Milkop 26.06.2008 01:02:08 | |
---|
Ulver - EOS Itkussa on pitelemistä joka kerta. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
AS87 26.06.2008 01:44:26 | |
---|
Varmaan 90% Sigur Rosin tuotannosta. ''Opera is when a guy gets stabbed in the back and instead of bleeding he sings.'' -Edward Gardner |
moraalienkeli 26.06.2008 17:49:10 (muokattu 26.06.2008 17:49:49) | |
---|
Oon ihan sataprosenttinen herkkis ja liikutun tosi monesta biisistä. Eniten on ehkä vaikuttanut vuonna 2006 koulun joulukirkkoesityksessä laulamani Varpunen jouluaamuna. Ainoa kerta, kun oli oikeasti lähellä se, että olisin alkanut itkeä kesken esityksen. Kaverin isoveli oli kuollut kaksi kuukautta sitten ja se lähinnä pyöri päässä tätä biisiä reenatessa ja esitettäessä. Sovitus oli upea ja ääriklassinen. Piano, lyyrinen sopraano ja kaksi selloa. Every passing minute is a chance to turn it all around. |
CryptoFib 26.06.2008 19:15:40 | |
---|
Jarkko martikainen - kaikki me kuolemme pian Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua. |
Kailis 27.06.2008 04:58:43 | |
---|
Oon ihan sataprosenttinen herkkis ja liikutun tosi monesta biisistä. Eniten on ehkä vaikuttanut vuonna 2006 koulun joulukirkkoesityksessä laulamani Varpunen jouluaamuna. Ainoa kerta, kun oli oikeasti lähellä se, että olisin alkanut itkeä kesken esityksen. Kaverin isoveli oli kuollut kaksi kuukautta sitten ja se lähinnä pyöri päässä tätä biisiä reenatessa ja esitettäessä. Sovitus oli upea ja ääriklassinen. Piano, lyyrinen sopraano ja kaksi selloa. Muistan treenikämppä pikkujouluja joissa Puka Oinonen kuulusteli mua laulamaan joululauluja hänen säestäessään kitaralla. Tuo oli yksi repertuaariin kuuluva. Kaikki pillitti loppupeleissä, jotkut lähti "tupakalle", kun niitä hävetti "glögin" aiheuttama mielenliikutus. Hauskaa oli se että artisteiltakin tuli tippa linssiin. |
mokkasiini 27.06.2008 12:06:13 | |
---|
Saviour Machine - A world alone Etenkin Rarities/Revelations kokoelmalta löytyvä bootleg-nauhoitus bändin ensimmäiseltä akustiselta keikalta. Intensiivisyys, ah |
sus 27.06.2008 15:45:50 | |
---|
Ainakin joskus on Tullin Pibroch saanut poraamaan, etenkin sanoitusten takia ja kun niitä miettii omalle kohdalle. The swirling sound of the universe, streaming through your soul. The vibration of ALL, right here, right now...! |
tyhjä 27.06.2008 16:28:04 | |
---|
Dream Theater: Wait for sleep Pöllö Miljoona: Gabriel Jeff Beck: Where were you? Beach Boys: Tears in the morning Police: Message in the bottle Residents: Crashing Residents: Fire Fall "Voitte hiljentää vauhtia, kapteeni. Olemme kohta perillä." |
Ali 27.06.2008 19:04:35 | |
---|
Ei kirjaimellisesti, mutta melkein kuitenkin: Portishead - Roads. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
|
jussiohman 27.06.2008 19:50:46 | |
---|
Ei ihan kunnon tippaa tullut, mutta sama kuin cover parempi.. topikissa. Eli Demiksen Bridge over troubled water. rapukävelyä makeen |
Örjan 06.08.2008 01:35:31 | |
---|
Nooh... Yoko Kanno - Blue Dir en grey - aint afraid to die In flames - Chosen pessimist Johnny cash - Hurt Kotiteollisuus - Satu peikoista My dying bride - My wine in silence Queensrüche - Silent lucidity Rammstein - Ohne dich Sentenced - No one there, We are but falling leaves, End of the road Siinä nyt muutama mitkä mieleen tuli... |
Sälski 06.08.2008 01:55:21 | |
---|
King Crimson - Epitaph ;(( It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
Kailis 06.08.2008 04:30:00 (muokattu 06.08.2008 13:23:54) | |
---|
|
scarletmara 06.08.2008 11:50:28 | |
---|
Herkkis kun olen, niin olen liikuttunut useinkin kaikista kauniista biiseistä, varsinkin imelistä rakkauslauluista. Tosin ne kaikista kliseisimmät (esim. Aerosmith - I Don't Want to Miss a Thing) ovat aivan hirveitä. On kuitenkin yksi, jolle ihan suoraan itken: Rainbow - Rainbow Eyes Miksei Ronnie James Dio ole myöhemmin laulanut noin hienosti? Normit sanathan tuossa, mutta ei helkkari se tunnelma. Nick Draken Cello Song oli kyllä ensimmäisen kerran kuullessani älyttömän hieno, itketti ja sitten pitikin käydä ostamassa kyseisen tyypin levy. River Man ei varmaan ole surullisin biisi, mutta tulee kieltämättä tippa linssiin. Ehkä joku fetissi kuolleita kohtaan? Joo, Elliott Smithiä ja T. Rexiä (Marc Bolanin takia tietenkin) jos kuuntelee, niitä haikeimpia biisejä, ajattelen usein kuolemaa. Rory Gallagher - Ain't Too Good Melkein unohdin! Lempiartistini. Sanathan ovat melko perus tässäkin, mutta ihan hyvät. Se tunnelma on jotenkin haikeasti tehty, ja vaikka kohta "When I'm Gone" nyt ei itse Gallagheriin suoranaisesti liity, tulee mieleen aina kaikkea kuolemaan liittyä. Itken. Metallica - The Unforgiven Varmaan lempiangstibiisini. Tunnelma, sanat, ah. Voisin melkeinpä sanoa vihaavani Metallicaa, mutta tästä biisistä olen aina pitänyt älyttömästi. Se kakkonen on tylsä enkä halua kuulla mahdollisesti uuden levyn versiota... Kingston Wall - Shine on Me Yhyy. Dire Straitsin Brothers in Arms ja Queenin The Show Must Go vielä, hyviä klassikoita. Ainakin tuosta jälkimmäisestä on jo kirjoitettu perusteluita. Itse pidän sitä jotenkin tsemppibiisininä ja kuuntelen aina, kun itkettää. You've called the tune, but maybe soon,
Someone must pay for the piper. |
Anouk 06.08.2008 20:50:56 (muokattu 06.08.2008 21:09:24) | |
---|
Neil Young - It's A Dream Neil Young - Heart of Gold Julian Sas - Stranded Led Zeppelin - Stairway to the heaven Ja kaikki vaativat määrätyn mielentilan, mutta helposti ainakin sisäinen tippa tulee linssiin pelkästä kuuntelusta, jos ei sillä hetkellä kaipaa menoa ja räimettä. |
Anouk 06.08.2008 20:55:05 (muokattu 07.08.2008 15:46:05) | |
---|
Ai niin... Ten Years after - I'd love to change to world Pelle Miljoona - Gabriel Pelle Miljoona - Cecilia E: Cowboy Junkies - Simon Keeper Liisa Akimoff - Kevät Julian Sas - A Light in the Dark Ja monet Dave Lindholmin biisit, kuten Höyhen tuulessa, Ystävät kuiskaa ja Pieni & hento ote, jne. Riippuu ny vähän fiiliksestä että mikä itkettää sinä päivänä. |
Anouk 06.08.2008 20:57:46 (muokattu 06.08.2008 20:59:06) | |
---|
Ai niin... Metallica - Nothing Else Matters Ja jotkut CMX:n biisit. Johan musta on tullut itkupilli! Löytyis niitä biisejä varmaan vaikka ikuisuuteen saakka... :) |
Anouk 06.08.2008 21:01:34 (muokattu 06.08.2008 21:03:59) | |
---|
Ulver - EOS Itkussa on pitelemistä joka kerta. Huh mikä biisi... Niin rauhottava ja kaikkea mahdollista. Itkussa on tosiaan pitelemistä eikä onnistunut piteleminen. En minä nyt vollaamaan rupea, mutta upea biisi. Rory Gallagher - Ain't Too Good Samoin tuo. Te itketätte mua! Hyvä vaan välillä. |
Bullitt 06.08.2008 23:26:10 | |
---|
Vaikken koskaan kuunnellessa itkuun ole pillahtanut niin Led Zeppelinin Babe Im gonne leave yöu on mielestäni aika herkkä piisi. |
Karipiirto 06.08.2008 23:58:08 | |
---|
Miksei Ronnie James Dio ole myöhemmin laulanut noin hienosti? Normit sanathan tuossa, mutta ei helkkari se tunnelma. Ja se huilusoolo... Snif! :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |