Aihe: Mistä bändistä olet kiinnostunut viimeksi?
1 2 3 4 585 86 87 88 89122 123 124 125 126
lRockindaddy
22.08.2007 15:24:48
Vanhan pierun takaraivo irtoaa
iltaisin The Black Crowesin tahtiin.

Viimeksi taisi kolahtaa yhtä lujaa
Georgia Satellites 80 luvulla...

Sekä myöhemmin Dan Bairdin soolo
tuotanto.

Vielä tuli mieleen The Yayhoos....
elbowski
22.08.2007 17:36:25
Brazil ja Jairus.

Loistavaa post-hardcorea.

Myöskin Million Deadin, Secondsmilen ja Meet Me In St. Louiksen levyt tulee pistettyä yllämainittujen kanssa samaan tilaukseen amazonista tässä joku päivä.
There is blood on all the shoes you've worn
Rattata
23.08.2007 12:09:29
The Beta Band vaikuttaa hyvältä.
Tohtori Tonus
23.08.2007 16:13:53 (muokattu 23.08.2007 16:21:33)
-Cannibal Corpse: Kaverilta ensin kuulin The Wretched Spawnin, ja piti käydä oikein levykin ostamassa (Tomb of the Mutilated). Eilen ja tänään kuunnellut samaisen kaverin KILL:iä. 3/3 levyä ovat ihan käsittämättömän kovaa tappoa.

-Deicide: Alunperin puoliksi läpällä (joskus yläasteaikoihin tuli naureskeltua k.o. bändille) tilasin The Stench of Redemptionin, kun halvalla lähti, mutta jumaleissön kuinka kaunista tämä onkaan. Ja oikeasti hyviä sooloja. Glen on vihainen.

-Von Hertzen Brothers: Yle Extralta (vai olikohan Teemalta...?) tuli joku keikka tuossa jokunen päivä sitten. Satuin ihan sattumalta katsomaan, ja Approach menee ostoon. Taisipa vielä olla tuossa Anttilan 2cd=15e tarjouksessa, hmmhmm...

Täysin ummikkona pikaisesti kysyn vielä seuraavaa: Siinä keikalla kun oli Kiss a Wishistä semmoinen äärimmäisen tyylikäs pitkä versio, niin onko se oikeastikin tuommoinen (ja siis videota varten leikattu), vai pelkästään livenä venytetty? Jos joku tuosta nyt sai selvää... :p

E: vielä toinen pikakysymys: kukakohan mahtoi olla rumpalina tuolla äskettäin TV:stä tulleella vHB:n keikalla? Keikka oli kuvattu Kaisaniemessä YleX Pop-tapahtumassa ilmeisesti, vuodesta ei hajua. Semmoinen iso/lihava, kalju, parrakas mies, jolla oli oman naamansa kuva basarin etukalvossa. Ihan helvetin tyylikkäästi näet soitti, niin olisi mukava tietää ja kuulla lisää. Tack.
Hohhoijaa
23.08.2007 16:44:22
Focus. Vaikuttaa aika lailla loistavalta meiningiltä.
Linnunlaulupuu
23.08.2007 16:55:23
Semmoinen iso/lihava, kalju, parrakas mies, jolla oli oman naamansa kuva basarin etukalvossa. Ihan helvetin tyylikkäästi näet soitti, niin olisi mukava tietää ja kuulla lisää. Tack.

Mikko Kaakkuriniemi on hän.
Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet!
JarnoH
23.08.2007 17:57:10 (muokattu 23.08.2007 17:57:45)

Disco Ensemblen Firs Aid Kit -levyä on tullut nyt kuunneltua melko paljon. Jälkijunassa kun tulen usein. Toimiva juttu on heillä.

Circa Surviven On Letting Go -levy on toinen, josta olen jokseenkin innostunut. Laulajan todella omaperäinen ääni yhdistettynä leijaileviin sovituksiin on melko raikkaan kuuloista menoa.

Edit. Eli näihin bändeihin olen tutustunut juuri ko. albumien kautta.
Röytäen eteenpäin.
M-Q
23.08.2007 18:02:05

Täysin ummikkona pikaisesti kysyn vielä seuraavaa: Siinä keikalla kun oli Kiss a Wishistä semmoinen äärimmäisen tyylikäs pitkä versio, niin onko se oikeastikin tuommoinen (ja siis videota varten leikattu), vai pelkästään livenä venytetty? Jos joku tuosta nyt sai selvää... :p

On oikeasti pitempi. Levyllä biisi kestää 9 ja puoli minuuttia.
Kovaa mutta matalalta.
JarnoH
23.08.2007 18:04:07 (muokattu 23.08.2007 18:06:42)

E: vielä toinen pikakysymys: kukakohan mahtoi olla rumpalina tuolla äskettäin TV:stä tulleella vHB:n keikalla? Keikka oli kuvattu Kaisaniemessä YleX Pop-tapahtumassa ilmeisesti, vuodesta ei hajua. Semmoinen iso/lihava, kalju, parrakas mies, jolla oli oman naamansa kuva basarin etukalvossa. Ihan helvetin tyylikkäästi näet soitti, niin olisi mukava tietää ja kuulla lisää. Tack.

Levyllä on pitkä "album version", joka on melko samanlainen kuin juuri tuolla Kaisaniemen keikalla oli. Se on kyllä huikea biisi. Videolla on siis leikattu versio.

Tuon rumpalin nimeä en muista, vaikka joku sen minulle hetki sitten kertoi...

Edit. Hidas...

doh' ja rumpalinkin nimi tuli esille näköjään.
Röytäen eteenpäin.
Planetist
24.08.2007 00:07:44
The Beta Band vaikuttaa hyvältä.

Sen verran korjattakoon että beta band ON helvetin hyvä.

Itse olen viimeaikoina kuunnellut jatsia, illatkin pimenee ja kaikkea.
"He was in the audience and I didnt know he was in the audience and this gorilla shows up on stage and normally we dont tolerate that." - James Williamson
McNulty
24.08.2007 01:40:22
Low
http://wm08.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=11:wxfwxqe5ldte~T0

Tällainen tuli nettiradiosta vastaan. Uusi tuttavuus minulle, pitää selkeästi hankkia lisää.
Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin!
Twist
25.08.2007 10:29:26 (muokattu 25.08.2007 10:35:36)
Korn

...

parin kolmen vuoden tauon jälkeen taas iskee ja kovaa! tuntuu kuin tämä olisi minulle täysin uusi bändi *kumminkin kunnellut kornia '99 loppupuolesta lähtien*
Oops, I twisted again...
aiedail
25.08.2007 11:35:15
sellasestä bändistä kun helloween kiinostuin oikeestaan viimeksi. kaveri tutustutti mut tähän bändiin ja nyt se on varmaan lempi bändini. oon menossa kattomaanki sitä kaapelitehtaalle joulukuussa, sen kanssa soittaa myös gamma ray, elikkä kunnon power metal keikka:D
Naama-amis
25.08.2007 18:44:57 (muokattu 25.08.2007 18:53:44)
Diamond head. Mä ostin sellasen kokoelmatsydeemin tässä näin ja voi morjens. Jos jokukin rokkaa niin tämä näin. Ihan mielettömän asiallisia kitarasysteemejä siellä sun täällä, riffien ystävänä oon ihan myyty. Eikö tämä ole sellainen bändi jota mm. sellainen bändi kuin metallica on kiitellyt taiteellisesta inspiraatiosta sun muusta toteuttamishaluista.

Heviä tavaraa kuin mikäkin.

Lisäys/päivittelyä: Voi hyvänen aika!
Injury or serious death
Milkop
27.08.2007 07:48:24

Isiksen Panopticon on kolissut taas ns. ihan täysiä. Mitä parhainta musaa tämmöisen alkavan syysmasennuksen seuraksi :D
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Veppis
27.08.2007 20:49:05
Näitä uusia "innostuksia" tulee lähes päivittäin. Viimeisimpänä Mustasch.
Särky on buranan puutetta ja väsymys kahvin vajausta
PomppoK
27.08.2007 20:59:42

Nyt kun porukka on hehkuttanut uusiolöytöjään, niin miksen minäkin.

Nimittäin _kaikki_ mitä hra Devin Townsend on tehnyt, on korkeinta ja kauneinta mahdollista taidetta, piste. Ja se ääni, se ääni!

Uusioinnostus taisi kuitenkin lähteä siitä, että ensimmäista kertaa ikinä viritin kitaran sopivaan vireeseen ja sieltä täältä soittelin juttuja miehen levyiltä. Myös Ziltoid The Omniscientin kuuntelulla lienee osansa.
el_hefe
28.08.2007 18:37:52 (muokattu 28.08.2007 18:38:24)
Daft Punkin jalanjäljissä hemmetin freesiä elektroa ranskasta: Justice.
Norjalaista avant-prokea: Shining.
Zeuhl-vaikutteita japanista: Bondage Fruit.
http://www.turkoosi.com http://arminen.blogspot.com
wrshredder
28.08.2007 19:11:55
Lamb of God.
Juuri tälläistä musiikin kuuluu olla. Ihan käsittämättömän tapporiffejä ja aivan täydellistä muutenkin joka saralta..
Ei yksinkertaisesti mitään valittamista.
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1
Meadow
29.08.2007 19:19:14 (muokattu 29.08.2007 19:19:42)
Irina.

:|

Minut saa nyt sitten viedä saunan taakse ja ampua..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)