Krice 26.07.2005 18:58:41 | |
---|
Hüsker Düta ei paljon kuule haukuttavan Vaikea haukkua sellaista mitä ei ole koskaan kuullut. |
Hohhoijaa 26.07.2005 19:00:02 | |
---|
Vaikea haukkua sellaista mitä ei ole koskaan kuullut. Hjep. |
konehes 26.07.2005 19:10:13 | |
---|
Vaikea haukkua sellaista mitä ei ole koskaan kuullut. Et ole menettänyt mitään. Se on ihan paska. |
Lapsi_ajassa 26.07.2005 19:20:34 | |
---|
Näköjään ihan mitä tahansa täällä sanoo niin se lytätään melkeen aina. No, sanon kuitenkin Deep Purple. Paitsi (lista todennäköisistä vastalauseista): Ne on rumia jätkiä. Ian Gillan vaan kiljuu Kokoonpanot vaan vaihtuu. Uus kama on pyllystä Ritchie on ylimielinen kakka-aivo Blues ja funk vaikutteiset levyt siinä 70-luvun puolvälissä on kuraa (vaikkei oo kun vähän jaksaa genrepoliisit ylittää sen pelottavan rajan) Se Deep Purplesta. Tapelkaa |
hörhö 26.07.2005 21:38:15 | |
---|
Entäs Björk? "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
2541 26.07.2005 23:04:38 | |
---|
Vaikka aloitinkin sen toisen ketjun, en oikein sulata ulkomusiikillisiin asioihin vetoamista, johon sitten lopulta tietenkin mentiin. Mutta kyllä musiikistakin riittää varmasti jollekin valittamista: paksu särösoundi, epäselvä laulu, huojuva rumpukomppi etc. Minusta siis kuitenkin hieno bändi. Samaa mieltä. Nuo mainitsemani ulkomusiikilliset seikat mainitaan usein Hüsker Düta koskevissa artikkeleissakin, ei siis missään haukkumismielessä. Todella hieno bändi oli aikoinaan. |
oulukyllosa 26.07.2005 23:53:40 | |
---|
Leevi & The LEavings -play some skynyrd, man!- |
Veikko 26.07.2005 23:57:51 | |
---|
Leevi & The LEavings Toi on/oli jännä bändi. Pidin sitä monta vuotta vain jonkinlaisena kehnona huumoribändinä ennen kuin tutustuin tarkemmin tuotantoon. Sitten jouduinkin vaihtamaan/kääntämään kaikki mielipiteeni orkesterista Hienoa musaa, kokonaisvaltaisesti. "Townes Van Zandt is the best songwriter in the whole world and I'll stand on Bob Dylan's coffee table in my cowboy boots and say that." - Steve Earle. |
aivokuolio 27.07.2005 00:17:01 | |
---|
Queens Of The Stone Agea haukutaan harvemmin missään. mustan huoneen testi. |
sickinmyhead 27.07.2005 03:07:41 | |
---|
Eikä Clashiäkään kovin paljon vihata. Semper ubi sub ubi |
KädetönRumpali 27.07.2005 15:39:01 | |
---|
Täällähän on jo moneen kertaan mainittu mm. Jimi, Pink Floyd, Kingston, Cash, Young jne. Itselläni ei varsinaisesti ole mitään näistä yhtäkään vastaan, mutta jotenkin tuntee välillä jotain vastenmielisyyttä näitä "vain idiootti voi olla pitämättä/arvostamatta" -artisteja kohtaan. Ikäänkuin sitä omaa mielipidettä ei edes olisi oikeutta muodostaa. Minä voin tietysti arvostella kaikkia, koska olen musiikista mitään ymmärtämätön idiootti. Syvä hiljaisuus. |
error-potion 27.07.2005 16:33:04 | |
---|
Faith no more. Bungle. Jokainen ihminen on jätesäkki ei kaatopaikka. |
Feggy 27.07.2005 16:47:52 | |
---|
Faith no more. Bungle. Luuletsä ihan vakavasti, että kaikki pitävät Mr. Bunglesta? Minä ainakaan en. Less is more. |
Cathi777 27.07.2005 17:03:57 | |
---|
Mites Toto? No tää kuuluu taas niihin bändeihin, mistä kellään ei ole mitään hyvää sanottavaa. :D Only pop music can break my heart... |
error-potion 27.07.2005 17:15:09 | |
---|
Luuletsä ihan vakavasti, että kaikki pitävät Mr. Bunglesta? Minä ainakaan en. Tämä onkin tämmöinen mukava leikki. Terve. |
hörhö 27.07.2005 17:27:16 | |
---|
Leevi & The LEavings Niputan nuo samaan paskaan, kuin Popeda, Yö ja Klamydia. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Marlowe 27.07.2005 17:36:12 | |
---|
Joku ei ole tainnut pahemmin kuunnella Totoa? Jos se on Nova-musiikkia niin hyppään parvekkeelta alas. Ei kannata yleistää sen mukaan, että Africa ja Rosanne soivat radiossa, etkä ole kuullut mitään muuta. No joo, kärjistin ehkä vähäsen, mutta minulla on siihen syyni. Olen kuitenkin joutunut kärsimään Totosta yhden kesän työpaikalla, jossa kuunneltiin Radio Novaa, ja sieltä tuli alituiseen "Africa". Se kesä opetti minut paitsi kirjastopuolen alkeita, myös vihaamaan kyseistä biisiä, ja aika montaa muutakin middle of the road- kappaletta. =) Toton tuotanto ei ole minulle läpensä tuttua, se on pakko myöntää, mutta eipä ole tehnyt mieli tutustua enempää. Kyseessä on ns. Little Feat- syndrooma: muusikot ovat monissa studiosessioissa rutinoituneita huippu-ammattilaisia, soitto kulkee virtuoosimaisesti, tuotanto tasokasta ja niin edespäin. Kaiken pitäisi olla siis paperilla kunnossa, mutta kun ei niin ei. Musiikkiin ei saa mitään kosketuspintaa. Vähän niin kuin katsoisi Jerry Bruckheimerin tuottamaa elokuvaa: päällisin puolin tyylikästä, mutta samalla enemmän tai vähemmän sielutonta ja kliinistä. Tuttavapiirissä on paljon Totosta pitäviä ihmisiä, ja melkein kaikki heistä soittavat jotakin itse. Kaipa yhtyeestä saa enemmän irti, mikäli voi siinä samalla miettiä, miten tuo ja tuo juttu on oikein toteutettu. No joo, siinä se varmaan olikin. Nyt on sinun vuorosi kertoa, miksi et pidä Beatlesista. = ) The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
rautayrtti 27.07.2005 17:51:23 (muokattu 27.07.2005 17:51:34) | |
---|
Eikä Clashiäkään kovin paljon vihata. en vihaa, mutten tykkääkkään. "these smiling eyes are just a mirror for" |
Järvihirviö 27.07.2005 17:58:56 | |
---|
No tää kuuluu taas niihin bändeihin, mistä kellään ei ole mitään hyvää sanottavaa. :D Tai hauskaa ja samaan aikaan viisasta. |
2541 27.07.2005 22:41:42 | |
---|
Kyseessä on ns. Little Feat- syndrooma: muusikot ovat monissa studiosessioissa rutinoituneita huippu-ammattilaisia, soitto kulkee virtuoosimaisesti, tuotanto tasokasta ja niin edespäin. Kaiken pitäisi olla siis paperilla kunnossa, mutta kun ei niin ei. Musiikkiin ei saa mitään kosketuspintaa. Vähän niin kuin katsoisi Jerry Bruckheimerin tuottamaa elokuvaa: päällisin puolin tyylikästä, mutta samalla enemmän tai vähemmän sielutonta ja kliinistä. Kyllähän nyt Little Featista sielukkuutta löytyy, ehkä 70 -luvun lopulla alkoi kliinisyyttä ja soittotaidon esittelyä hiipiä mukaan, kun Lowell George ei jaksanut pitää enää ohjia kädessään. Mutta esim. Sailin' Shoes ja Dixie Chicken, ihan toista maata. |