Aihe: Suomen Euroviisuehdokkaat 2007
1 2 3 4 58 9 10 11 1215 16 17 18 19
Walrus
17.02.2007 19:49:09
Minä kilautin jo ääneni Jann Willdelle, ihan vaan sen paulakoivuniemen näköisen laulajan takia.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Bonham
17.02.2007 20:10:37
Minä kilautin jo ääneni Jann Willdelle, ihan vaan sen paulakoivuniemen näköisen laulajan takia.

On se mun mielestä kiintoisin veto...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Folcce
17.02.2007 20:21:38
Tästä on keskusteltu jo aikaisemminkin, mutta siihen ei kai tullut selvyyttä...
Onko Beats and Styles vakavissaan?
Bisse on hyvää ja kossu
Bonham
17.02.2007 20:22:54
Tästä on keskusteltu jo aikaisemminkin, mutta siihen ei kai tullut selvyyttä...
Onko Beats and Styles vakavissaan?

Kai ne on....
timanttiananas
17.02.2007 20:28:18
Danny siellä pokkana hehkuttaa Lordia vaikka vuosi sitten meinas että niiden biiseissä ei ole ollenkaan melodiaa tms.

Jaahas, tän hetkisistä vaihtoehdoista vois olla Hanna Pakarisella parhaat mahdollisuudet pärjätä... mut vähän huonoja kaikki.
Always look on the dark side of life
Iso D
17.02.2007 20:28:23
Kuoppamäki, Kurkela ja Jann Wilde oli hyviä, mutta paskaahan sinne taas menee. No Dannyn esitys mahtavasta viisusta korvaa pettymyksen, vaikka ei sekään nyt niin hyvä ole. Ei 30-vuotta vanha esitys playbackkinä nyt niin mahtavata ole. Yle, ei näitä enää kiitos.
Nestekaasukitara kun ois
Sertzo S
17.02.2007 20:32:13 (muokattu 17.02.2007 20:32:30)
Kaikkein viimeiseksi jotain iskelmää. Hyi.

Parhaat siitäkin genrestä pärjäävät vallan hyvin mm. melodiaratkaisuineen näille köyhille viisuehdokkaille.
Sinap
17.02.2007 20:34:14

Hyvä ettei menny jatkoon. Olis aika noloa jos Ark-kopio olis Arkin kanssa samoissa kisoissa. Lovex vaan sinne. Sillä tulee eniten ääniä. Paras biisi oli ehdottomasti Kurkelan kipale, mutta parhaudestahan tässä ei ole kyse. Hevi on jo kulahtanut juttu näissä karkeloissa, joten ei pliis Thunderia, vaikka hyvä onkin. Pakarinen on mun mielestä vaan meidän suomalaisten juttu, ei sitä maailmalla ymmärretä.
"Siinähän se tuubi on."
A.Starving
17.02.2007 20:40:29
Hyvä ettei menny jatkoon. Olis aika noloa jos Ark-kopio olis Arkin kanssa samoissa kisoissa. Lovex vaan sinne. Sillä tulee eniten ääniä. Paras biisi oli ehdottomasti Kurkelan kipale, mutta parhaudestahan tässä ei ole kyse. Hevi on jo kulahtanut juttu näissä karkeloissa, joten ei pliis Thunderia, vaikka hyvä onkin. Pakarinen on mun mielestä vaan meidän suomalaisten juttu, ei sitä maailmalla ymmärretä.

Mun mielestä olis kyllä suotavaa , että laulukilpailun edustajasta lähtis edes ääntä ulos. Eihän toi Lovexin laulaja saa muuta kuin ihmeen pihinää kuulumaan. Että siinä mielessä varmaan ymmärrettäs tota Pakaristakin paremmin. Biisit nyt on kaikki aika kuraa, että ei tuolta nyt eristyisesti kannata mitään menestystä odottaa.
Tai siis Thunderstone on joka tapauksessa ihan väärissä kisoissa, perus hevibiisinä saattaa ollakkin ihan toimiva.
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
jra
17.02.2007 20:45:31 (muokattu 17.02.2007 20:52:04)

Kyllä tuo Jann Wilde oli aika tarkkaan T-Rex & Pulp linjoilla (mitä ...tun puupää huumoria siellä nyt pyörii, hyvä Yle!). Kurkela oli kyllä ainoa jota kestää tai vapaaehtoisesti haluaa kuunnella useampaankin kertaan. Kappale on hyvä tässä porukassa ja äänessä harvinaista persoonallisuutta.

Humanen Heroldin esitys oli sellaista keskivahvaa teatteriviikonloppu-tasoa. B&S oli kyllä taas BS. Katra, Kentala, Laura, Jukka ja 'Simo S. II' jäivät ilman pahempia tuskia jatkon ulkopuolelle.

Kolmen jatkoporukka on kyllä hemmentin jöötiä, kaikilla sama pömpöösi ja tunkkainen soundi, olivat sitten pop-rockia, rockia tai heavyä, samaa pötköähän nuo on kaikki kolme. Laulajat voisi kokeeksi vaihtaa päittäin, ja taustat menis täydestä. Pakarinen noista vähiten pistää vastaan, vaikka kertsin sanat olisi voinut kyllä miettiä toiseen kertaan. Tästä tusinatriosta Hanna viisufinaaliin.

"Piiparinen" ja Frangen, ei hel..tti...
punk s blood
17.02.2007 20:49:19

Lovexin laulajan artikulointi on jotain aivan käsittämätöntä. Millähän kielellä se laulaa? Mitään selvää siitä ei saa.
poppamies
17.02.2007 20:52:30

Lovexin laulajan artikulointi on jotain aivan käsittämätöntä. Millähän kielellä se laulaa? Mitään selvää siitä ei saa.

Niin, ja sitäpitsi muutenkin aika sanoinkuvaamatonta tuo laulu. Harvoin osuu oikealle nuotille. pahin oli kyllä lopetusääni tuossa superfinaalissa. Toivottavasti ei tarvitse hävetä oikeassa finaalissa. Toivotaan Hanna tai Thunderstone voittajaksi.
G strings are for strippers!
Mika Antero
17.02.2007 21:04:30
Hyvä Hanna, perkele! Biisi on paska, mutta Etelä-Karjala rulettaa!
Bonham
17.02.2007 21:05:22
Hyvä Hanna, perkele! Biisi on paska, mutta Etelä-Karjala rulettaa!

Noo, olipa monta huonompaakin biisiä tuolla...
Tympee Huttunen
17.02.2007 21:07:21
Hieno homma Pakarisen voitto. Mulla meni rahat hukkaan vedonlyönnissä, mutta mitäpä siitä:)
Sinap
17.02.2007 21:09:34
Pakarinen noista vähiten pistää vastaan,

Sehän tässä just on ongelma. Liian mautonta ja hajutonta.

Teineillä tais mennä ekalla äänestyskierroksella soldot umpeen.
"Siinähän se tuubi on."
timanttiananas
17.02.2007 21:09:54
Toivottavasti lopullisessa esitykessä ei nähdä tuulikonetta ja hameen riisuntaa. Sadannen kerran.
Always look on the dark side of life
Deathrace King
17.02.2007 21:10:39

Hanna voitti ja Thunderstone kakkoseksi. Ihan oikeudenmukainen päätös, vaikka minusta TS oli hitosen (yllätys sinänsä, heh)
parempi. Onneks se Lovex ei voittanut(luojan kiitos!). Eihän se laulaja osaa edes laulaa!
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net - BÄNDI HAKEE UUTTA RUMPALIA!
Hirvi
17.02.2007 21:16:17 (muokattu 17.02.2007 21:45:47)

Äänestin Ukkoskepeksiä, koska niillä oli paras biisi ja paras laulaja. Hanna on ehkä silti parempi valinta kansainväliseen finaallin, sillä olisihan se ollut tavallaan noloa laittaa hevibändi loppukilpailuun heti Lordin jälkeen.

Aika rock nämä nykyiset euroviisut. Loppukolmikossa kaikki olivat pukeutuneet mustiin.
Svengaan kuin hirvi!
Master of Disguise
17.02.2007 21:18:40
Nooh. Tuskin sitä voittoa Hannalla tulee. Kappale on mielestäni surkea. Epäilen että kellään niistä voittaisi, mutta olisin silti halunnu nähdä Thunderstonen siellä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)