Aihe: Last.fm
1 2 3 4 58 9 10 11 1267 68 69 70 71
-RaT-
29.10.2007 23:59:16
Entäs jos poistat koko Winampin plugareineen ja asennat uudestaan. Rekisteristä ois ehkä syytä poistaa winampin jämät..?

Toisaalta olen sitä mieltä että end-userin ei tarvitse korjailla tuotekehittelijän virheitä.
Jos ei sittenkään skulaa, loppuu minulta aatokset.
"Äiti, miks toi setä näyttää ihan tädiltä?"
atimoc
30.10.2007 13:00:02

Mullakin sanoi jostain syystä tuo uusi plugari sopimuksensa irti. Vaihdoin sitten takaisin tähän, ja toimii taas. http://static.last.fm/plugins/audioscrobbler.wa.1.1.10.exe
reos
30.10.2007 13:14:07
Toisaalta olen sitä mieltä että end-userin ei tarvitse korjailla tuotekehittelijän virheitä.
Jos ei sittenkään skulaa, loppuu minulta aatokset.

En tiiä mitä te touhuatte, mutta itelläni toiminut yli kaks vuotta ilman minkäänlaista ongelmaa, ainakin muistaakseni. Sunnuntaina kun näppäsin koneen päälle niin taisi se jonkun automaattisen päivityksen suorittaa, mutta ei mitään sen isompaa. Eikä nyt maailmaa kaataisi jos tuotakaan käyttäisi, mutta ilmaisena kai voisi hiukan vaivaakin nähdä.
basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara.
Blodapelsin
30.10.2007 13:35:20
Ihan hauska juttu... En täysin kyllä vielä osaa käyttää mutta tällaisen oon kuitenkin saanut aikaseks http://www.last.fm/listen/user/StnDf/playlist
"Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx
gorgonoidi
03.11.2007 13:37:49 (muokattu 03.11.2007 14:12:50)

Voi helkkari. Kaikkea olen jo kokeillut ja vieläkin valittaa ettei scropplaus onnistu...
Kaiken järjen mukaan tuon AudioScrobblerin pitäisi toimia.

Edit: Näyttää siltä etä välillä se suostuu scropplaan ja välillä ei...
author
03.11.2007 14:32:29
Edit: Näyttää siltä etä välillä se suostuu scropplaan ja välillä ei...

Onko sulla joku tehokas palomuuri päällä, joka voisi estää tietoliikenteen ohjelmien välillä?
It's Gripped! Sorted!
gorgonoidi
03.11.2007 14:33:48 (muokattu 03.11.2007 14:45:02)

Onko sulla joku tehokas palomuuri päällä, joka voisi estää tietoliikenteen ohjelmien välillä?

Epäilenpä että se olisi yhtäkkiä tuohon vaikuttanut kun ei ole koskaan ennenkään. Error viesti on siis se että joku timezone asetus kusee, kun olin mennyt siirtämään koneen kelloa tunnilla taakse päin.

Edit: No nyt pitkän säätelyn jälkeen se näyttäis toimivan... kattoo nyt.
author
03.11.2007 17:06:31
Mitenkäs tuo Last.fm -tilin maksu toimii?
It's Gripped! Sorted!
lxi
03.11.2007 23:27:35
Mitenkäs tuo Last.fm -tilin maksu toimii?

Hyvin.

Visalta on meitillä menneet veloitukset ihan niin kuin pitääkin. Maksoin muuten viimeksi jeneissä, kun se oli vaihtoehdoista edullisin!
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
author
04.11.2007 00:01:03
Hyvin.

Visalta on meitillä menneet veloitukset ihan niin kuin pitääkin. Maksoin muuten viimeksi jeneissä, kun se oli vaihtoehdoista edullisin!

Toimiiko tuo siis käytännössä niin että annan korttini tiedot, joiden avulla tililtäni lähtee kuukausittain tämä maksu, vai teenkö itse tilisiirron? Käykö Visa-electron vai pitääkö olla luottokortti?
It's Gripped! Sorted!
lxi
04.11.2007 01:38:02
Toimiiko tuo siis käytännössä niin että annan korttini tiedot, joiden avulla tililtäni lähtee kuukausittain tämä maksu, vai teenkö itse tilisiirron? Käykö Visa-electron vai pitääkö olla luottokortti?

Electronin kelpaavuus taitaa olla pankkikohtaista, itse en tiedä sen kelpoisuudesta last.fm:ssä koska olen aina maksanut oikealla Visalla. Maksu toimii ihan kuin minkä tahansa tuotteen ostaminen verkossa, eli annat korttisi tiedot (tapahtuu SSH-salatusti, joten toiminta on turvallista) ja Visa-tililtä veloitetaan määrätty summa. Yhdellä kertaa voi ostaa "jäsenyyden" 1-12 kuukaudeksi, eli vähintään kerran vuodessa sen joutuu uusimaan.

Last.fm-sivusi alalaidasta löytyy Subscribe-linkki jonka kautta homma tapahtuu. Rekisteröintiedut ovat käytössä lähes välittömästi maksun jälkeen.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
author
04.11.2007 02:03:55
Electronin kelpaavuus taitaa olla pankkikohtaista, itse en tiedä sen kelpoisuudesta last.fm:ssä koska olen aina maksanut oikealla Visalla.

Payment Failed

Your Issuing bank has been unable to authorise payment with this card.

Eipä näyttänyt kelpaavan.
It's Gripped! Sorted!
valtse
04.11.2007 13:22:38
Payment Failed

Your Issuing bank has been unable to authorise payment with this card.

Eipä näyttänyt kelpaavan.

Minkä pankin kortti sulla on? Ainakaan Osuuspankin Electroneilla ei kai pysty oikein ilman Verified by Visa -palvelua maksamaan netissä, vaikka nykyään kai pitäisi. Tuo Verified by Visakin on tosin erittäin helppo ottaa käyttöön nettipankin asetuksista.

Itsekin hommasin juuri äsken tämän ketjun innoittamana tuon subscriben ainakin kuukaudeksi.

http://www.last.fm/user/burntoffering/
There's no truth...
author
04.11.2007 14:18:57
Minkä pankin kortti sulla on?

No Osuuspankinpa juuri.
ihan pilalla
gorgonoidi
05.11.2007 17:25:53

Äh... Asensin last.fm uudelleen ja vieläkin valittaa että jokin on pielessä...
author
05.11.2007 18:28:37 (muokattu 05.11.2007 18:29:42)
Äh... Asensin last.fm uudelleen ja vieläkin valittaa että jokin on pielessä...

Sillä on jotain henkilökohtaista sua kohtaan. Heh, allekirjoittaneenkin ohjelma päätti ottaa ja lakata toimimasta. Juuri kun olin valmis jopa maksamaan sen käytöstä.

Edit. Toimii se näköjään sittenkin. Ottakaa nyt sitten selvää Last.fm:n toimivuudesta!
ihan pilalla
Kikolaa
05.11.2007 21:08:55
Kun tuo last.fm ohjelma ei toimi niin kannattaa katsastaa koneenne aika. Mulla ei toiminut pitkään kunnes älysin että joku viisas oli siirtänyt koneen kelloni kuukauden eteenpäin.

Hitto vie kun ei nuo last.fm pojat noita viime viikon chartteja tee :(
One O'Clock Jump
gorgonoidi
05.11.2007 21:11:40

Kun tuo last.fm ohjelma ei toimi niin kannattaa katsastaa koneenne aika. Mulla ei toiminut pitkään kunnes älysin että joku viisas oli siirtänyt koneen kelloni kuukauden eteenpäin.

Hitto vie kun ei nuo last.fm pojat noita viime viikon chartteja tee :(

Kyllä näyttää koneenkin aika olevan ihan kohdillaan :/
AZa
05.11.2007 21:27:35 (muokattu 05.11.2007 21:28:21)
Alkaa oleen sen verran käyttäjiä, että kohta varmaan romahtaa koko sivu :P Ainakin sen verran hidas on jo, eikä tänään oikeen näytä scrobblaantuvan biisitkään. Mutta eipä se itseäni kauheasti haittaa, kun on aika kuriositeetti tuo sivu vain.
gorgonoidi
09.11.2007 13:07:40

Eipä toimi enää ollenkaan... teki tenän koko paska.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)