Aihe: Euroviisut 2005
1 2 3 4 5 6 7 8 9
M.i.k.key
25.05.2005 10:41:17
No, olen.
Koska en kisoja seurannut (ks. aiempi viesti), niin ainut kosketus on lehteä selaillessa ohitettu juttu, että jossain 18. oltiin ja ruotsi oli jossain 19. Pahoitteluni aiheuttamastani mielipahasta.

/edit: Paasonen oli kyllä heittänyt himmeetä läppää.

Ei mielipahaa, kunhan vaan Baronmaisesti oikaisin väärät tiedot.
Mä lopetan nää hommat!
Jami
25.05.2005 14:17:18

Minihameinen tanssijatyttö veti spakaatin stagella biisin loppuessa. Poikaselostajamme repes: minihameessa spakaati!!! kyllä nyt jäi huurteinen jälki lattiaan. Päälle amishihitys.

Pelkonen siihen että: et oo tainnu paljon pitää minihameita.

100-0 Pelkoselle.

Rönning valitti jossain lehdessä ennen kisoja että promobudjetti riitti vain muutamaan kotimaan promoon. (vaikka kotimaassa ei omaa biisiä voinutkaan äänestää.)Kaikki muut kun promoaa viikkotolkulla ympäri eurooppaa. Siinä se menestymättömyyden salaisuus on.

Kun olet monesti kuullut viisubiisejä ja löytänyt niistä mieleisesi niin ei itse kisassa ekakertaa kuultu kappale lyö itseään läpi. Äänestät varmasti sitä johon olet ennakkokuulemisien perusteella ihastunut. Ihmeen paljon Geir saikin ääniä. Osoittaa että biisi ja esitys olivat todella hyviä.

Suomi on edelleenkin markkinoinnin takapajula. Ei tietysti ihme kun lukee näitäkin palstoja. Kaikki mitä on mainostettu on "kaupallista paskaa". Ehkä sitten on turhaa valittaa kun ei maailmalla pärjätä.
Fletarehtaa ne häjyysemmäkki!
lukeman
25.05.2005 14:50:42
Rönning valitti jossain lehdessä ennen kisoja että promobudjetti riitti vain muutamaan kotimaan promoon. (vaikka kotimaassa ei omaa biisiä voinutkaan äänestää.)Kaikki muut kun promoaa viikkotolkulla ympäri eurooppaa. Siinä se menestymättömyyden salaisuus on.

Kun olet monesti kuullut viisubiisejä ja löytänyt niistä mieleisesi niin ei itse kisassa ekakertaa kuultu kappale lyö itseään läpi. Äänestät varmasti sitä johon olet ennakkokuulemisien perusteella ihastunut. Ihmeen paljon Geir saikin ääniä. Osoittaa että biisi ja esitys olivat todella hyviä.

Suomi on edelleenkin markkinoinnin takapajula. Ei tietysti ihme kun lukee näitäkin palstoja. Kaikki mitä on mainostettu on "kaupallista paskaa". Ehkä sitten on turhaa valittaa kun ei maailmalla pärjätä.

Juuri näin, komppaan.
HaloOfFlies
25.05.2005 19:15:20

aiotko ostaa suomalaisen wigwamin. nehä teki niit levyi joskus 70-80 luvulla

Painovirhekö sinne pääsi. Wig Wamin levyn ostan.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
Oukki
25.05.2005 21:13:37
Wigwamhan juuri julkaisi uuden, kymmenennen albuminsa.
Jormaz
26.05.2005 00:00:28
Ja kukahan Geirin promokiertueen viulut olisi maksanut?
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)