Aihe: CDON.com
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1024 25 26 27 28
aikavaikea
15.09.2006 11:15:56 (muokattu 15.09.2006 11:31:56)
Olet sen sitten jo aluksi ilmoittanut.

En ole. Kävin nyt ihan vartavasten tarkastamassa, eikä mun tiedoissa ole siellä sotun loppuosaa ollenkaan. Toisilla on luotto hiukan paremmassa iskussa. ;-)

E: Eka tilauksen ko. putiikkiin olen tehnyt vajaat viisi vuotta sitten ja aina tilannut laskulla.
Peto minussa on
mutta hampaaton
M-Juhana
15.09.2006 12:26:40

En ole. Kävin nyt ihan vartavasten tarkastamassa, eikä mun tiedoissa ole siellä sotun loppuosaa ollenkaan. Toisilla on luotto hiukan paremmassa iskussa. ;-)

E: Eka tilauksen ko. putiikkiin olen tehnyt vajaat viisi vuotta sitten ja aina tilannut laskulla.

Tuossahan se taisi edellisellä sivulla selvitä. Eli eivät ole vanhoilta laskuasiakkailta sitä vaatineet.
It ain't Country Music you've been listenin' to.
Dezel
15.09.2006 18:49:28
Tuossahan se taisi edellisellä sivulla selvitä. Eli eivät ole vanhoilta laskuasiakkailta sitä vaatineet.

Vaan minultapa vaativat. Olen ollut asiakas jo neljä vuotta ja sitten ei laskulla enää saanut.
Laitoin sotun ja nyt toimii.
Toivottavasti niillä on kunnon suojaukset.
Nii!
Mika Antero
15.09.2006 18:51:49 (muokattu 15.09.2006 18:57:48)
Sama kuin yllä, eli vaikka aluksi ei sotun loppuosaa vaadittu, niin jostain syystä se sitten pitikin myöhemmin ilmoittaa. Vissiin net ovat sitten saaneet tuolloin tietoonsa meiksin pankkitilin saldon ja huomanneet riskitilaajaksi... En oikein keksi muuta selitystä kuin sen, että aikavaikea ja kumppanit ovat TOSI vanhoja tilaajia, ja tämmöisiltä ei sitten ole sitä sotua vaadittu. En muista milloin itse ensimmäisen kerran Cdonilta tilasin, tod. näk. vuonna 2001.

EDIT: Ääh, ei se noinkaan mene, jos kerran aikavaikeakin on vasta vajaat viisi vuotta Cdonia käyttänyt. Se on sitten pärstäkertoimesta kiinni vissiin... Ja joo, 2001 olen tehnyt ekan tilaukseni, koska All things must passin juhlavuosipainos ilmestyi tuolloin.
M-Juhana
15.09.2006 19:20:46

Eli summasumarum, CDON vetää ihan randomilla noi laskuehdot. Vähän kuin lähettämisenkin.
It ain't Country Music you've been listenin' to.
Mika Antero
15.09.2006 19:22:57 (muokattu 15.09.2006 19:23:12)
Eli summasumarum, CDON vetää ihan randomilla noi laskuehdot. Vähän kuin lähettämisenkin.

Siinäpä se taisi tulla firman perusprinsiipit tiivistettynä.
Dezel
15.09.2006 19:26:10

Ruotsalaista perustoimintaa.
Jos muuten löytyisi kotimainen vastaavalla levymäärällä toimiva saitti, niin siirtyisin asiakkaaksi heti.
Nii!
slowdive
15.09.2006 20:26:52
Jos muuten löytyisi kotimainen vastaavalla levymäärällä toimiva saitti, niin siirtyisin asiakkaaksi heti.

Ja vielä kun joku lisäis maksuvaihtoehtoihin sellaisen H&M -tyyppisen tilin mille ostaa ja kuukausittain sitä sitten lyhentelis minimisumman tai enemmän jos sattuu olemaan. Olisin iloinen. Ja pulassa.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
aikavaikea
13.10.2006 08:44:22
Tarjous kaikille kivoille ihmisille, voimassa 25.10.2006 saakka. Linkki tässä: http://www.cdon.com/mailit_newsletter.phtml?mail=ijcihlcmckfmjclo

Ainutlaatuinen VIP-tarjous sinulle Me pidämme sinusta, siksi saat hienon tarjouksen meiltä jonka luulemme miellyttävän sinua.Ja kaiken kukkuraksi postimaksu sisältyy hintaan. Tarjous on rajoitettu vain yhteen tuotteeseen per nimike. Huomaa myös että tarjous on voimassa vain keskiviikkoon 25/10 asti. Säästösi on yli 80 euroa. Kaikki hinnat sisältävät toimituskulut

Tee näin voidaksesi hyödyntää tarjousta:
1. Valitse haluamasi tuote.

2. Alennus vähennetään ostoskorista.

Huomaa että voit tarjouksesta vaikka yhden tuotteen ostettuasi ostaa samalla kertaa muutakin ja saada myös ne ilman postikuluja. Itse otin tuon V For Vendettan 11 eurolla ja pari levyä samaan läjään.
Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight

Osta täältä levyjä!
Rattata
13.10.2006 09:37:16
Ne ei enää tykkää musta nähtävästi :( Mutta kiitos tiedosta aikavaikea.

Huomasin muuten että tuo Saw 2 on ilman mitään VIP-alennuksiakin 10,95.
M.A.C.H.O. #11
carnation
13.10.2006 10:57:50
Tarjous kaikille kivoille ihmisille, voimassa 25.10.2006 saakka.

Niinpä tietenkin, juuri muutama päivä sitten tilasin parit Michael Haneke -dvd:t tuolta. No aivan sama, eipä tuossa tarjouksessa ollut mitään mielenkiintoista muutenkaan.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
minidriver
13.10.2006 11:01:18

Mulle ekat "isommat" ongelmat kys. kioskin kanssa ilmaantuivat vasta taannoin kun tilasin levyn joka ei koskaan saapunut. Pitivät 60 pvää sitä tilausstauksessani ja poistivat sen jälkeen. Sain tietenkin tiedon siitä vasta kysyttyäni ensin. Ekan kerran viivästyksestä toimituksessa kerrottiin n. kuukausi tilauksen ja kyselyn jälkeen. Jännä homma oli kuitenkin se että aina sivuilla kys. odotusaikana vieraillessani levy oli myynnissä 3-5 pvän toimitusajalla ja toimittamattajättämisilmon jälkeen hinta oli tuplaantunut ja levy nähtävästi olemassa. Perse. Sain lohdutukseksi koodin jolla saan postikuluitta seuraavan tilaukseni. Ison pukin kakkaa sanon minä.
no kato ku mää iha vähä vaa!
hanuristi
13.10.2006 11:39:55
Mulla on aina sujunut asiat hyvin cdonin kanssa.Kerran on väärä levy tullut, mutta eipä tuo maailmaa kaada.
Joskus noita kansia on hajoillut, mutta uusiahan saa halvalla.
Danger!Fire Kills Children!
slowdive
13.10.2006 14:02:15
Tarjous kaikille kivoille ihmisille, voimassa 25.10.2006 saakka. Linkki tässä: http://www.cdon.com/mailit_newsletter.phtml?mail=ijcihlcmckfmjclo

Vähän kyllä murjotuttaa kun ei mua suoraan lähestytty moisella tarjouksella vaikka vuosien varrella on levyjä toista sataa.

Mutta tilasinpa silti Justin Timberlaken kun noin hyvään hintaan sai. Se on niin IhQ se "My Love": http://www.myspace.com/justintimberlake
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Osmo
13.10.2006 20:36:31
Vähän kyllä murjotuttaa kun ei mua suoraan lähestytty moisella tarjouksella vaikka vuosien varrella on levyjä toista sataa.

Elä vaivu synkkyyteen toveri. Ne kato arpoo noi jutut.
Pixies.
Cathi777
13.10.2006 21:30:27

Ne ei enää tykkää musta nähtävästi :( Mutta kiitos tiedosta aikavaikea.

Huomasin muuten että tuo Saw 2 on ilman mitään VIP-alennuksiakin 10,95.

Ja muutenkin ihan surkeista tuotteista alennukset. Ihan hyvä, että eivät lähettäneet tuota viestiä sähköpostia tukkimaan.
Only pop music can break my heart...
Guitar Hero
15.10.2006 03:09:28
Tilasin tuossa viikko takaperin vähän levyjä. Tänään ilmoittivat, että "osa tilauksenne levyistä on myöhässä" tjsp. Tarkemmin listaa tarkasteltuani siinä olivat kaikki 5 tilattua levyä. Että näin. Ehkä tulee joskus, ehkä ei
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
Akiman
15.10.2006 06:12:53

CDON:lla on ilmeisesti ollut vähän enemmänkin asioita vinossa viime aikoina.

Tuli tuossa 2-3 vko sitten tilattua 11 Tom Waitsin levyä ja neljä muutakin levyä. Kesti pari viikkoa, ennen kuin tuli mailia, että osaa tuotteista ei voida toimittaa. Listassapa oli kaikki viitisentoista levyä ja tähänkään päivään mennessä ei ole tullut statukseen edes ilmoitusta tavaroiden pakkaamisesta. Ihan näin kehnosti asiat eivät ole tuolla menneet koskaan omalla kohdallani, mutta nyt vedetään aika rimanalitusta tai sitten pitää olla todella huonoa säkää, jos 15/15 levyä on kerralla loppu.

Ei näin.
:: KORROOSIO - KOTIMAINEN RASKAAN MUSIIKIN MEDIA :: WWW.KORROOSIO.FI :: HAASTATTELUISSA: NEVERMORE, AMON AMARTH ja MANITOU ::
aikavaikea
16.11.2006 07:58:42
Huom! Olet kirjoittamassa yli 2511 päivää vanhaan ketjuun!

Muah! Enpä kuitenkaan taida olla.

Ajattelin vaan infota, että CDONilla on nyt postimaksuttomat toimitukset 21.11.2006 klo 24 asti.
Vaikka paremmaksi kaikki muuttuu, silti hyväksi ei milloinkaan.
M-Juhana
16.11.2006 10:08:20

CDON:lla on ilmeisesti ollut vähän enemmänkin asioita vinossa viime aikoina.

Tuli tuossa 2-3 vko sitten tilattua 11 Tom Waitsin levyä ja neljä muutakin levyä. Kesti pari viikkoa, ennen kuin tuli mailia, että osaa tuotteista ei voida toimittaa. Listassapa oli kaikki viitisentoista levyä ja tähänkään päivään mennessä ei ole tullut statukseen edes ilmoitusta tavaroiden pakkaamisesta. Ihan näin kehnosti asiat eivät ole tuolla menneet koskaan omalla kohdallani, mutta nyt vedetään aika rimanalitusta tai sitten pitää olla todella huonoa säkää, jos 15/15 levyä on kerralla loppu.

Ei näin.

Mulla oli yks levy joka ei koskaan tullut. Ilmoittelivat meilillä n. 2 viikon välein, että viipyy. Sitten kahden kuukauden kuluttua tuli ilmo, et eivät voi toimittaa koko levyä. Lohduksi pahoittelut ja alennuskoodi ilmaseen postitukseen seuraavassa tilauksessa.
-i've seen the grand ole opry, and i've met Johnny Cash, if that ain't country, i'll kiss your ass- David Allan Coe
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)