Marlowe 26.08.2005 22:44:51 | |
---|
Paikallisessa levyliikkeessä työskentelevä ystävä tiesi Gilmoren tytöt -fiksaatiostani, ja ilmoitti eräällä kauppareissulla tilanneensa minulle ko. sarjan soundtrackin "Our Little Corner of the World". KOLAHDUS! Levyllinen loistavia biisejä, josta osa oli jo tuttuja (Joey Ramonen "What a Wonderful World", Big Starin "Thirteen", John Lennonin "Oh My Love") ja osa enemmän tai vähemmän tuntemattomia (XTCn "I'm the Man Who Murdered Love", Black Box Recorderin "Child Psychology", Grant-Lee Phillipsin "Smile"). Silkkaa nerokkuutta! Kyseessä on lähes täydellinen, hieman yli tunnin mittainen popkokoelma (no, on siellä sitä Björkiä). Ja kaikki biisit ovat soineet oikeasti tv-sarjassa! Neljäs perättäinen kuuntelukerta lähti juuri liikkeelle, ja saman tien pistin CDOnille vetämään tilauksen, joka sisälsi monia noista edellämainituista nimistä. Musiikin kuunteleminen ei ole tuntunut vähään aikaan näin kokonaisvaltaisen hyvältä. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
shagriml 27.08.2005 00:57:05 | |
---|
Pelottaa kun kolissut läpi koko hemmetin kesän. Niin Bauhaus nimittäin. Pari vinyyliä sain hankittua, aivan loistavalta kuulostaa ja etenkin biisi "Passion of Lovers". Jumalauta, kolisi niin kympillä että oli pakko pitää taukoo ja nyt taas erehdyin kuuntelee... "The passion of lovers is for death ! said she... the passion of lovers is for death !" ei enää päähän jäävämpää kertsiä vois kukaan kehittää. Ahdistaa suorastaan kun biisi ja bändi ei lähde päästä vaikka miten huuhtelis.... |
Aerodactev 27.08.2005 01:29:29 | |
---|
Pelottaa kun kolissut läpi koko hemmetin kesän. Niin Bauhaus nimittäin. Pari vinyyliä sain hankittua, aivan loistavalta kuulostaa ja etenkin biisi "Passion of Lovers". Jumalauta, kolisi niin kympillä että oli pakko pitää taukoo ja nyt taas erehdyin kuuntelee...
Sullon mun luonto!
Long = progressive = good
|
amok 27.08.2005 11:08:32 (muokattu 27.08.2005 11:09:01) | |
---|
System of a downin uusin levy kolahti helvetin lujaa! en oo bändin vanhempaan tuotantoon tutustunu vielä voisko joku suositella jotain levyä mikä kannattais ostaa :) Ei täs oo mitää järkee...... |
author 27.08.2005 11:14:36 | |
---|
System of a downin uusin levy kolahti helvetin lujaa! en oo bändin vanhempaan tuotantoon tutustunu vielä voisko joku suositella jotain levyä mikä kannattais ostaa :) Ensimmäinen. -Oooo! You smell nice. What is it ?
-Gin |
thescientist 27.08.2005 11:35:31 (muokattu 27.08.2005 11:35:48) | |
---|
Just äsken satuin kuulemaan Sigur Rósin Vidrar Vel Til Loftarasan.
Huhhuh. |
moderndrummer88 27.08.2005 13:35:03 | |
---|
slade! joskus aiemminkin olen vähän kuunnellu mutta nyt olen ihan kunnolla alkanu tykkäämään siitä Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Booligan 27.08.2005 22:21:31 | |
---|
Symphony X on viimeisin kova kolahdus. aivan loistava bändi. all shall hail tilu |
tarrasque 28.08.2005 16:13:16 | |
---|
Morphine - The Night Mahtavaa musiikkia. Groove-muotissa, Tom Waits & Nick Cave sekoittuen. Kuitenkin helvetin persoonallisia biisejä. THE SHIP IS SINKING, THE SHIP IS SINKING, THE SHIP IS SINKING |
Jööhannes 28.08.2005 19:20:19 (muokattu 28.08.2005 19:20:56) | |
---|
Deicide ja Cannibal Corpse. Nyt on ruennut kuoleman metalli paukahtelemaan kummasti päässä, puoli vuotta sitten kuuntelin lähinnä pelkästään jotakin perus melodista metallia ja sen semmoista. :) Plääh, kaikilla muilla on tässä joku hyvä juttu, mutta minä en vaan keksi mitään. Voe himputti! Kuuntelenpa Opethia, ehkä se auttaisi miettimään. |
jigsore 28.08.2005 22:27:19 | |
---|
Ruotsalainen Memfis. Sivuilta löytyvä biisi on teknistä metallia mukavan letkeällä väliosalla. Pitäis saada kuunteluun molemmat demot. http://www.memfis.tk/To bleep or not to bleep!
IHKK #8 |
JuniperThree 29.08.2005 10:38:57 | |
---|
U2 ja Dido... Tuli eilen katotta Live8 uusintana ja nuo molemmat pisti ihon viimesen päälle kananlihalle... Varsinkin Dido... *rakkautta* |
PomppoK 29.08.2005 11:14:59 | |
---|
Muutama viikko sitten Pietarsaaressa harhailun tuloksena löydetty sangen erikoinen musaliike ja sieltä herätteenä mukaan napattu Liisa Akimofin Alkava Pimeä Vuodenaika -vinyyli osoittautui yllätävän kovaksi paketiksi. Toisin sanoen: kolahti. Ei kaupungissakaan valittamista. Take me don't leave me. |
Prome 29.08.2005 14:38:08 | |
---|
Iron & Wine kolahti kunnolla kun viimein ostin levyn. Woman King eepee viettää nyt suurimman osan aikaansa cd-soittimessa. |
The Duke 29.08.2005 14:48:11 | |
---|
Sufjan Stevens: Illinois Loistelias albumi! Stevens tehnyt jälleen kerran yhden klassikon. It's not another state of mind..It's another mind of state... |
herlevi 29.08.2005 20:34:59 | |
---|
Tossa yks ilta ajelin kaverin autolla ja selailin sen mp3-levyä. Sitten yllättäen soimaan tärähti The Offspringin CANT GET MY HEAD AROUND YOU. Se biisi kyllä kolahti, mutta muuten en tykkää hirveemmin tuon tyypisestä Punkrockista. Toinen tuommonen tapahtuma oli kun kuulin Rollareiden ANGIEN. Ekaks mä aattelin et mitä vittua mut sit mä funtsasin et ei saatana =) |
Juugeli 29.08.2005 20:59:01 | |
---|
Toinen tuommonen tapahtuma oli kun kuulin Rollareiden ANGIEN. Ekaks mä aattelin et mitä vittua mut sit mä funtsasin et ei saatana =) Mutta sitten valkenikin, että voi perkele? Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
stigcarpelan 29.08.2005 21:29:24 | |
---|
Tais olla Richard Cheesen versiot niistä kaikista hittipiiseistä vaikka toki on hepusta kuullu aikasemminni mutta nyt kolahti... kunnon viihdettä.. THV-klubi #48 |
Frequency 30.08.2005 10:30:10 | |
---|
System Of A Down Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
KädetönRumpali 30.08.2005 15:20:26 | |
---|
Damien Rice kuulosti alusta lähtien hyvältä. Harvemmin mikään uppoaa ilman pientä vastarintaa, mutta tämä kyllä kolahti melkein heti. En viitsi halkoa hiuksia, siitä saa vain kaksihaaraisia. S.T. #4 |