Aihe: Spotify
1 2 3 4 565 66 67 68 69122 123 124 125 126
TommiTomminen
28.09.2009 18:05:37
Hassua tuossa haussa on se, että miulla ei ainakaan löydä uutta Alice In Chainsia hakusanalla Alice In Chains, mutta kun artistia klikkaa tai laittaa "Black Gives Way To Blue" hakuun niin kyllähän se uusikin levy siellä vain on.
Schönen Donau under Vienna sun!
Cathi777
28.09.2009 18:51:42

TommiTomminen: Hassua tuossa haussa on se, että miulla ei ainakaan löydä uutta Alice In Chainsia hakusanalla Alice In Chains, mutta kun artistia klikkaa tai laittaa "Black Gives Way To Blue" hakuun niin kyllähän se uusikin levy siellä vain on.

Kyllä mulla ainakin tolla bändin nimellä löytyi myös uusin levy.
Only pop music can break my heart...
TommiTomminen
28.09.2009 19:24:08
Cathi777: Kyllä mulla ainakin tolla bändin nimellä löytyi myös uusin levy.

Jaa, outoa. Testailin muillakin artisteilla ja aika paljon on tuollaisia, että levyjä, ja varsinkin sinkkuja löytyy sitten artistin nimen alta, mutta ei kuitenkaan suoraan haussa näy.
Noh, nyt kun sen huomasi niin palvelu parani entisestään. Ja joo, olen Premium-jäsen. 14 päivän jälkeen lopetti ilmaisversio toimintansa, niin piti hommata Premium rajattoman matkustusoikeuden vuoksi.
Schönen Donau under Vienna sun!
Coe
29.09.2009 15:33:38
Päivän hyvänä työnä alla pari kutsua.

pdXNgzWLnAmJ4TmL
bKn5mKhLEnaKbFah
Down. Pick.
St. Bass
29.09.2009 17:18:00
Coe: Päivän hyvänä työnä alla pari kutsua.

pdXNgzWLnAmJ4TmL
bKn5mKhLEnaKbFah

Kiitän! Ja palkinnoksi +.
Fernandes
Osmo
30.09.2009 13:59:10
Mistähän johtuu, kun osa biisien nimistä on esitetty tummemmalla harmaalla, ja osa taas vaaleammalla. Esimerkiksi Gost Brigaden Isolation Songsin biisien nimet on kirjoitettu kaikki tummalla, kun taas vanhempi levy on vaalealla. Ainoa näkyvä ero on se, että Isolation Songsin biisien perässä näkyy tuo levy-yhtiö. Kaikki biisit kuitenkin toistuvat ongelmitta...

Ei sillä että olisi väliä, mutta haluaisin uteliaisuuttani tietää mitä tällä pyritään indikoimaan?
Pixies.
lxi
30.09.2009 14:07:02
Osmo: Mistähän johtuu, kun osa biisien nimistä on esitetty tummemmalla harmaalla, ja osa taas vaaleammalla. Esimerkiksi Gost Brigaden Isolation Songsin biisien nimet on kirjoitettu kaikki tummalla, kun taas vanhempi levy on vaalealla. Ainoa näkyvä ero on se, että Isolation Songsin biisien perässä näkyy tuo levy-yhtiö. Kaikki biisit kuitenkin toistuvat ongelmitta...

Ei sillä että olisi väliä, mutta haluaisin uteliaisuuttani tietää mitä tällä pyritään indikoimaan?

Tumma harmaa tarkoittaa niitä biisejä jonka esittäjäksi on merkattu joku muu kuin pääasiallinen artisti itse, Ghost Brigaden tapauksessa niiden kohdalla on jostain syystä levy-yhtiö Season of Mist. Tämä näkyy varsinkin kokoelmalevyillä -- esimerkiksi Rammsteinin diskografiassa näkyy pari soundtrackia joilla yhtye on mukana, mutta muiden esittämät biisit näkyvät tummanharmaina.

Merkinnän tarkoituksena on siis vain erottaa haettu artisti muista tällaisissa kokoelmalevytapauksissa. Spotifyssa vaan sotketaan noiden tagien kanssa aika paljon ja tuloksena on lukuisia kummallisuuksia.
Schnowotski
30.09.2009 14:12:26 (muokattu 30.09.2009 14:12:51)
nahkis: Merkinnän tarkoituksena on siis vain erottaa haettu artisti muista tällaisissa kokoelmalevytapauksissa. Spotifyssa vaan sotketaan noiden tagien kanssa aika paljon ja tuloksena on lukuisia kummallisuuksia.

Varsinkin taidemusiikkia etsiessä tuo ominaisuus on kyllä ns. todella kätevä kun nimitagissa on joskus säveltäjä, joskus esittäjä, joskus molemmat, joskus levyn nimi, joskus äänittäjän anopin kissa.
Lainausmerkit, nuo kirjotetun kielen "kondomit" - väärinymmärrysten "ehkäisyvälineet".
Osmo
30.09.2009 14:15:12
nahkis: Tumma harmaa tarkoittaa niitä biisejä jonka esittäjäksi on merkattu joku muu kuin pääasiallinen artisti itse, Ghost Brigaden tapauksessa niiden kohdalla on jostain syystä levy-yhtiö Season of Mist. Tämä näkyy varsinkin kokoelmalevyillä -- esimerkiksi Rammsteinin diskografiassa näkyy pari soundtrackia joilla yhtye on mukana, mutta muiden esittämät biisit näkyvät tummanharmaina.

Merkinnän tarkoituksena on siis vain erottaa haettu artisti muista tällaisissa kokoelmalevytapauksissa. Spotifyssa vaan sotketaan noiden tagien kanssa aika paljon ja tuloksena on lukuisia kummallisuuksia.

Aaa. No nyt ymmärrän. Kiitos pikaisesta vastauksesta!
Pixies.
something
30.09.2009 18:55:51 (muokattu 30.09.2009 18:59:43)
Hi! I'm Jonathan from spotify. I hope...

Ärsyttävää. Justii ku on hyvä, antoisa musiikinkuunteluhetki ni Joonatanin oo pakko tulla härkkimään. En raaski kuitenkaa hankkia premiumia. Vaikka onki mahtava tsydeemi. Monellako on premium? En ainakaa oo koskaa tavannu ketään. Tai sitte me loimaalaiset ollaa liian nuukaa väkeä...
I don't care what mama don't allow I'll play my guitar anyhow.
Cathi777
30.09.2009 19:00:23

something: Hi! I'm Jonathan from spotify. I hope...

Ärsyttävää. Justii ku on hyvä, antoisa musiikinkuunteluhetki ni Joonatanin oo pakko tulla härkkimään. En raaski kuitenkaa hankkia premiumia. Vaikka onki mahtava tsydeemi. Monellakos se oikeasti on se premium? En ainakaa oo koskaa tavannu ketään.

Kyllä mulla on ainakin jo kaikki tutut hankkineet tuon Premiumin, on se niin paljon fiksumpaa ja oikeasti 10e kuussa tuollaisesta musiikkikirjastosta. Jos ei sitä ole varaa maksaa niin ei kyllä kauheasti musiikkia silloin arvosta. Mä edelleenkin uskon siihen, että mitä useampi hankki tuon Premium-tilin ja sitä kautta tuo rahaa tekijöille niin sitä parempi hyöty siitä on tulevaisuudessa myös artisteille. Nythän korvaukset on vielä mitättömiä.
Only pop music can break my heart...
Carvel
30.09.2009 19:05:57
Cathi777: Kyllä mulla on ainakin jo kaikki tutut hankkineet tuon Premiumin, on se niin paljon fiksumpaa ja oikeasti 10e kuussa tuollaisesta musiikkikirjastosta. Jos ei sitä ole varaa maksaa niin ei kyllä kauheasti musiikkia silloin arvosta. Mä edelleenkin uskon siihen, että mitä useampi hankki tuon Premium-tilin ja sitä kautta tuo rahaa tekijöille niin sitä parempi hyöty siitä on tulevaisuudessa myös artisteille. Nythän korvaukset on vielä mitättömiä.

Näinhän se on, ja maksaisin itekkin mutta ku opiskelijana tuo raha menee kaljaan.
"We cant stop here, this is bat country!"
something
30.09.2009 19:09:48
Ei se mun miälestä kyllä mitenkää musiikin aliarvostamista oo jos sitä ei hanki. Mää ainaki käytän spotifya enemmänki bändeihin tutustumiseen ku täyspäiväseen kuunteluun. Noo.. onhan se nyt mulla muutenki ollu vasta vajaa kuukausi joten on aika paljon tullu kuunneltua, mutta moneen uuteen bändiin oon sen kans tutustunu. Useimpien levyjä on tulevaisuuden hankintalistalla. Nyt ku vaan niitä uskaltas ruveta osteleen ku tulis ny enste tilausessa oleva kitara...
käsi
30.09.2009 19:36:39

onko muilla spotify takunnu viime aikoina pahasti? mulla tulee miltei koko ajan connection lostia ja ei saa yhteyttä vaikka miten yrittäisi
treenaaminen on turhaa, katotaan sitten iltamissa
H4Zu
30.09.2009 20:05:11 (muokattu 02.10.2009 14:26:31)
Täältä joutaa muutama kutsu nopeimmille.

E: Meni jo.
Siellä se on. On on.
JAM
30.09.2009 20:14:54
H4Zu: Täältä joutaa muutama kutsu nopeimmille.

BgaaSxijiB3Xku4G
4YSL8KfAN3pqa8UN
5R3cpjYDYDagM9Kt

Sattuipa sopivasti. Kiitokset! +
something
30.09.2009 20:49:24
onko muilla spotify takunnu viime aikoina pahasti? mulla tulee miltei koko ajan connection lostia ja ei saa yhteyttä vaikka miten yrittäisi

Ei täälä ainakaa minkäällaista propleemia. Toimii niinku pitääki. Mut sitä en ymmärrä et miks jotku levyt ei toimi. Tulee yläreunaan kelt. pohjalla teksi: There is a problem with the connection to Spotify. Please try again shortly.

Ei tietysti paljon haittaa mutta miks se tekee niin. Oon esim. At The Gates - Slaughter of the Soulia yrittäny jo viikon parin verran mut ei vaan toimi. Miksi?
tmmy
30.09.2009 21:35:08 (muokattu 30.09.2009 21:35:32)
Moro! Jos jollakin lienee ylimääräisiä inviteä, niin lähettäkää ihmeessä pikaviestillä koodia!

Kiitän.
www.monovisio.com
Estranged
30.09.2009 21:54:13
something: Ei täälä ainakaa minkäällaista propleemia. Toimii niinku pitääki. Mut sitä en ymmärrä et miks jotku levyt ei toimi. Tulee yläreunaan kelt. pohjalla teksi: There is a problem with the connection to Spotify. Please try again shortly.

Ei tietysti paljon haittaa mutta miks se tekee niin. Oon esim. At The Gates - Slaughter of the Soulia yrittäny jo viikon parin verran mut ei vaan toimi. Miksi?

Ainakin Cult Of Lunalla, At The Gatesilla ja Carcassilla pukkaa tätä ongelmaa. Ilmeisesti yrittävät korjata?
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone
Jucciz
30.09.2009 23:43:54
carnation: Minä etsin Madrugada-bändin musiikkia (norjalaista synkeähkönpuoleista rockia), ja vaikka bändiesittely ym. on kohdallaan, niin sinne alle tulee sekaan pari levyllistä jotain 70-luvun italialaista progea samannimiselta bändiltä.

No mut eiks toi oo just hyvä juttu tässä tapauksessa? ;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)