rakula 21.07.2011 15:20:40 (muokattu 21.07.2011 15:21:02) | |
---|
Textures hollannista ja Destrage Italiasta. Heviäm molemmat, ehkä hiukan myös progea. Linda Lampeniuksella on niin paljon botoxia naamassa, et kun se sulkee silmänsä, sen perseenreikä aukeaa. |
RainingRedPaint 21.07.2011 17:52:37 | |
---|
rakula: Textures hollannista ja Destrage Italiasta. Heviäm molemmat, ehkä hiukan myös progea. Mä kuuntelen Texturesia myös. Ja niin kuuntelee moni mun kavereista :D |
JOPPA 21.07.2011 20:58:01 | |
---|
Ihan oikeista ihmisistä mä en tunne ketään (paitsi kummisetäni), kuka kuuntelis Princeä. Oikeestihan Princeä kuuntelee tosi moni ihminen, mutta mä en tunne ketään. Jawski: No, mieluummin masturboin viikset tuhisten kuin banen jotain saatanan nirppanokkaa. |
crestfall 21.07.2011 21:04:53 | |
---|
JOPPA: Ihan oikeista ihmisistä mä en tunne ketään (paitsi kummisetäni), kuka kuuntelis Princeä. Oikeestihan Princeä kuuntelee tosi moni ihminen, mutta mä en tunne ketään. Mä en tunne edes ton vertaa kun mulla ei ole kummi-ihmisiäkään. Mun teoriani on että kukaan ei oikeasti kuuntele Princeä vaan se on median tarkoituksella luoma harha. Ever Circling Wolves - Matalavireistä muhjua, murinaa ja mäiskettä. http://www.ecwdoom.com |
JOPPA 21.07.2011 22:26:56 | |
---|
crestfall: Mä en tunne edes ton vertaa kun mulla ei ole kummi-ihmisiäkään. Mun teoriani on että kukaan ei oikeasti kuuntele Princeä vaan se on median tarkoituksella luoma harha. Mä oon viimeks tänään kuunnellu kokonaisen levyllisen verran Princeä! Jawski: No, mieluummin masturboin viikset tuhisten kuin banen jotain saatanan nirppanokkaa. |
crestfall 21.07.2011 22:47:45 | |
---|
JOPPA: Mä oon viimeks tänään kuunnellu kokonaisen levyllisen verran Princeä! No mitäs helvettiä. Ever Circling Wolves - Matalavireistä muhjua, murinaa ja mäiskettä. http://www.ecwdoom.com |
Maloik 22.07.2011 00:34:55 | |
---|
Priestess, kanadalainen Stone Rockia soittava bändi. Ensimmäinen levy Hello Master(2006) iski kovaa, vaikka biisit ovatkin melko yksinkertaisia. Loistava saundi ja 70-luku rock tyyli on omasta mielestä aika personallista nykypäivän uusissa bändeissä. Toisella levyllä (Prior to the Fire) bändi menikin hieman progempaan suuntaan, eikä mielestäni ollutkaan niin hyvä kuin ensimmäinen. Levyltä tosin löytyy pari biisiä, jotka olisi voinut löytää myös Hello Masterilta. Siinä pieni esittely pändistä, suosittelen kuuntelemaan. |
JIRPPI 22.07.2011 00:57:40 (muokattu 22.07.2011 00:58:40) | |
---|
Suuri osa kuuntemistani bändeistä on semmosia, joita kukaan tuntemani henkilö ei tietääkseni kuuntele. Moni niistä on kyllä aika tunnettujakin, esim. UFO. http://www.youtube.com/watch?v=qj0SrqGpa6Y |
Åryts 22.07.2011 11:53:49 | |
---|
Maloik: Priestess, kanadalainen Stone Rockia soittava bändi. Ensimmäinen levy Hello Master(2006) iski kovaa, vaikka biisit ovatkin melko yksinkertaisia. Loistava saundi ja 70-luku rock tyyli on omasta mielestä aika personallista nykypäivän uusissa bändeissä. Toisella levyllä (Prior to the Fire) bändi menikin hieman progempaan suuntaan, eikä mielestäni ollutkaan niin hyvä kuin ensimmäinen. Levyltä tosin löytyy pari biisiä, jotka olisi voinut löytää myös Hello Masterilta. Siinä pieni esittely pändistä, suosittelen kuuntelemaan. Tunnen ja pidän kovasti! Eka levy tosiaan iski paremmin kuin toinen. Billy Mays here with another fantastic product! |
palikka 22.07.2011 13:20:24 | |
---|
The Birthday Party, Love & Rockets, harvemmin noitakaan tietyn piirin ulkopuolella kuunnellaan kai. Sit mua harmittaa se, ettei kovinkaan moni tunnu tietävän The Jesus & Mary Chainia?? Love will tear us apart. http://www.soundcloud.com/loistava-polku |
reos 22.07.2011 13:56:20 | |
---|
palikka: The Birthday Party, Love & Rockets, harvemmin noitakaan tietyn piirin ulkopuolella kuunnellaan kai. Sit mua harmittaa se, ettei kovinkaan moni tunnu tietävän The Jesus & Mary Chainia?? Ihmeelliset piirit, tavallaan. "Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet
"Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen |
miguli 23.07.2011 03:00:03 | |
---|
Ozric Tentacles |
Morphia 23.07.2011 20:39:26 | |
---|
Atmogat ps. Tiedän itseni lisäksi ainakin kaksi joka kuuntelee Ozric Tentaclesia. Hey man, is this a dream? |
Loijaa 24.07.2011 14:05:22 | |
---|
The Scorpions I'm alive to the world |
WTBKirk 25.07.2011 08:49:37 | |
---|
Loijaa: The Scorpions Et ole yksin tässä asiassa. |
AngryDrumMachine 25.07.2011 21:25:01 (muokattu 25.07.2011 21:37:30) | |
---|
Armour Astral Doors Axegressor Axel Rudi Pell Coroner DevilDriver Evil Dead Exodus Flotsam and Jetsam Korzus Lionsheart Municipal Waste Nuclear Assault Onslaught Overkill Rainbow, lähinnä Dion aikasta ei tunnu kukaa enää kuntelevan, sitä ns. "poppi" Rainbowta kyllä kaikki kuuntelee. -.- Rytmihäiriö Stone Violator Venom Whiplash tulihan niitä mukavasti lisää näköjää |
Mad-Mike 25.07.2011 21:27:39 | |
---|
Loijaa: The Scorpions Yksin taidat olla, ei ole olemassa The Scorpionsia. En ainakaan ole törmännyt. Scorpions kyllä on. Hekoheko ja anteeksi mutta oli pakko :D AngryDrumMachine: Armour Armour kyllä kolisee tännekin. -Rebel At Heart- |
Morphia 25.07.2011 22:06:00 | |
---|
Kuuntelijoita varmasti näilläkin piisaa, mutta kavereille olen yleensä aina esittelemässä jotain uutta bändiä, joita on mm.. Atmogat Undermathic Geomathic Sephiroth Pandora's Black Book Diaphane Dead Beat Project Kiila Electro ambient, tribal ambient, experimental.. Mitä vielä? Hey man, is this a dream? |
Loijaa 25.07.2011 22:34:48 | |
---|
Eb-tuning: Yksin taidat olla, ei ole olemassa The Scorpionsia. En ainakaan ole törmännyt. Scorpions kyllä on. Hekoheko ja anteeksi mutta oli pakko :D 60-luvulla oli briteissä parikin The Scorpions-nimen alla toimivaa bändiä, joista tarkoitin juurikin tätä: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Scorpions_%28London_band%29 ;) I'm alive to the world |
Mad-Mike 25.07.2011 22:38:25 | |
---|
-Rebel At Heart- |