![]() 27.07.2008 22:51:20 | |
---|---|
hitto, haluaisin tietää moniko noista osaa wikipedioittaa oikeat herrasmiehet tuon aikaisemman esimerkkini mukaisesti ja tulla huutelemaan että HESARISTA LUIN EN EES KÄYTTÄNYT NETTIÄ | |
![]() 27.07.2008 22:51:49 | |
Koko uutisen olemassa olo riippuu siitä haukutaanko nimimerkkiä muukalaisvihamieliseksi ja ennenkaikkea sen todenperäisyys. No ei olisi ensimmäinen kerta kun joku kertoo jonkun jutun mikä ei pidä paikkaansa. Olisi aika hankala muodostaa minkäänlaista maailmankuvaa, jos uskoisi kaiken mitä internetissä kirjoitetaan. En väittänyt kertomaasi valheeksi, enhän voi osoittaa, etteikö rikosta olisi tapahtunut, vaan toivoin toista tietolähdettä. Se, että etsii todisteita syytetystä rikoksesta eikai kenestäkään tee sokeaa "etnopositivistiä". Mutta niin, hankalahan sinunkaan on mitään todisteita tuoda esille, jos tilanne on kerran se minkä kerroit. Karmea juttu kyllä jos Suomen ja Ruotsin välinen poliisiyhteistyö ei tuon luokan rikoksissa toimi. Mujo kuje konja po mjesecu! | |
![]() 27.07.2008 22:53:50 (muokattu 27.07.2008 22:54:31) | |
No ei olisi ensimmäinen kerta kun joku kertoo jonkun jutun mikä ei pidä paikkaansa. Olisi aika hankala muodostaa minkäänlaista maailmankuvaa, jos uskoisi kaiken mitä internetissä kirjoitetaan. En väittänyt kertomaasi valheeksi, enhän voi osoittaa, etteikö rikosta olisi tapahtunut, vaan toivoin toista tietolähdettä. Se, että etsii todisteita syytetystä rikoksesta eikai kenestäkään tee sokeaa "etnopositivistiä". Mutta niin, hankalahan sinunkaan on mitään todisteita tuoda esille, jos tilanne on kerran se minkä kerroit. Karmea juttu kyllä jos Suomen ja Ruotsin välinen poliisiyhteistyö ei tuon luokan rikoksissa toimi. kyllä se toimii. mutta nuo talonvaltaajat ovat kollektiivina toimineet idioottimaisesti. Kaikki IHMISET ovat tervetulleita "heidän" tiloihinsa mutta poliisit eivät. lisäksi niiden jatkuva auktoriteettivittuilu summuu virkavaltaa halventava toiminta ei ole omiaan näkemään sitä ylimääräistä vaivaa mitä virka-apupyyntöön vaaditaan. E: voihan se olla että ne talonvaltaajat huvikseen kertovat minulle tällaista vailla totuuspohjaa. | |
![]() 27.07.2008 22:57:05 | |
Se, että etsii todisteita syytetystä rikoksesta eikai kenestäkään tee sokeaa "etnopositivistiä". Mutta niin, hankalahan sinunkaan on mitään todisteita tuoda esille, jos tilanne on kerran se minkä kerroit. Karmea juttu kyllä jos Suomen ja Ruotsin välinen poliisiyhteistyö ei tuon luokan rikoksissa toimi. Toimiihan tuo yhteistyö tuon luokan rikoksissa varmasti, enkä olisi ihan niin skeptinen poliisien kiinnostuksesta alkaa asiaa selvittämään. Mutta ei se yhteistyö voi tietenkään olla niin saumatonta kuin kotimaan rajojen sisällä. En osaa sanoa, onko rikos liian "vähäinen" siihen että hahmoista annettaisiin kansainvälisiä pidätysmääräyksiä, mutta EU:n avoimet rajat hankaloittavat asiaa myöskin. Jos näistä rakkauden lähettiläistä ei ole kunnon tuntomerkkejä, nimen ja kuvan muodossa, löytäminen on varmasti käytännössä mahdotonta. Ja passejakin saa uusia, varsinkin noista euroopan banaanivaltioista. Rummut nurin ja nussimaan! | |
![]() 27.07.2008 23:39:53 | |
eikäku vittu unohdin miten tää retoriikka pitää hoitaa! PRP senkin faskisti sika paska etkö yhtään ajattele juutalaisia ja neekereitä mitä he ovat kärsineet tänne asti päästäkseen miten voit tuolla tavalla niputtaa tunnen sinun kaltaiset ihmiset ja osaan ulkoata tuon retro riikaan eli ei tarvitse edes lukea kun olin historian tunnilla missä opettaja sanoi että on olemas sa ihmisiä jotka ajattelee väärin eli juuri niinkuin PRP anteeksi prp minä en sinun nimeä isoll akirioita olet niitä ihmosia joitten takia KAIKIEN on PAHA OLA eikö olisi aika menä itseen ja miettiä mitä sanoo ihmisiä sattuu haluatko sitä | |
![]() 27.07.2008 23:44:43 | |
eikäku vittu unohdin miten tää retoriikka pitää hoitaa! PRP senkin faskisti sika paska etkö yhtään ajattele juutalaisia Ajattelen mä. Mä ajattelen, että ihan ilomielin antaisin jonkun lahdata muutaman miljoonaa suomalaista, jos sillä taattaisiin mulle helvetin korkea elintaso ja fyysinen koskemattomuus ikiajoiksi tein mitä ikinä hyvänsä. Jos vielä voisi harrastaa ison rahan man-huntia ympäri maailmaa mielenkiintoisissa kohteissa niin avot. Hoho. Rummut nurin ja nussimaan! | |
![]() 27.07.2008 23:46:44 | |
Ajattelen mä. Mä ajattelen, että ihan ilomielin antaisin jonkun lahdata muutaman miljoonaa suomalaista, jos sillä taattaisiin mulle helvetin korkea elintaso ja fyysinen koskemattomuus ikiajoiksi tein mitä ikinä hyvänsä. Jos vielä voisi harrastaa ison rahan man-huntia ympäri maailmaa mielenkiintoisissa kohteissa niin avot. Hoho. Tropiikissa? Mä oon mukana. Jostain syystä mä oon viel vitun hyvä ampumaan. | |
![]() 27.07.2008 23:57:47 | |
Ootte ihan höpskojä. | |
![]() 27.07.2008 23:59:04 | |
Ootte ihan höpskojä. No shit. Ja oon vielä vesiselvä : ) Ehkä isyys tai helle on saanut mut sekasin. Tai sit noiden Gradientien vitun hyvä söyndi! Rummut nurin ja nussimaan! | |
![]() 28.07.2008 01:27:22 | |
Mr. Q, eikö sulla ole mitään parempaa tekemistä...? | |
![]() 28.07.2008 01:28:10 (muokattu 28.07.2008 01:34:51) | |
vähän sama. painopiste on etnisyydellä tällä kertaa siksi että Oikealla Tavalla Ajatteleva Fiksu Älykäs Nuori ei voi hyväksyä sellaista ajatusta että etnoja kritisoidaan ylipäätään ollenkaan Kukas noin on sanonut? Mä sanoin että sun jutuissa on rasistisia piirteä mun nähdäkseni, en todellakaan hyväksynyt mitää tökeröä toimintaa. Joku sentään tajuaa. Mutta näköjään se on oikeasti niin että pitää olla aikuinen että ymmärtää nämä asiat. Kyllä sitä on itekin 30 vuoden verran maailmaa nähnyt, että äläs äijäile ;) E: Joku voisi muistaa että herrojen mugabe ja tutu summuiden harjoittama toiminta on presiis samaa meininkiä kuin vaikkapasten exxonin hallituksen ja hra. bushin. Totta helvetissä mm. toi Mugaben on ihan yhtä tuomittavaa kuin se Hitlerinkin kansanmurha. En kyllä nyt ihan hokaa miten Exxonin ja Bushin talouskieroilut liittyvät noihin kansanmurhiin.. ero on siinä että ykän frendit hoitaa homman niin ettei omalla maalla ammuta alempirotuisia. "Alempirotuisia"? That's nice, niinkun sanotaan. Uutta musaa Crookmachine -projektiltani | |
![]() 28.07.2008 01:32:41 | |
Kukas noin on sanonut? Mä sanoin että sun jutuissa on rasistisia piirteä mun nähdäkseni, en todellakaan hyväksynyt mitää tökeröä toimintaa. totta. jatkossa jatkan vain suomalaisten haukkumista mitä olen tehnyt muuten kahdeksan vuotta tämän palvelun alla ja 30 vuotta muuten vain. Tähänkään mennessä ketään ei ole kiinnostanut. :D Mun puuhissa ei ole mitään rasistista. Ei ole ollut eikä tule olemaankaan. Piste. jatkossa jos tulee mieleen inttää vastaan niin pikaviestiä. Kyllä sitä on itekin 30 vuoden verran maailmaa nähnyt, että äläs äijäile ;) amatööri. | |
![]() 28.07.2008 01:35:46 | |
Mr. Q, eikö sulla ole mitään parempaa tekemistä...? Mnetissä tällä hetkellä ei. voisin toki mennä tappelemaan onko kitara a parempi kuin kitara b tai vaihtoehtoisesti jopa neuvottelemaan siitä kenen mielestä yhtye a on parempi kuin yhtye b. aina on ikuisesti mielenkiintoinen aloittelijat palsta, eikä pidä unohtaa lyyrikoiden.netiä. sanotaan näin että mä olen julkisella puolella nähnyt nelisen vuotta sitten sen mitä sillä on annettavana. se on mennyt vain huonommaksi ja pahemmaksi vuosi vuodelta. Täällä mä teen mitä itseäni huvittaa ja se on ylläpidon sekä moderaattoreiden keissi panna stoppi sille. ja huoneet... noh. sanotaan näin että painelen sinne sitten kun. | |
![]() 29.07.2008 11:30:46 | |
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli … C3%A4yt%C3%B6st%C3%A4/1135238183847 Eli ei ollut MrQ:n tieto paskapuhetta. Siis siinä mielessä, että jonkun tytön mielestä näin on tapahtunut. Ja näemmä oletettu rikosnimike on sitä luokkaa, että kansainvälinen etsintäkuulutus voidaan antaa. Rummut nurin ja nussimaan! | |
![]() 29.07.2008 11:37:43 (muokattu 29.07.2008 11:59:23) | |
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli … C3%A4yt%C3%B6st%C3%A4/1135238183847 Eli ei ollut MrQ:n tieto paskapuhetta. Siis siinä mielessä, että jonkun tytön mielestä näin on tapahtunut. Ja näemmä oletettu rikosnimike on sitä luokkaa, että kansainvälinen etsintäkuulutus voidaan antaa. jepppp toimittajatyttöeksäni laittoi samaa linkkiä. siis paskaahan minä puhuin ennekuin tämä tuli todeksi hesarissa. http://www.flickr.com/photos/vapaaliikkuvuus/2657528451/ E: Raiskaus-nimikkeeseen vaadittavaa väkivaltaa tai sen uhkaa ei poliisin tiedon mukaan tapaukseen liity. totta. kun muija on sammunut, on vaikea väkisin ottaa. se kun antaa tahtomattaankin. | |
![]() 29.07.2008 12:28:52 (muokattu 29.07.2008 12:31:04) | |
Menee jo aika raaaksi mutta aika kipeitä kurssejakin nämä hipiti pitävät. 30.7. Työpajoja @ Squat Rajatila klo 12-13 banderollityöpaja klo 13-15 Turvallisuuskulttuuri klo 15-17 Vaihtoehtomediat klo 17-19 Öljykriisi, ruokakriisi ja aktivismi klo 19-21 Polyamoria Lähde: http://valtaus.q-olio.net/index.php?q=node/204 Jos itse olisin jossain vastaavassa toiminnassa, olisi aika hankala tämän hyväksikäyttöepäilyn ollessa tuoreessa muistissa, osallistua moiseen Polyamorian kurssitukseen. Mut toisaalta. Mä olenkin ahdasmielinen yhteiskunnan normeja sokeasti seuraava laumaeläin. Rummut nurin ja nussimaan! | |
![]() 29.07.2008 12:45:03 | |
Menee jo aika raaaksi mutta aika kipeitä kurssejakin nämä hipiti pitävät. klo 19-21 Polyamoria Lähde: http://valtaus.q-olio.net/index.php?q=node/204 Jos itse olisin jossain vastaavassa toiminnassa, olisi aika hankala tämän hyväksikäyttöepäilyn ollessa tuoreessa muistissa, osallistua moiseen Polyamorian kurssitukseen. Mut toisaalta. Mä olenkin ahdasmielinen yhteiskunnan normeja sokeasti seuraava laumaeläin. repesin mulla on perkele helvetin moinen krapula eikä pään liikuttelu tee hyvää miksi pitää tuollaista kerta sattuu saatana | |
![]() 29.07.2008 12:45:33 | |
Jos itse olisin jossain vastaavassa toiminnassa, olisi aika hankala tämän hyväksikäyttöepäilyn ollessa tuoreessa muistissa, osallistua moiseen Polyamorian kurssitukseen mä en oikein nää tässä yhteyttä. siis polyamorian ja sen, että jotkut on nussineet kännissä olevaa tyttöä huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale | |
![]() 29.07.2008 12:46:23 | |
mä en oikein nää tässä yhteyttä. siis polyamorian ja sen, että jotkut on nussineet kännissä olevaa tyttöä polyamoria tarkoittaa kuten varmaan tiesitkin monirakastamista | |
![]() 29.07.2008 12:48:28 | |
polyamoria tarkoittaa kuten varmaan tiesitkin monirakastamista joo, nusuttaminen ja seukkaus on mun päässä eri asiat, vaikka toki jälkimmäiseen kuuluu ensin mainittua huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)