Aihe: Sitten kun minusta tulee tähti, minä en koskaan..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Baraka
14.12.2007 14:49:50
... tupakoi tvssä tai lehdessä.

(saa kato pikkulapset vaikutteita)

Minä ainakin poltan ja juon niin paljon ku kukkaro antaa myöten, ei kukaan pakota mua kuvaamaan tai katsomaan :) Enkä aikonut olla roolimalli prkl! Saa kai sitä julkkiksenaki ite päättää polttamisistaan. Olettaen että tulen tähdeksi..
stigcarpelan
15.01.2008 14:57:38
...ole herättämättä bändiä keikkabussista ajamalla pienoislentokoneella bussin yli kokkelipäissää.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Antsa
15.01.2008 17:29:27
ole selvinpäin televisiossa tai keikalla.
We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold...
MauCer
16.01.2008 00:46:10
...Die.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Eehän oo.
Super-Jari
03.02.2008 00:17:21
...laita levylle mitään ylimääräistä vitunmukanokkelaa piippaus/suhina/hiljaisuuspätkää joka kestää useita minuutteja ihan vain siksi että loppuun saa kätkettyä jonkun mukanokkelantaivitunpaskan lyhyen rykäyksen tai jotain muuta paskaa.

Sen lisäksi levyilleni ei tulisi koskaan erillistä introkappaletta. Levylle pitää laittaa musiikkia eikä mitään piippailua.

Vittu.
"Kun näkee maailman monesta kulmasta niin löytyy jokaiselle paikka"
wilzhu
03.02.2008 00:30:29
...laita levylle mitään ylimääräistä vitunmukanokkelaa piippaus/suhina/hiljaisuuspätkää joka kestää useita minuutteja ihan vain siksi että loppuun saa kätkettyä jonkun mukanokkelantaivitunpaskan lyhyen rykäyksen tai jotain muuta paskaa.

Sen lisäksi levyilleni ei tulisi koskaan erillistä introkappaletta. Levylle pitää laittaa musiikkia eikä mitään piippailua.

Vittu.

Jotkut näkevät levyn kokonaisuutena, toiset taas pelkkinä biiseinä. Molemmat ovat mielestäni varsin hyviä. Ensimmäinen, jos keskittyy kuuntelemaan sitä tiettyä levyä, toinen on mielestäni mp3-soitinystävällisempi.

Minä en koskaan tue päihteiden vastaista työtä. Siis nimenomaan päihteiden VASTAISTA. En tosin tee sitä, vaikken olekaan julkkis. Humaanimpaa päihdepolitiikkaa tosin voisinkin ajaa.

Ja kun minä olen tähti, en jätä mitään tekemättä. Jos tekee jotain tyhmää(En nyt tarkoita mitään kohtalokasta), saattaa sitä katua viikon, mutta jos jotain jättää tekemättä, voi sitä katua lopun ikäänsä.
Elämä off.
Socialite
06.02.2008 21:04:52
...enää käytä joukkoliikennettä.
anttipi
07.02.2008 11:22:47 (muokattu 07.02.2008 11:26:12)

...leiki Suurta Taiteilijaa ja syväanalysoi "ainutkertaista taiteilijuuttani" (lue: narsistista mulkvismia) lehdissä, vaan ymmärrän rockmusiikin olevan viihdettä ja rockmuusikoiden kansanviihdyttäjiä.
Uusia demoja lisätty 5.2.2008 -> Neptuna's Machine
Super-Jari
07.02.2008 15:44:28
Jotkut näkevät levyn kokonaisuutena, toiset taas pelkkinä biiseinä. Molemmat ovat mielestäni varsin hyviä. Ensimmäinen, jos keskittyy kuuntelemaan sitä tiettyä levyä, toinen on mielestäni mp3-soitinystävällisempi.

Jos ne nyt kokonaisuutena näkee niin minusta nuo ylimääräiset suhinat ja piipitykset on samalla tavalla osa kokonaisuutta kuin peräpukamat valmiissa perseessä.
Teijo K.
07.02.2008 18:52:37

Unohtaisi laittaa aina levyille erillisen introkappaleen. Se on se rusina pullassa tai kuorrutus kakun päällä mikä tekee hyvästä levystä täydellisen. Vähän niinkö klassisessa musassa siinä isomman teoksen alussa käydään niitä teemoja ensin pikaseen läpi. Gentle Giantilla on jossain levyissä sellasta. Mahtavaa settiä.
"Veltto rysäkeppi"
hullu_ukko
07.02.2008 19:01:45
...esitä tiedostavaa ja musiikin syvimmän olemuksen ymmärtävää taiteilijaa.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
Super-Jari
08.02.2008 06:17:51
Unohtaisi laittaa aina levyille erillisen introkappaleen. Se on se rusina pullassa tai kuorrutus kakun päällä mikä tekee hyvästä levystä täydellisen. Vähän niinkö klassisessa musassa siinä isomman teoksen alussa käydään niitä teemoja ensin pikaseen läpi. Gentle Giantilla on jossain levyissä sellasta. Mahtavaa settiä.

Ammuit ohi :)
Teijo K.
08.02.2008 12:43:13

Ammuit ohi :)

En ampunut ollenkaan? Ei miulla ole edes aseenkantolupaa? Ja ilmapistooliharrastuskin jäi jo vuosia sitten.
"Veltto rysäkeppi"
half
09.02.2008 22:01:19
Tule ylpeäksi ja lopeta 5,5 tunnin ravintolakeikkoja Tes-palkalla.
Nöksö
23.02.2008 17:34:32
palkkaa bändiin itseäni nuorempia muusikoita.
Bullitt
24.02.2008 18:00:43
Osta Toyota Priusta tai muuta hybridi-sähkö-hippi-elektro-shaissea ja leiki "parempaa ihmistä". Ei, minä ajan Dodge Chargerilla.
(Ja ohi ynnä yli meni että nauku.)
Point
26.02.2008 19:11:13
en ala ryypätä,polttaa enkä sekaantua huumeisiin. en aijo myöskään hajoittaa hotellihuonetta/huoneita. ajattelin katsokaas keskittyä itse tärkeimpään, eli musiikkiin.
wilzhu
27.02.2008 02:27:36
en ala ryypätä,polttaa enkä sekaantua huumeisiin. en aijo myöskään hajoittaa hotellihuonetta/huoneita. ajattelin katsokaas keskittyä itse tärkeimpään, eli musiikkiin.

Minähän en menisi edes keikoille, koska studiossa saa paremmat saundit!
Elämä off.
Mikko/DE
27.02.2008 07:20:53 (muokattu 27.02.2008 07:22:18)

Ja toi on muuten tosi, sillä serkkuni oli sillon tuossa jonossa.

Olin paikalla se meni näin:

Eräs tunnettu suomalainen NHL-kiekkoilija oli etuillut Kaivohuoneen jonossa. "Eksä tiiä kuka mä oon?!? Mulla on kuules enemmän järkee kun tällä koko jonolla yhteensä." Jonon perältä oli sitten Mika Salo huikannut, että "toi on muuten tosi", ja heittänyt Leiffiä kanalla
jra
13.03.2008 00:21:05
Sitten KUN minusta tulee tähti en vie koskaan fanaattisimman fanin muijaa:
http://www.dailymail.co.uk/pages/li … ticle_id=528851&in_page_id=1773

(aika hemmetin ankea juttu...)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)