grungen uudesta tulemisesta ollaan puhuttu jo varmaan vuosi ja kaikki trendsetterit ja pinserit nuuskii sitä jo kiinnostuneena ja häntäänsä heiluttaen.. http://www.viceland.com/int/dos_donts/1364/main.jpg?19872 Kummelihan sen sanoi, jos seuraat muotia, olet siitä jäljessä. Tuskin raitapaita, polkkatukka ja "grunge"-parta tulee musiikkiin, mutta ysärin kuosit tosiaan on jo kuuminta hottia tekstiileissä. Meikä alkaa ihan just oleen retromuotia vuosituhannen alun meiningeissä. |
marke- 04.07.2008 10:31:08 | |
---|
Tuossa on se ero, että viinan ja heroiinin polttamien taiteilijasielujen sijasta ihmiset näyttää hinteiltä. HAIL SATAN |
Boldari 04.07.2008 10:54:50 | |
---|
On se kyllä helppoa kun on kaappi täynnä mustia t-paitoja. Professional twice over - an analyst and a therapist. The world's first analrapist! |
Veikko 04.07.2008 14:39:29 (muokattu 04.07.2008 14:40:51) | |
---|
Grungen "eka aalto" oli kauppamiesten ultimaalinen taidonnäyte. Tuskin kukaan hetkeen kehittää yhtä hyvin myyvää musatrendiä mitä grunge oli. Grungen kohderyhmä oli melkosen laaja, iski niin angstisiin teineihin kuin myös saamattomiin nuoriin aikuisiin. Isot rahoja ei käärineet pelkästään levy-yhtiön sedät vaan vyös vaatekauppa teki varmaan ison tukon rahaa. Grungen toinen aalto ei liene samanlainen tsunami. - Ei luusereissa ole mitään vikaa. Heitä vain ei kiinnosta rahat tai valta. He haluavat vain vähän rakkautta ja murkinaa koirallensa. Aki Kaurismäki |
Teijo K. 04.07.2008 14:43:49 | |
---|
Grungen "eka aalto" oli kauppamiesten ultimaalinen taidonnäyte. Tuskin kukaan hetkeen kehittää yhtä hyvin myyvää musatrendiä mitä grunge oli. Grungen kohderyhmä oli melkosen laaja, iski niin angstisiin teineihin kuin myös saamattomiin nuoriin aikuisiin. Isot rahoja ei käärineet pelkästään levy-yhtiön sedät vaan vyös vaatekauppa teki varmaan ison tukon rahaa. Grungen toinen aalto ei liene samanlainen tsunami. Joo, tälle vetänee vertoja lähimenneisyydessä ainoastaan 1970-80 -lukujen taitteessa masinoitu punkin maihinnousu. Siinähän ensimmäistä kertaa musateollisuus oli niin kiinteästi yhdessä vaatebisneksen kanssa luomassa trendiä. |
Veikko 04.07.2008 14:50:31 | |
---|
Joo, tälle vetänee vertoja lähimenneisyydessä ainoastaan 1970-80 -lukujen taitteessa masinoitu punkin maihinnousu. Siinähän ensimmäistä kertaa musateollisuus oli niin kiinteästi yhdessä vaatebisneksen kanssa luomassa trendiä. Heh, ja molemmien trendien keulahahmot julistivat epäkaupallisuuden nimeen. - Ei luusereissa ole mitään vikaa. Heitä vain ei kiinnosta rahat tai valta. He haluavat vain vähän rakkautta ja murkinaa koirallensa. Aki Kaurismäki |
Lennu 04.07.2008 14:51:30 | |
---|
Joo, tälle vetänee vertoja lähimenneisyydessä ainoastaan 1970-80 -lukujen taitteessa masinoitu punkin maihinnousu. Siinähän ensimmäistä kertaa musateollisuus oli niin kiinteästi yhdessä vaatebisneksen kanssa luomassa trendiä. Hevibuumihan tekee samaa tässä 2000-luvulla. Ootte varmaan nähneet niitä remeleillä varustettuja mustia byysia ja narusaappaita, jotka tietenkin maksaa ihan vitusti. Mutta tätä voinee tarkastella ja verrata punk ja grungeaaltoon vasta muutaman vuoden perspektiivillä. Mutta kovasti hevi myy (myi, lieköhän jo laantumassa?) "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
Teijo K. 04.07.2008 14:54:12 | |
---|
Hevibuumihan tekee samaa tässä 2000-luvulla. Ootte varmaan nähneet niitä remeleillä varustettuja mustia byysia ja narusaappaita, jotka tietenkin maksaa ihan vitusti. Mutta tätä voinee tarkastella ja verrata punk ja grungeaaltoon vasta muutaman vuoden perspektiivillä. Mutta kovasti hevi myy (myi, lieköhän jo laantumassa?) Juu, mutta olen antanut itselleni kertoa, että hevi nyt myy noin hyvin lähinnä joissain periferioissa kuten Suomessa. Sensijaan punk ja grunge olivat maailmanlaajuisia trendejä isoilla markkinoilla Yhdysvalloissa, Saksassa, Englannissa ja Japaniassa. |
Lennu 04.07.2008 14:55:58 | |
---|
Juu, mutta olen antanut itselleni kertoa, että hevi nyt myy noin hyvin lähinnä joissain periferioissa kuten Suomessa. Sensijaan punk ja grunge olivat maailmanlaajuisia trendejä isoilla markkinoilla Yhdysvalloissa, Saksassa, Englannissa ja Japaniassa. Nojoo kyllä, totta. "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
Mr.Babbit 04.07.2008 15:17:56 | |
---|
Nykyäänhän varsinkin nuorison identiteetti määräytyy sen mukaan, mitä musaa kuuntelee ja mistä leffoista tykkää. Ihmisille ei enää myydä musiikkia vaan koko paketti. Rock ja hip hop, anyone? Ja gooteille korsetteja. "Mä oon tällainen hevari niin pidän mustii farkkuja ja bändipaitoja". Näyttäkää mulle tyyppi, josta ei voi päällepäin arvata yhtään, mitä musaa se kuuntelee.. Että eikö pidä paikkaansa? Uudessa Imagessa on juttu James Mollison - nimisestä valokuvaajasta, joka on ikuistanut keikoille meneviä faneja.. mielettömän hienoja kuvia. http://www.guardian.co.uk/music/gal … /may/16/disciples?picture=334199740 |
MrQ 04.07.2008 16:58:54 | |
---|
Nykyäänhän varsinkin nuorison identiteetti määräytyy sen mukaan, mitä musaa kuuntelee ja mistä leffoista tykkää. Ihmisille ei enää myydä musiikkia vaan koko paketti. Rock ja hip hop, anyone? Ja gooteille korsetteja. "Mä oon tällainen hevari niin pidän mustii farkkuja ja bändipaitoja". Näyttäkää mulle tyyppi, josta ei voi päällepäin arvata yhtään, mitä musaa se kuuntelee.. Että eikö pidä paikkaansa? Uudessa Imagessa on juttu James Mollison - nimisestä valokuvaajasta, joka on ikuistanut keikoille meneviä faneja.. mielettömän hienoja kuvia. http://www.guardian.co.uk/music/gal … /may/16/disciples?picture=334199740 noh tsiigaa mun omakuvia ja sano mikä on mun ominta skeneä, beibi. |
Ronsto 04.07.2008 17:01:17 | |
---|
noh tsiigaa mun omakuvia ja sano mikä on mun ominta skeneä, beibi. Kaikki musa missä kapinoidaan jotain asiaa vastaan? Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! |
MrQ 04.07.2008 17:05:06 | |
---|
Kaikki musa missä kapinoidaan jotain asiaa vastaan? hei kuvista puhutaan. sä sitäpaitti TIÄT mitä musaa mä kuuntelen eli oot diskattu |
Ronsto 04.07.2008 17:06:23 | |
---|
hei kuvista puhutaan. sä sitäpaitti TIÄT mitä musaa mä kuuntelen eli oot diskattu Noh :( täytekeksiae Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! |