aurinkokarhu 26.06.2007 21:46:15 | |
---|
Mie kuuntelen useammanlaista musiikkia, mutta pakko myöntää että en vain voi sietää useampaa kuulemaan luritusta iskelmää, hiphop(p?)ia, joitan rap-kipaleita, useampaa pop-biisiä. Mikä on kyllä omituista sillä aiemmin pidin kyllä itseäni varsin avoimena. Mutta en silti teilaa koko genreä yhden biisin pohjalta, pyrin vain biisikohtaisesti olemaan jotain mieltä. Jostain syystä sitten näistä mainitsemistani on yleensä kuulunut vain niitä joista en ole pitänyt. Mutta on kyllä hyväkin kipaleita varmasti tullut vastaan, en vain juuri nyt muista yhtään (koska en yleensäkään muista biisien tai esittäjien nimi jostain syystä) Mutta muuten, kyllä pysin olemaan avoin, toivottavasti onnistun :D Jos en niin syyttäkää niitä jotka jatkaa niiden ***skojen biisien tekoja aina vaan samaan genreen ;) varsinainen aurinkoryömijä x) |
Tender 09.05.2008 20:54:25 | |
---|
Jaaha aika vanhaan ketjuun kirjoitan. Kuuntelen kaikenlaista musiikkia (myös jotain räppiä) Eniten kuuntelen tosin bluesia ja heviä. On se jännä... |
möyssy 09.05.2008 21:27:50 (muokattu 09.05.2008 21:28:10) | |
---|
No en. ''Vedä käteen.'' - Kondensaattori |
krautio 09.05.2008 21:43:19 | |
---|
Ainakin yritän pitää korvat auki kaikenlaisen musiikin suhteen. Tänään oli koulussa virsiharjoitukset ja virren 125 melodia oli kyllä todella tarttuva urkuharmoonisoundilla soitettuna. t. Köpe "I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
ANtTIKRISTUS 09.05.2008 22:53:17 | |
---|
Pyrin siihen, mutta ei se aina onnistu. Metallia paljon tai pääsääntöisesti kuuntelevat ihmiset tahtovat olla kaikista avoimimpia erilaisten musiikkityylien suhteen, näin yleensä. |
Jormaz 09.05.2008 23:22:53 | |
---|
En ole, jos näin suoraan sanotaan. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
komposti 09.05.2008 23:59:08 | |
---|
Ajan ja rahan (jos maksaa musiikistaan) puute hankaloittaa täysivaltaista musiikkiin tutustumista niin, että kaikki genret olisivat kunnolla hallussa. Tämä harmittaa niin paljon, että sitä mielipahaa pitää lääkitä väheksymällä ja haukkumalla niitä genrejä, joihin ei riitä rahkeet tutustua vaikka mieli tekisin. Enoo. muikkuja, perkele! |
L.Ruoska 10.05.2008 05:51:43 | |
---|
häpeäkseni annan usein varsin negatiivista palautetta hiphopista, elektronisesta musiikista, iskelmästä ja monesta muustakin genrestä Tervetuloa kerhoon. En ite jaksa kuunnella teknoa ihan pelkästään kuuntelun ilosta mutta siedän sitä kyllä hyvin esim. klubeilla tai ihmisten autoissa ja monissa soundtrackeissa se istuu todella hyvin. Sensijaan räppiä mun täytyy myöntää inhoavani, yksinkertasesti vihaan sitä koko skeneä ja bitches and bullets meininkiä. Se musiikki on niin turhaa ja pinnallista. Ei vaan putoa. Ei kaikesta musiikista tarvitse pitääkään. Klassista mä en jaksa kuunnella juur ollenkaan, mutten kyllä sitä inhoakkaan. Iä! Iä! Cthulhu fhtagn! |
Kailis 10.05.2008 06:22:48 | |
---|
oon joo, ja tykkään rage against the koneisto räpeistä. Klassisesta tiedän mistä pidän. Örinä on mulle liikaa. |
Niklodeus 10.05.2008 10:34:33 | |
---|
Yritän kovasti kuunnella eri tyylilajeja, joskus ei vaan iske esim. Radiossa oleva rock ja rakkauslaulut, ne saavat minut vain ahdistumaan. Eri tyylilajien kuunteluhan vain parantaa muusiikin ymmärtämistä ja kyllä se mielestäni myös soittamiseen vaikuttaa, ottaa vaikutteita eri tyylilajeista huomaamatta ja voi tulla hienoja, erilaisia melodioita/komppeja/riffejä. GROM !!
- Conan The Barbarian |
Artist 10.05.2008 12:02:15 | |
---|
Olen avoin. Tykkään popista, rokista ja monista näihin liittyvistä genrenimihirviöistä, jostain metallistakin (esim. Sepultura), punkista aina jostain '77-punkista johonkin uudempaan metallihardcoreen, maailmanmusiikista, jostain jazzistakin ja klassisestakin, hyvä hip hop (aina hauskasta old schoolista johonkin 90-luvun gangstaräppeihin, jotkut uudemmat grimet yms. myös), r'n'b:stä. Hyvä elektroninen musa menee myös (Prodigy, Moloko). Kovin aktiivisesti en tietenkään kaikkia noita tyylejä kuuntele, mutta hyvät biisit putoavat aina. "I'm hypocrite,
I dish it out but I can't take it
I know you think it's wrong
and maybe you're right but this is my song" |
carnation 10.05.2008 12:40:55 | |
---|
esim. Radiossa oleva rock ja rakkauslaulut, ne saavat minut vain ahdistumaan. Entä jos radiossa soitetaan jäsenkuvauksessasi mainittuja Kotiteollisuutta ja Metallicaa? "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Kailis 10.05.2008 13:27:29 | |
---|
Entä jos radiossa soitetaan jäsenkuvauksessasi mainittuja Kotiteollisuutta ja Metallicaa? Jäsenkuvauspoliisi! Hanee! (slangia ja tarkoittaa karkuun) |
laite 10.05.2008 14:04:56 | |
---|
Metallia paljon tai pääsääntöisesti kuuntelevat ihmiset tahtovat olla kaikista avoimimpia erilaisten musiikkityylien suhteen, näin yleensä. Jostain syystä mulla on täysin erilainen kuva tästä. Hevipiireissä jonkun rap/reggae/iskelmä(muu kuin huumori)/trance/r'n'b - levyn esiin kaivaminen tuntuu yleensä jotenkin tuomittavalta ja halveksuttavalta. I used to care but... things have changed. |
ANtTIKRISTUS 10.05.2008 14:13:16 | |
---|
Jostain syystä mulla on täysin erilainen kuva tästä. Hevipiireissä jonkun rap/reggae/iskelmä(muu kuin huumori)/trance/r'n'b - levyn esiin kaivaminen tuntuu yleensä jotenkin tuomittavalta ja halveksuttavalta. Nojoo, mut toisaalta rap/reggae/iskelmä/trance/r'n'b piireissä jonku suhinabläkkis tai äärideath -levyn esiin kaivaminen tuntuu yleensä jotenkin tuomittavalta ja halveksuttavalta. ;) Hain vähän sitä, että metallityypeillä on ainakin tämä synkkä ääripää hallussa ja harvempi kaveri kuitenkaan jumittaa täysin metalliin. Puristeja toki löytyy joka lajista, sehän on selvää mut ehkä mä en vain en tunne tarpeeksi truemetallimiehiä. Ahdasmielisimmät tyypit tuntuu kuitenkin löytyvän juurikin vanhemman ikäluokan iskelmä, blues jne piireistä. |
Manaatti 10.05.2008 14:13:27 | |
---|
En erityisesti mitään karsasta, mutta omat suosikit löytyvät tuolta progepuolelta. I consider myself a road man for the lords of karma. |
Niklodeus 10.05.2008 14:38:59 | |
---|
Entä jos radiossa soitetaan jäsenkuvauksessasi mainittuja Kotiteollisuutta ja Metallicaa? Sitten tietysti passaa, tarkoitan nyt esimerkiksi Radio Novaa jota en kestä ollenkaan, turha sitä alkaa mielestäni nyt viilailemaan. GROM !!
- Conan The Barbarian |
möyssy 10.05.2008 15:46:13 | |
---|
Sitten tietysti passaa, tarkoitan nyt esimerkiksi Radio Novaa jota en kestä ollenkaan, turha sitä alkaa mielestäni nyt viilailemaan. Radio Nova soittaa joskus hienoja ysärihittejä. ''Vedä käteen.'' - Kondensaattori |
Niklodeus 10.05.2008 15:50:06 | |
---|
Radio Nova soittaa joskus hienoja ysärihittejä. Mielipide kysymys. GROM !!
- Conan The Barbarian |
Terminaattori 10.05.2008 16:03:19 | |
---|
Tervetuloa kerhoon. En ite jaksa kuunnella teknoa ihan pelkästään kuuntelun ilosta mutta siedän sitä kyllä hyvin esim. klubeilla tai ihmisten autoissa ja monissa soundtrackeissa se istuu todella hyvin. Sensijaan räppiä mun täytyy myöntää inhoavani, yksinkertasesti vihaan sitä koko skeneä ja bitches and bullets meininkiä. Se musiikki on niin turhaa ja pinnallista. Ei vaan putoa. Ei kaikesta musiikista tarvitse pitääkään. Klassista mä en jaksa kuunnella juur ollenkaan, mutten kyllä sitä inhoakkaan. Itse taas vihaan rokkia Lovexin ja metallia 69 eyesin takia. soitellen sotaan |