Jokapaikanapina 27.06.2008 22:27:12 | |
---|
Alfabeettis-kronologinen järjestys. "The" ei merkitse. "A" merkitsee. Sukunimi merkitsee. Singlet sekalaisessa nipussa, sekalaiskokoelmat enimmäkseen varastossa pahvilaatikossa. |
Rämppy 27.06.2008 23:18:19 (muokattu 27.06.2008 23:18:46) | |
---|
Aiemmin mulla oli levyt psykedeelisessä järjestyksessä. Nyt pyrin aakkostamaan ne artistin/bändin mukaan. Käytännössä niitä levyjä lojuu pitkin hyllyjä, lattioita ja muita tasopintoja. Osa lainassa, osa hukassa. En sitten malttanut olla sanomatta. |
Eero Laine 28.06.2008 10:08:28 | |
---|
Aakkosten mukaan, sukunimestä. The ei kanssa merkkaa, mutta a/an merkkaa. -nimim. entinen kirjasto-apulainen Paino sanalla "entinen". |
Kulkunen 28.06.2008 10:30:53 | |
---|
Osa levytelineistä on niin v-mäisiä, että a) niihin ei mahdu vähänkään normi jewewcasesta poikkeavat levyt b) jos pitää johonkin väliin saada uus levy, kaikkia muitakin joutuu siirtämään sen yhden pykälän verran. Ratkaisin ongelman sillä, että kaikki bändit joilla on näitä paksumpia tai muuten erikoisia koteloita, menee uutukaiseen Ikean levyhyllyyn ja bändit joiden tuotanto menee myös niihin telineisiin, menee telineisiin. Järjestys on semisti sekalainen bändien kotimaan ja paremmuuden mukainen, bändin levyt kronologisessa järjestyksessä. Uusin levy ylimpänä tai oikeassa reunassa. Kasvatan myös porsaita. |
Marklar 28.06.2008 11:10:31 | |
---|
Aakkosjärjestys. Järjestys on kyllä menny sekaisin siinä missä aakkosetkin.. Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |
Dead Like Me 28.06.2008 20:06:37 | |
---|
Paino sanalla "entinen". Auts! Touché! No one cares, no one sympathizes, you just stay home and play synthesizers |
bastardo 28.06.2008 21:58:58 | |
---|
Jaettu sen "selkämyksen" värin mukaan. Tää olis kyllä hieno. Nyt itsellä on vain tylsästi lätyt aakkosjärjestyksessä. "If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins |
adretlan 29.06.2008 12:21:57 | |
---|
Eka on Metallican levyt, ja sen jälkeen kaikki muut sikinsokin. Harmi etten omista vielä yhtään Metallican levyä. :( On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
arppah8 29.06.2008 13:52:30 | |
---|
Eka on Metallican levyt, ja sen jälkeen kaikki muut sikinsokin. Harmi etten omista vielä yhtään Metallican levyä. :( Håhå! Virhe! Tyhjä tai liian repeävä kirjoitus! God's away on business |
OPJ1974 29.06.2008 16:32:53 | |
---|
Mulla ei ole levyhyllyä lainkaan, vähäiset CD:t ovat lipaston laatikoissa sikin sokin ja loput noin kolmetuhatta biisiä koneella, josta ulosanti on myöskin yleensä sikin sokin/randomina. iTunes listaa mulla biisit ekaksi artistin ja sitten biisin mukaan aakkosjärjestyksessä. "Rumpu tykkää, kun sitä lyö." |
koera 29.06.2008 17:59:01 | |
---|
Alfabeettis-kronologinen järjestys. "The" ei merkitse. "A" merkitsee. Sukunimi merkitsee. Juurikin identtisesti täälläkin, tullut todettua käytännöllisimmäksi. Im on seafood diet: I see food, I eat it. |
Hakki 29.06.2008 18:12:01 | |
---|
Hallittu kaaos. Joskus pidin aakkosjärjestyksesä ja sitten bändin tuotanto aina kronologisesti, mutta viimeisimmän muuton jälkeen totesin että ei pahemmin kiinnosta. Kaikki CD:t olen ripannut koneelle mistä niitä mulle pyörittää DJ Shuffle. Kätevin ratkaisu ehdottomasti. Eikä mulla ole edes kovin monta levyä muutenkaan, kun vertaa näihin keräilijoihin. while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com |
JudeJude 30.06.2008 11:40:38 | |
---|
Jatkumo: lähtee yhdestä levystä, ja seuraavan pitää aina jotenkin muistuttaa edellistä. Tällä hetkellä taitaa alkaa Radioheadilla ja päättyä Paarmaan. Jude? Jutska, juttu... |
Leikari 30.06.2008 13:08:02 | |
---|
Vinyyli-LP:t: hyllyssä aakkosittain artistin mukaan, mutta viimeisenä kokoelmat (various artists) genreittäin albumin nimen mukaan Vinyyli maxi-singlet: hyllyssä genreittäin aakkosjärjestys artistin mukaan vinyylisinkut: kuten edellinen laatikoissa ja telineissä + kertyneet "roskalevyt" laatikossa sekaisin. cd-"albumit": cd-levymitoituksella tehdyssä hyllykössä genreittäin aakkosjärjestyksessä - cd-singlet genen loppuosassa cd-boksit etc. erikoisemmat: erillisellä hyllyllä siten kun saa mahtumaan/aseteltua |
hahuusko 30.06.2008 17:37:23 | |
---|
Alfabeettis-kronologinen järjestys. "The" ei merkitse. "A" merkitsee. Sukunimi merkitsee. Pääsääntöisesti tämä. Strictly Inc:n levy tosin löytyy B:stä, kun olen aina mieltänyt sen Tony Banksin soololevyksi. Kokoelmat ovat vähän sekavasti; osa löytyy V:stä (niin kuin Various artists) ja osa kokoelman nimen alkukirjaimen mukaan. .krakan levyn laitoin heti levyhyllyn alkuun, kun se meni mnetin levylistassakin sinne. Tosin tällä välin bändi on vaihtanut nimensä Krakaksi, joten heidän seuraava levynsä menee tietenkin K:hon. Ehkä tuo .kraka-nimellä tehty levy täytyy sitten myös siirtää K:hon. Tosin Samla Mammas Mannahan minulla on S:ssä ja Zamla Mammaz Manna Z:ssa, vaikka periaatteessa on kyse samasta bändistä. Hmm. |
Ahokkis 30.06.2008 18:57:09 | |
---|
Sen verran pieni tuo levyhylly vielä että ei niin väliä miten nuo on. Aluksi aidot esittäjän mukaan randomissa järjestyksessä jonka jälkeen on poltetut esittäjän mukaan randomissa järjestyksessä. "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir |
Heavy Metal Machine 30.06.2008 19:23:06 (muokattu 30.06.2008 19:25:30) | |
---|
Nyt on saatu uusi levyhylly ja vieläpä lähes jäjestykseen. Hylylle tuli hintaa 500 euroa ja se on käsintehty suomalaisesta männystä (Tsek: omakuva) :) Bändit ovat järjestyksessä genren mukaan. Seuraava projekti on laittaa bändien julkaisut kronologiseen järjestykseen. Nyt ovat miten sattuu kun piti kiireellä saada levyt hyllyyn. Edit: Päädystä puuttuu vielä käsintehty puuvaakuna jossa on nuotti. HELSINGIN JOKERIT 1967 |
FensonGibder 02.07.2008 19:03:11 | |
---|
Mitenkäs järjestelette levynne hyllyyn. Aakkosittain, genreittäin..jne.. Täällä hyllyn levyt on vaakasuorassa, yleensä tappikiinnityksellä. Pystysuoriin asennetuissa levyissä on se huonopuoli, että tavarat ei oikein pysy niillä. Coat..? Omalla luvalla. |
mongoloidi 21.07.2008 15:12:48 | |
---|
Täällä hyllyn levyt on vaakasuorassa, yleensä tappikiinnityksellä. Pystysuoriin asennetuissa levyissä on se huonopuoli, että tavarat ei oikein pysy niillä. Coat..? Joo sulle ei tarjoilla enää. |
Laatte 21.07.2008 18:29:25 | |
---|
Alfabeettis-kronologinen järjestys. "The" ei merkitse. "A" merkitsee. Sukunimi merkitsee. Ainut oikea. Monikaan tekeminen ei ole rauhoittavampaa hommaa kuin levyhyllyn järjestäminen (toisaalta se on myös useimmiten merkki levyihin poltetusta rahasta). "En ole koskaan ollut ahkera, työnteko lähti kohdallani ainoastaan siitä, että olin saatanan innostunut." |