Aihe: Bändi tai artisti josta pidät mutta häpeät myöntää
1 2 3 4 57 8 9 10 1120 21 22 23 24
Some Kind of Hamster
14.10.2007 00:42:51
Onks se noloo, jos tykkää joistain Paramoren biiseistä? Itsehän pidän kovastikin kyseisen bändin laulajan lauluäänestä ja muutamista biiseistäkin. Kyseessähän on kuitenkin sekä iältään, että fanipohjaltaana aika teinibändi, mutta en vaan voi mitään sille, että esim. Misery Business kuulostaa aika kivalta...
L.Ruoska
14.10.2007 00:43:28

Gavin Rossdalen Institute. Musta se niiden levy "Distort yourself" on snadisti liian mtv-rockia ja siinä on jotain ärsyttävää, mutta kuuntelen sitä välillä kuitenkin =D Sanotaan nyt, että se ei olis ensimmäinen levy jota mä soittaisin kaverille että "tälläst musaa mä kuuntelen".

Toinen juttu on Apulanta, olin MASSIIVINEN apisfani tuossa nuorempana ja se mut ajoikin näihin soittohommiin. Niiden musa on kuitenkin soitannollisesti sellasta palikkakamaa ja inhoan sitä uudempaa tuotantoa, sanotaan nyt 2000 ja jälkeen ei kolise yhtään. Heinola 10 ja siitä eteenpäin on suorastaan ärsyttävää. Vanhat levyt kuten Ehjä, Kolme ja AKKM on kuitenkin musta aika tosi kovaa punkrock-settiä ja ihan siistejä juttujakin siinä musassa, mutta ei sitä nyt kehtais missään sanoa enää kun pitää yrittää näyttää että osataan soittaa ja muuta. Möin just hiljattain huuto.netissä joku 20 Apiksen singleä, 10 levyä ja läjän EP:tä, vihdoinkin ns. kuoppasin menneisyyteni. Ehjä, Kolme ja AKKM sai kuitenkin jäädä, ja Piiskaa-sinkku kun se on mun eka ikinä ostamani sinkku =)
Myynnissä Crate 2x12" 120W kitarakombo, hp. 300 euroa. Testata voi Espoossa. Muutan marraskuun lopussa ja tästä on luovuttava. Murea ja äänekäs, kahdella elementilläkin vielä!
Punatulkku
01.12.2007 17:13:23
No joskus häpeän myöntää, esim. tällaisella palstalla jossa näyttää olevan aika paljon raskaamman musiikin kuuntelijoita, että Mariah Carey on yksi lempiartistejani Christina Aguileran ohella. Varsinkin Mariahin varhaisesta tuotannosta ja äänestä/laulutyylistä pidän. Muutenkin kuuntelen lähes pelkästään naisartisteja. Viimeisin suosikki Soulmate-kappalellaan on Natasha Bedingfield. Sen Bedingfieldin aikaisempia sinkkuja jotka on ihan hirveitä renkutuksia en pysty kuuntelemaan.

Britneynkin pari konserttia on ladattuna koneelle. Kiinnostuin ehkä kuuntelemaan sen ääntä kun sillä alkoi mennä huonosti ja luin niitä juoru-uutisia. Ihan mielenkiinnolla katson sen live-esityksistä, että onko ne jotkut laulettu ihan livenä.

Jaah, voisihan tätä jatkaa. Finlandersin Anna Jatkua Yön-kappale on tosi koskettava. :P
Bongowing
01.12.2007 17:27:01
Bändi tai artisti josta et pidä mutta häpeät myöntää

Magyar Posse
There is no ought from is.
kozmik
05.12.2007 11:16:06

En häpeä mitään, mutta kummastuneita katseita on saanut aikaan ainakin Simply Redin ekan levyn tykkäilyni. :) Samoin Mozartin Requiemin hehkutus herätti jossain määrin kummastusta bändikavereiden keskuudessa.

Spice Girlsin ekaa levyä tuli myös aikanaan kuunneltua kovastikin, nykyään ei koska mulla on/oli se vaan kasetilla eikä niitä enää nykyään tule kuunneltua...

Tietty historiasta löytyy sitten kaikenlaisia kummallisuuksia, jotka ehkä nykyään hiukan hävettää. Venom, esimerkiksi. Nyttemmin olen kaikki kyseisen bändin levyt myynyt pois, kuten myös Dimmu Borgirit ja Cradle of Filthit.

Tämähän oli hyvä! System Of A Down voisi olla sellainen. Periaatteessa hienoa musaa, ovelia ja omaperäisiä juttuja jne, mutta ei vaan iske sitten vähääkään. :(
"Worship!" cried the clown, "I am a TV, making bandsmen go clockwork!"
Gee-
05.12.2007 22:11:54 (muokattu 05.12.2007 22:19:44)

Niin siis meikäläinenhän kulkee ympäriinsä Black Label Society Doom Crew Inc. -huppari päällä ja kuuntelen MP3-soittimellani kasariglamrokkia ja ysäripoppiräppibiisejä tyyliin Sir Mixalot - Baby Got Back ja MC Hammer - Can't Touch This mitkä ovat yksiä maailman parhaista biiseistä. Kenties jopa musiikin huipentumia?...

Niin ja diggailen myös Spice Girlsin joistain biiseistä. Loistoysäripoppia niinkuin tässä ketjussa jo mainittiin.

Ja nyt karkuun raskaamman musiikin puolelle dissaamaan Ra:ta ja hehkuttamaan Burzumia.
"The bottom line - you shouldn't be gay!" -http://lovegodsway.org/
obs
06.12.2007 00:58:04
Gimmel:etsit muijaa.. polttaa hiilet rovion...sydän pliis mun sydän särkekää...nyyyh palaa takaisin gimmel
perkeles
06.12.2007 01:08:44
THE SWEET.... tai no...?
HELLO CLEVELAND
Atomic Cafe
06.12.2007 01:29:36
Ei tämän ikäisenä mitään häpeä mutta joskus kauan sitten sellainen oli ehdottomasti DINGO, levyjä en ostellut mutta kavereilta lainailin salaa niitä kahta ensimmäistä.
Gardiner
07.12.2007 15:34:45

Metallica.
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
IDDI
14.12.2007 19:02:48
Nykyään en enää häpeä musiikkimakuani niinkään, vaikka välillä rupeekin korvat punottamaan, kun kysytään suosikkibändiä tai -artistia, joka nyt sattuu olemaan Popeda. Useimmiten ihmiset kommenttini jälkeen katsovat hieman oudosti - luulen, että heidän mielestään 13-vuotiaalla ei ole kaikki palikat päässä kohdallaan, jos kuuntelee antaumuksella aamusta iltaan jotain vanhaa äijäbändiä. Mutta nykyään kehtaan jo kulkea julkisilla paikoillakin Popeda-paita päällä, vaikka ainakin koulussa siitä saa kuulla välillä - "no just joku Popeda!" (aiheesta poiketen toinen yleinen kommentti on "kato mikä peikko!").

Koska olen vannoutunut kasarirockin ym. kuuntelija, en voisi kenellekkään koskaan myöntää salaa diggaavani toisinaan joitakin rap-biisejä, kun olen yksikseni kotona. Onneksi kukaan ei tiedä. Myös Nylon Beat ja Spice Girls ym. kuulostaa toisinaan hyvältä.

Pelottavaa.
Closure
14.12.2007 19:22:44
Nykyään en enää häpeä musiikkimakuani niinkään, vaikka välillä rupeekin korvat punottamaan, kun kysytään suosikkibändiä tai -artistia, joka nyt sattuu olemaan Popeda. Useimmiten ihmiset kommenttini jälkeen katsovat hieman oudosti - luulen, että heidän mielestään 13-vuotiaalla ei ole kaikki palikat päässä kohdallaan, jos kuuntelee antaumuksella aamusta iltaan jotain vanhaa äijäbändiä. Mutta nykyään kehtaan jo kulkea julkisilla paikoillakin Popeda-paita päällä, vaikka ainakin koulussa siitä saa kuulla välillä - "no just joku Popeda!" (aiheesta poiketen toinen yleinen kommentti on "kato mikä peikko!").

Koska olen vannoutunut kasarirockin ym. kuuntelija, en voisi kenellekkään koskaan myöntää salaa diggaavani toisinaan joitakin rap-biisejä, kun olen yksikseni kotona. Onneksi kukaan ei tiedä. Myös Nylon Beat ja Spice Girls ym. kuulostaa toisinaan hyvältä.

Pelottavaa.

Kohta joku tulee ja lyö sinua. Hyi. Popeda.

Omalla kohdalla ei juuri mitään noloa taida olla. Paitsi ehkä fall out boy suurella EMOttavuudellaan hävettää.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Anonymous-jazz
14.12.2007 20:21:02 (muokattu 14.12.2007 20:21:42)

Nyt loppui juominen sanoi "Jamppa Tuominen". Yksi harvoista hyvin vetäneistä edesmenneistä pystöistä. Lähti vähän ennen aikojaan kuitenkin ennen viittäkymmentä.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
ananaz
17.12.2007 15:01:18
Tykkään vanhasta kunnon suomi-iskelmästä. Vaan mitäpä tuota häpeämään. :)
Räbbänä
17.12.2007 16:28:31
Japanilainen poppi... Utada Hikaru, Takahashi ja Nana Kitade nyt vaikka esimerkkeinä. Lisäksi myös Maximum The Hormonen, Yasushi Ishiin, The Black Magesin ja Shiro Sagisun tuotokset ovat olleet jonkinlaisessa kulutuksessa.
Tender
17.12.2007 17:39:10
Raappana ja Coldplay "Joo tykkääksä viel Coldplaysta?" Mitäs pahaa omassa musiikkiamaussa on.
Nöksö
17.12.2007 20:54:49 (muokattu 17.12.2007 20:57:05)
Ops, siis josta en pidä? Metallican vanha tuotanto. Helloween on myös aika kaameeta kakkaa munsta samoin kuin the Curen post new wave progeilu.
Sarko
17.12.2007 20:55:18

Radiohead. En tykkää siis yhtään, eikä oikeestaan ees hävetä myöntää. Asian toteaminen keskusteluissa saa monasti aikaan "Vitusti bensaa liekkeihin"-efektin.

Mutta hävettää välillä myöntää pitävänsä Lapkosta ja Ted Nugentista. Roxette kuuluu myös näihin.
Tsäpätitsäijjää
Meisseli
17.12.2007 23:55:01 (muokattu 17.12.2007 23:56:57)

En häpeä mitään.
Kehtaan digata kaikenlaista.
Viimeaikaisista perversioista mainittakoon
Pave Maijasen "Lähtisitkö"
Täyttä rautaa!

Miksi hävetä mitään, musa on hyvää jos siitä ite tykkää. Niin kerta.
www.strangefruit-band.net www.groovinghighallstars.com www.ketolajawitikainen.com Syksyistä meininkiä.
Informaatiokameli
18.12.2007 00:17:51 (muokattu 18.12.2007 00:20:42)

Nämä Led Zeppelinit, Pink Floydit, Deep Purplet ja muut. Itselleni ne ovat pääasiassa hirveää kuraa paria biisiä lukuunottamatta. Sen sanominen saa monelta tulemaan melko ynseitä katseita.

Yksi biisi on kyllä sellainen, jonka tykkäämistä vähän häpeän. Anne Mattilan Perutaan Häät :D Minusta se vaan on hyvin sympaattinen laulu kaikessa ällöiskelmäisyydessään.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)