Aihe: Thomann
1 2 3 4 57 8 9 10 1197 98 99 100 101
Bee-äf
11.05.2005 08:54:43
Suosi suomalaista, yrittäjyys kannattaa.

St. pauls' sound on ihan hyvä lafka.
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
pliksu
11.05.2005 09:56:58
Podia ja kitarakaappia on tullut kotiovelle saakka halvalla rahdilla ja suht koht nopeasti. Ei niin mitään valittamista.
Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään | Kalamies #13 >-)))>
Juzzu
11.05.2005 11:24:06
Aina on mennyt kaikki hyvin, mitä nyt pari kielisettiä oli joskus unohtunut. Kompensoivat tuonkin sitten 10 ylimääräisellä paketilla jotka tulivat viikon sisällä.
Tonttoroi
Joees
11.05.2005 11:46:24
Aina on mennyt kaikki hyvin, mitä nyt pari kielisettiä oli joskus unohtunut. Kompensoivat tuonkin sitten 10 ylimääräisellä paketilla jotka tulivat viikon sisällä.

Perhana, miksi mulle tulevista kielilähetyksistä ei unohdu yhtäkään settiä. Voisi unohtuakin jos noin korjaavat tilanteen ;)
Groooove is in heart!
naksa1
11.05.2005 14:06:10
Tilattiin viime jouluna kitara, palvelu pelas ja kaikki toimi ja kitara oli ehjä ja vielä oikeanlainen, ei yhtään valituksen aihetta.
overthewall
11.05.2005 21:37:22
Taas sitä etsitään vikaa Thomanista. Ei se vika ole siinä kaupassa vaan tuotteissa.
JurviZ
12.05.2005 14:41:51
Joo... Kai se on jo selväksi tullut että t-kauppa on ihan ok mesta, mutta tilitetään nyt vielä. Itse olen tilaillut sieltä muutaman vuoden sisään äänikortin, mikserin, monitorit, synan, kitaran, basson, sample cd:itä, v-ampit kitaralle ja bassolle sekä piuhoja, ständejä jms hardwarea. Aika lailla siis pienen kotistuodion yhteensä eikä olel mitään valittamista ollut minkään suhteen. Synan sain aika tasan puoleen hintaan suomen ohjehintaan verrattuna. Suomesta ostin Midiman Oxygen-8 pikkukiipparin ja toimitus kesti kauemmin kuin yksikään t-kaupan toimitus!
Invisible flying pyramids, there are millions in the sky!
cheez
05.09.2005 23:20:19

vittu, että alkoi nyt sit oikein pelottamaan! Bassolla on kyllä kieltämättä mennyt jo hieman turhan kauan... :/
Achtung! Mouth, ass and pussy! -Happy Tom, Turbonegro-
hörhö
06.09.2005 10:05:59

vittu, että alkoi nyt sit oikein pelottamaan! Bassolla on kyllä kieltämättä mennyt jo hieman turhan kauan... :/

Jaahas, rahtifirma(Schenkerillä lähti) on hukannut mun paketin. Soittelin perään, tilaus näkyi, mutta ei havaintoakaan, mihin se paketti on Helsingistä joutunut. Ihme mysteerio.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Prome
06.09.2005 11:21:19
Ei pahemmin huonoja kokemuksia. Marsusta katosi digireverbi hetkeksi, mutta sekin on korjautunut itsestään. Pedaalit toimivat moitteetta.

En tilaa enää, lähinnä tuo palautuspolitiikka arveluttaa. Kitaraa en tilaisi postimyynnistä ikinä, oli sitten suomalainen tai kiinalainen lafka.
Il Brutto
06.09.2005 11:30:10

Vahvistin tuli eheänä ja huokeaan hintaan, kitara tuli huokeaan hintaan ja kaula poikki, jotta lapa oli irti. Kovin kehnot olivatten ainakin minun kohdallani pakkaus-asiat, kun niin julmassa kunnossa tuli. Noh, rahat pitäisi tulla ensi viikolla tikarista takaisin. Tosin niitäkin odoteltu pitkälti toista kuukautta.
Roots, Rock, Reggae
zorro
06.09.2005 11:32:03
St. pauls' sound on ihan hyvä lafka.

niin on. sieltä olen saanut aina tavaraa thomannin hintaan. classicin sain jopa 100e halvemalla.
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
Wk
06.09.2005 12:58:20 (muokattu 06.09.2005 12:59:16)
Itse olen tilannut Thomannilta 2 kertaa:

1. Fender FM212R -vahvistimen.

2. Digitech RP50-pedaalin, pari kielisettiä & DVD-levyjä.

Ei valittamista, tuo Fender vahvistin oli loppu, mutta olivat kuitenkin saaneet hommattua sen niin pian että se lähti 2 päivää muita (kaverin tilaamia) tavaroita myöhemmin. Tuo samaninen kaveri on tilannut sieltä vaikka mitä itelleen eikä ole koskaan valituksen aihetta häneltä kuullut.
WK
Montte
06.09.2005 21:38:49
Itse en ole sieltä koskaan mitään kitaran kieliä, rumpukalvoja tms. kummempaa tilannut. Suureksi osaksi juuri tuollaisten säätöjen välttämiseksi..

Kannattaako kielien ja muiden vastaavien varaosien takia Saksasta mennä tilaamaan? Eihän ne kotimaassakaan kovin paljoa maksa...
Kitara Laulaa - Minä en
käsi
06.09.2005 21:44:37

oon tilannu paljon kamaa thomannilta ja ei o mitään valittamista, jopa kahvikupit ja maitolasit tullu ehjänä perille:)
no kertaalleen yhdestä tilauksesta jäi yksi kynä pois jonka ne lähetti erikseen isossa pahvilaatikossa mulle. hymyilytti hieman:

kielisettejä olen muiden kamojen yhteydessä tilannu aika usein, etenkin kun daddariolla oli jotain 3xpackejä jotka oli todella halpoja. ei ollu suomessa sellaisia pakkauksia, enkä ole vieläkään nähnyt.

monesti kun tilaan jotain "järkevää" tilaan mukana kaikenlaista pikkusälää, just kuten kuppeja,kieliä, plektroja jnejne muuten niitä ei tulis tilattua sieltä asti.
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
eza666
06.09.2005 22:42:48
Kannattaisiko kysellä suomesta tuotteita mitä on ostamassa thomannilta, moni kauppa tulee vastaan hinnassa ja tekee varmasti kaupat sopuhintaan. Tuntuu järjettömältä tehdä ison rahan kitara "investointi" saksalaisesta postimyyntifirmasta.

Jokainen kitara on oma yksilönsä jonka perusteella itse koluan mielelläni soitinkauppoja läpi vertaillen ja "tinkien". Jos raha polttaa taskussa niin voihan sitä tilata porsaan pahvilaatikossa saksasta... Tai harley bentonin...
TiMiTheShiT
07.09.2005 10:21:02
kaveripiiriini ei ole mitään mokia sattunut.....
-Poutatorvi bassist- he he heeh heh heh uuh hah hah haa - Fishbone Soldier #1
xjo
07.09.2005 15:01:00 (muokattu 07.09.2005 15:19:03)

Music-town.de on yhtä paska putiikki!!!

Arh... no onhan tuosta kommentista jo aikaa. Itse vaan odottelen suurehkoa pakettia tuolta näinä päivinä.

Paketti lähti menemään vasta kaksi viikkoa tilauksen jälkeen (huono). siitä tuli kuitenkin maili jossa oli lähetyskoodi (hyvä). Sivut on vaan saksaksi ja ranskaksi (huono). Yksi(!) myyjistä on englanninkielistä palvelua varten, hän vastaili kuitenkin maileihin suht rivakasti (hyvä). Maksaa piti etukäteen (huono). Yli 700 ecun tilauksista ei mene kuitenkaan postimaksua (hyvä). Hinnoissa ei ole suomi-alv:tä joten ovat t-kauppaa halvempia (hyvä).

Jännittää kyllä tuleeko kaikki sälä ja missä kunnossa. Digitallenninta, mikkiä, luureja etc.

Kitaran osto (esp ltd) on seuraavana suunnitelmissa mutta sitä ei niin herkästi tuolta asti tilaa. Jos Suomessa joku noihin hintoihin pystyy, niinkuin täällä jotkut (kauppiaat?) väittävät niin kertokaa toki jos se ei valtionsalaisuus ole. Oulussa musiikkikullakselle on ainakin ihan turha mennä, Soitin ja tarvike on parempi, mutta valikoima ei ole järin iso.

EDIT, niin pari kertaa olen thomannilta tavaraa tilannut, ja kaikki on mennyt OK.
Ragorn
07.09.2005 15:13:48 (muokattu 07.09.2005 15:14:03)
Kerran olen Thomannilta jotain tilannut ja meni oikein mainiosti. Paketti saapui muistaakseni n. viikossa ja oikein hyvässä kunnossa oli. Olen tyytyväinen.

Minusta tuntuu oikein mainiolta paikalta kun hinnat suht koht alhaalla ja laaja valikoima(?).
"Ootko sä hevari?" "Määrittele hevari." "Emmä tiiä."
poppamies
07.09.2005 15:45:37

Olen jonkunverran ostanut Thomannilta. Viimeksi bassonupin.Kaikki on mennyt hyvin joka ikinen kerta. Bassonuppi ei ollut varastotavaraa mutta Sami Rautio Thomannilla piti minut hyvin ajan tasalla koko ajan. Jos teitä joku asia epäilyttää kehottaisin ottamaan yhteyttä Samiin etukäteen. Thomann on kuin mikä tahansa musiikkikauppa siinä mielessä että sielläkin on myyjiä. Jopa suomenkielisiä kuten Sami.
Viimeksi toissapäivänä mailasin Samille ja kysyin eräästä bassokaijutinelementistä. Netissä ei ollut mainintaa elementin impedanssista. Samillakaan ei valitettavasti ollut arvoja tiedossa mutta olisi jopa mitannut resistannsin ja ilmoittanut minulle jos niitä vain olisi ollut varastossa sillä hetkellä. Tuskin missään musiikkikaupassa voisi toivoa parempaa palvelua. Lakatkaa itkemästä. Kyllä Thomannilla saa palvelua jos tarvitsee.
Myydään EBS MultiComp bassokompura
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)