Skittaaja 15.03.2010 19:55:18 | |
---|
CeeCeeÄr: Samoin....Ups käy ovella soittamatta ensin,jättää lapun jossa sanotaan,että huomenna seuraava yritys...Mulle jätetyssä lapussa ei ollut pakettini koodia,joten kun soitin upsiin,ei ne voineet tehdä mitään...Surkeeta palvelua...Thomannilta on aina tullut postin kautta ja hyvässä kunnossa.... Eli tilasit THOMANNILTA upsina? Vai miten. Itteä nyt rupesi yhtäkkiä kauheesti pelottaan että mitähän oon mennyt kämmäilemään, kun tilasin thomannilta kitaran ja vahvarin ym. sälää upsina, mutta mailissa luki että "UPS saksan sisällä"... Toimiihan tämä suomessakin? |
Andy Six 15.03.2010 20:17:22 | |
---|
Skittaaja: Eli tilasit THOMANNILTA upsina? Vai miten. Itteä nyt rupesi yhtäkkiä kauheesti pelottaan että mitähän oon mennyt kämmäilemään, kun tilasin thomannilta kitaran ja vahvarin ym. sälää upsina, mutta mailissa luki että "UPS saksan sisällä"... Toimiihan tämä suomessakin? En...Vaan kuten kirjoitin,Thomannilta on aina tullut postin kautta kaikki tilaamani..Haukuin upsia surkeasta toimituksesta muualta tilaamani kaman suhteen... "Behind these shades, the visions fade...." Ian Hunter |
Skittaaja 15.03.2010 20:21:04 | |
---|
CeeCeeÄr: En...Vaan kuten kirjoitin,Thomannilta on aina tullut postin kautta kaikki tilaamani..Haukuin upsia surkeasta toimituksesta muualta tilaamani kaman suhteen... Laitoitko Thomannilta tilatessasi rahat etukäteen tilisiirrolla, vai miten? Itse erehdyin laittamaan ruksin UPS -kohtaan, ja en todellakaan osaa edes kuvitella mitä siitä seuraa....... Kuvittelin että tämä toimisi suomessakin, eli paketit tulis kotiovelle. |
Andy Six 15.03.2010 20:25:14 | |
---|
Skittaaja: Laitoitko Thomannilta tilatessasi rahat etukäteen tilisiirrolla, vai miten? Itse erehdyin laittamaan ruksin UPS -kohtaan, ja en todellakaan osaa edes kuvitella mitä siitä seuraa....... Kuvittelin että tämä toimisi suomessakin, eli paketit tulis kotiovelle. Maksoin luottokortilla..... "Behind these shades, the visions fade...." Ian Hunter |
varakeef 16.03.2010 13:09:29 | |
---|
Ahtaajien lakko ei vaikuttanut suuemmin ainakaan viime keskiviikkona Thomannin lähettämään pakettiin. Se tuli kotiin tänään tiistaina. Joskus on kyllä paketti tullut neljässäkin työpäivässä, mutta kyllä tämä normin mukaisesti näyttää menevän. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Skittaaja 16.03.2010 16:09:26 | |
---|
varakeef: Ahtaajien lakko ei vaikuttanut suuemmin ainakaan viime keskiviikkona Thomannin lähettämään pakettiin. Se tuli kotiin tänään tiistaina. Joskus on kyllä paketti tullut neljässäkin työpäivässä, mutta kyllä tämä normin mukaisesti näyttää menevän. Neljässä päivässä? Nopeaa on joo. Lähti tänään toi munki paketti liikenteeseen, näin väittivät. Tosin painoksi ilmoitettiin 11kg, vaikka tilasin RGR321 -kitaran ja vahvistimen samaan läjään... onkohan kuinka realistinen toiki? |
Aapo 16.03.2010 17:23:03 | |
---|
Skittaaja: Neljässä päivässä? Mä tilasin tammikuussa tavaraa, 4 tuotetta kaikkiaan. Tein tilauksen (luottokortti) sunnuntai-iltana myöhään, ja siitä viikon päästä maanantaina puolilta päivin oli paketti kotiovella. Postihan kulkee omalla tahdillaan, mutta todella tehokkaasti sujui tilauksen käsittely, keräily, pakkaus, lähetys jne heillä. Samoin sähköpostiin vastasivat parin tunnin viiveellä, kun kysyin tuotteen spekseistä lisätietoa. Erinomainen palvelu. |
Seba 16.03.2010 18:18:41 | |
---|
Skittaaja: Neljässä päivässä? Nopeaa on joo. Lähti tänään toi munki paketti liikenteeseen, näin väittivät. Tosin painoksi ilmoitettiin 11kg, vaikka tilasin RGR321 -kitaran ja vahvistimen samaan läjään... onkohan kuinka realistinen toiki? jos on kovin pieni vahvain. Ei tähän taida uskaltaa mitään kirjoittaa ettei kaikenmaailman feministit hurjistu. |
Bullitt 16.03.2010 18:51:58 | |
---|
Soittelin äskettäin Thomannille ja kyselin tuosta lakko/toimitushässäkästä ja meinasivat että parin päivän viiveellä normaaliin verrattuna pitäis tulla kamat, ainakin jos postin kautta tulevaa pienempää sälää tilaa. Eli ei kai ilmeisesti kokonaan ole halvaantunut noitten tilausten toimittaminen. My car is a hybrid. It burns both rubbery and gasoline. |
TaikuriHärvä 19.03.2010 21:48:26 (muokattu 19.03.2010 21:49:00) | |
---|
Noniin, nyt on sitten jännitystä elämään luvassa, ku tännään lähti Thomannilta paketti kohti Oulua. Eiköhän se kuitenkin jollain ilveellä muljahda ohi niistä lakkoilevien liian hyvin palkatuiden amis-nillittäjä-maanpetturi-rahtareiden karvaisista elintasovatsoista, jotka ainakin eilen näyttivät tukkivan satamoitten liikennettä. E: jaa lakkohan loppuuki jo tiistaina, hiphei Murjominen on tekniikkana näyttävää, sillä näin soittaja voi luoda illuusion tuulimyllyhyökkäyksestä tai painista. |
Tilumiässs 22.04.2010 21:37:58 | |
---|
Juu, maanantaina laitoin tilisiirrolla maksun että tulis postin kautta ja tänään vasta oli perillä maksu, eli 4 päivää meni. Yksi tuote tulee vasta 29.4. Se tärkein itseasiassa. Pitääkö sanoa erikseen että lähettävät muut ekana, vai tekeekö ne itse sen? Se on synkkä yö, kun Ynkkä syö. |
nappero 22.04.2010 22:11:36 | |
---|
seppo16: Juu, maanantaina laitoin tilisiirrolla maksun että tulis postin kautta ja tänään vasta oli perillä maksu, eli 4 päivää meni. Yksi tuote tulee vasta 29.4. Se tärkein itseasiassa. Pitääkö sanoa erikseen että lähettävät muut ekana, vai tekeekö ne itse sen? Itse tilasin joskus pari tuotetta, joista yksi tuote ei ollut varastossa, vaan kesti pari viikkoa että saivat sen. Muistaakseni varastossa olleet tuotteet tulivat ensin, ja jälkitoimituksena se puuttuva tuote. Ilman lisäkuluja tietysti. Eiköhän sieltä Thomanin FAQ:stakin tai muualta sieltä sivulta löydä myös vastauksen. |
Tilumiässs 22.04.2010 22:19:39 | |
---|
nappero: Itse tilasin joskus pari tuotetta, joista yksi tuote ei ollut varastossa, vaan kesti pari viikkoa että saivat sen. Muistaakseni varastossa olleet tuotteet tulivat ensin, ja jälkitoimituksena se puuttuva tuote. Ilman lisäkuluja tietysti. Eiköhän sieltä Thomanin FAQ:stakin tai muualta sieltä sivulta löydä myös vastauksen. Kyllä toki, mutta kun tilana lukee avoin. Eli luulin, että meinaako ne odottaa sen pikku tilauksen takia, että saavat lähettää koko satsin. Siis se mitä pitäis odottaa on laitteen kantopussi, kyllä minä kerkiän oleen vaikka koko vuoden ilman sen efektihässän pussia. Se on synkkä yö, kun Ynkkä syö. |
nappero 23.04.2010 14:35:07 | |
---|
seppo16: Kyllä toki, mutta kun tilana lukee avoin. Eli luulin, että meinaako ne odottaa sen pikku tilauksen takia, että saavat lähettää koko satsin. Siis se mitä pitäis odottaa on laitteen kantopussi, kyllä minä kerkiän oleen vaikka koko vuoden ilman sen efektihässän pussia. No pistä sinne viestiä, että siirtävät kantopussin omaan tilaukseen odottamaan, niin muut tuotteet pääsevät lähtemään. Siitä ei tarvitse edes erikseen postimaksua maksaa. Sähköpostilla vaan informaatio(at)thomann.de -osoitteeseen, tuo on suomenkielinen asiakaspalvelu. |
Tilumiässs 23.04.2010 21:37:37 | |
---|
nappero: No pistä sinne viestiä, että siirtävät kantopussin omaan tilaukseen odottamaan, niin muut tuotteet pääsevät lähtemään. Siitä ei tarvitse edes erikseen postimaksua maksaa. Sähköpostilla vaan informaatio(at)thomann.de -osoitteeseen, tuo on suomenkielinen asiakaspalvelu. Ilmeisesti ovat saaneet jostain lisää kamaa kun on lähteny jo tuleen kaikki. Se on synkkä yö, kun Ynkkä syö. |
Teijo K. 11.05.2010 18:28:39 (muokattu 11.05.2010 18:30:09) | |
---|
nappero: No pistä sinne viestiä, että siirtävät kantopussin omaan tilaukseen odottamaan, niin muut tuotteet pääsevät lähtemään. Siitä ei tarvitse edes erikseen postimaksua maksaa. Sähköpostilla vaan informaatio(at)thomann.de -osoitteeseen, tuo on suomenkielinen asiakaspalvelu. Tänne on tulossa noin 400 euron paketti ja yksi viidenkympin tuote puuttuu, niin ehdotti sieltä että odotellaan... Ehdotin juurikin tuota jälkitoimitusta. Saa nähdä miten käy. Pari viikkoa jo odoteltu ja noita puuttuvia olisi tulossa kuun lopussa, eli olisi vielä pari-kolme viikko odottelua. Eli toimitus noin puolessatoista kuukaudessa. Ei voi kauhean nopeaksi kehua jos näin käy. |
BassoSisko 11.05.2010 20:01:29 | |
---|
Hups, muistinpa että lähetin Thomannille sähköviulun takas. Enkä oo kuullut sen jälkeen muuta kuin että saivat paketin jo jokin aika sitten. Pitäisköhän kysellä perään... Tietääkö kukaan miten viallisten tuotteiden huolto kestää heillä? Jos ei minusta ole mitään hyötyä, on minusta sitäkin enemmän iloa. |
Teijo K. 02.06.2010 10:04:53 (muokattu 02.06.2010 14:16:41) | |
---|
Teijo K.: Tänne on tulossa noin 400 euron paketti ja yksi viidenkympin tuote puuttuu, niin ehdotti sieltä että odotellaan... Ehdotin juurikin tuota jälkitoimitusta. Saa nähdä miten käy. Pari viikkoa jo odoteltu ja noita puuttuvia olisi tulossa kuun lopussa, eli olisi vielä pari-kolme viikko odottelua. Eli toimitus noin puolessatoista kuukaudessa. Ei voi kauhean nopeaksi kehua jos näin käy. Uusin arvioitu saapumisaika kesäkuun loppu. Mikähän siinä on että aina kun mä tilaan tohmannilta niin tilaukset sotkeentuu tai jotain muuta kämmiä tapahtuu tai vähintään saa odotella kuukausitolkulla. :) Soitin ja kysyin. No ne ehkä tulee silloin tai sit ei. Jos ei kiinnosta odotella niin puretaan kauppa. Onhan siellä laajat valikoimat, muka, mutta sitten saa odotella aika määrättömästi jos jotain vähänkään erikoisempaa tilaa vaikka näyttäisi tilatessa vihreää saldo. |
tender.insanity 07.06.2010 09:38:46 | |
---|
Pitkästä aikaa laitoin äsken tilauksen tulemaan. Saas nähdä, koska tulee. UPSilla laitoin ja toimitus työpaikalle. |
kousmanen 07.06.2010 12:30:53 | |
---|
tender.insanity: Pitkästä aikaa laitoin äsken tilauksen tulemaan. Saas nähdä, koska tulee. UPSilla laitoin ja toimitus työpaikalle. Itselläni tullut ainakin hyvin UPSilla ja 4 kertaa UPSilla olen tilannut. Soittavat aina että millon paketti olis tulossa kotiin. Thomannilla toimii hyvin kaikki :) Up the Irons /,,/ |