Niklodeus 10.05.2008 16:05:50 (muokattu 10.05.2008 16:13:26) | |
---|
Itse taas vihaan rokkia Lovexin ja metallia 69 eyesin takia. Tuo ei edes ole oikeata rokkia tai metallia. Enemmänkin wannabe. GROM !!
- Conan The Barbarian |
Bullitt 10.05.2008 16:08:36 | |
---|
Sitten tietysti passaa, tarkoitan nyt esimerkiksi Radio Novaa jota en kestä ollenkaan, turha sitä alkaa mielestäni nyt viilailemaan. On Novalta kuulunut joskus CCR:ää, Hanoi Rocksia ja Hurriganestakin. No joo, mutta itse kokisin olevani suht avoin, tosin mikäli en jostain (artistista) pidä, saatan ilmaista sen aika jyrkästikin. Aikalailla kaikki musiikki menee sikäli, ettei esim. vieraan autossa kuuluvasta musiikista tarvitse ruveta itkemään, mutta toisinaan saatan hylätä menevällä sävelmällä varustetun tai muuten mainion biisin kuraisten saundien perusteella. |
sub zero 10.05.2008 16:54:55 (muokattu 10.05.2008 16:56:37) | |
---|
Testaa oletko avoin musiikin suhteen! Rasti ruutuun, pidätkö: ( ) Monteverdistä? ( ) Burzumista? ( ) Pikku G:stä? ( ) Olavi Virrasta? ( ) Texas Faggotista? ( ) Anthony Braxtonista? ( ) Skinny Puppystä? ( ) Barbara Streisandista? --- Tarkistus: Jos joku kohta jäi rastimatta, olet ahdasmielinen paska huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
Kailis 10.05.2008 17:02:38 | |
---|
(*) Monteverdistä? ( ) Burzumista? ( ) Pikku G:stä? (*) Olavi Virrasta? (*) Texas Faggotista? ( ) Anthony Braxtonista? (tätä mietin vähän aikaa, olen yrittänyt diggailla tällaista jaskaa mutta senkin uhalla että muusikkouspisteet putoavat, jätän raksimatta =D (*) Skinny Puppystä? ( ) Barbara Streisandista? Ahdasmielinen paska ja ylpeä siitä. Kiitos testistä. |
jigsore 10.05.2008 17:06:27 | |
---|
Tarkistus: Jos joku kohta jäi rastimatta, olet ahdasmielinen paska Entä jos jäi kaikki kohdat rastimatta? seikkailumielellä ja leikkimielellä |
sub zero 10.05.2008 17:13:58 (muokattu 10.05.2008 23:19:16) | |
---|
Entä jos jäi kaikki kohdat rastimatta? Sit olet epäkypsä teinix metallica-fani tai ainakin samalla tasolla (edit: tämä ei ole kannanotto metallcaa vastaan, käytin yhtyeettä esimerkkinä vain siksi, kun mieleen tuli yks poika, joka sano joskus vuosia sitten, et kaikki paitsi metallica on paskaa) huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
Rumpukapulat 10.05.2008 22:30:47 | |
---|
Eminemistä Emperoriin. Tiejä sitten kuinka laaja... yritän kyllä olla. Vaikka päässytkin vähän laihtumaan. |
ANtTIKRISTUS 10.05.2008 22:40:44 | |
---|
Saako Burzumin rastittaa 8 kertaa, jos jättää muut tyhjäksi? |
Ziggy Bubba 10.05.2008 22:56:34 (muokattu 10.05.2008 22:57:19) | |
---|
( ) Monteverdistä? ( ) Burzumista? ( ) Pikku G:stä? ( ) Olavi Virrasta? ( ) Texas Faggotista? ( ) Anthony Braxtonista? ( ) Skinny Puppystä? ( ) Barbara Streisandista? Enpä lämpeä oikein mistään noista, vähän vierestä menee kyllä moni. Oisko vaihtoehdoissa vikaa? ;) "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
Ziggy Bubba 10.05.2008 22:56:43 (muokattu 10.05.2008 22:59:18) | |
---|
Sanotaan omasta musamausta sen verran, että skaala on about Sigur Rosista Nasumiin, eli koen olevani suht avoi musiikin suhteen... Ns. päivän poppia en kyllä yleensä jaksa yhtään, mutta harva genre sinällään olisi mulla ulkona laskuista. "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
teha 11.05.2008 02:22:51 | |
---|
Itse kuuntelen sujuvasti melko lailla mitä tahansa musiikkia. Mutta poikkeuksiakin toki löytyy. Pidän Metallicasta, Guns'n'rosesista ja Nightwishista, mutta vaihdan kanavaa välittömästi, kun kuulen näitä Radio Rockilta. Liika on liikaa. Radio rockin annokseni näistä on tullut jo täyteen. Uutta hiphopoa (lue: public enemyä uudempaa) en pysty enkä suostu kuuntelemaan. Enkä myöskään pidä amerikkalaisesta junttikantrista, jota tosin siedän paremmin kuin hiphopia. Bluegrassista pidän jonkin verran. Mutta onneksi olen jo siinä iässä, että kehno musiikki jättää minut vain välinpitämättöksi. Jos musa on kehnoa, niin miksi siitä pitäisi edes kiinnostua tai olla jotain mieltä? Annetaan siitä pitävien ihmisten olla rauhassa ja kuunnellaan itse sitä mitä halutaan. |
Sergei Fallinen 11.05.2008 02:29:53 | |
---|
Ei ole aikaa kuunnella läheskään kaikenlaista musiikkia, niin kuuntelen pääasiassa vain sitä parasta, mutta ihan sama mitä muut kuuntelee ja kyllä sitä radioo kestää sen verran mitä sitä tässä elämässä täytyy kuulla ja toisinaan sieltä tulee jopa pari hyvääkin biisiä jos ei siihen suhtaudu liian negatiivisesti. |
jigsore 11.05.2008 03:12:16 | |
---|
Sit olet epäkypsä teinix metallica-fani tai ainakin samalla tasolla Ok, kiva tietää :) Enpä ollut ainakaan tietoisesti kuullut tuon listan kaikkien artistien materiaalia, joten vaikea tietää pitääkö vai ei. Olen kyllä avoin musiikin suhteen, mutta tietyt genret ei oikein iske. Ns. amispoppi toimii vain nostalgiamielessä 2 Unlimitedin, Basic Elementin ja muiden vanhojen suosikkien parissa.. Oikeastaan hyvin harvoin enää siinäkään mielessä :D Suomalainen iskelmämusiikki on myös jotain kuvottavaa, ainakin mitä joutui pienenä kotona ja automatkoilla kuuntelemaan. Siitä kai jäi sellaiset traumat että vaikea arvostaa mitään sen genren artistia. Kolmantena mainittakoon mainstream-rap tms. mitä radiossa soitetaan. Laatta meinaa lentää kun Elastista tai muuta vastaavaa kuulee :| seikkailumielellä ja leikkimielellä |
Kailis 11.05.2008 05:02:45 (muokattu 11.05.2008 05:03:19) | |
---|
Aika hassua että tässä lueteltiin kolome yhytyettä joista notta en pirä. Metallicasta, Guns'n'rosesista ja Nightwish. |
Feggy 11.05.2008 10:28:22 | |
---|
Testaa oletko avoin musiikin suhteen! Rasti ruutuun, pidätkö: (x) Monteverdistä? Muistaakseni olen joskus kuullut jotain ja kuulosti hyvältä. ( ) Burzumista? En ole kuullut eikä kiinnosta. ( ) Pikku G:stä? Suomirap ei ole iskenyt yhtään Nuori ikä tuskin tuo lisäarvoa.. (x) Olavi Virrasta? Upea laulaja ( ) Texas Faggotista? Oliks tää joku kantrimies? ( ) Anthony Braxtonista? Jazzariko? ( ) Skinny Puppystä? Metalliako? ( ) Barbara Streisandista? Jessus. --- Tarkistus: Jos joku kohta jäi rastimatta, olet ahdasmielinen paska Tuloksena olen tietämätön, ahdasmielinen ja ennakkoluuloinen paska. |