Jokku 19.11.2009 16:16:45 | |
---|
Meikähän on siitä syystä ihan huijarihomo, että laitan aina jonkun levyn tai kaksi soimaan käydessäni nukkumaan ja nukahdan muutaman ekan biisin aikana yleensä. Toisaalta kun mp3-soittimella kuunnellut biisit eivät scroblaannu, niin se tasoittaa... Höhö. Muutenkin usein musiikki pauhaa taustalla esim pelatessa tai selaillessa nettiä. Harvemmin ihan vaan ja pelkästään kuuntelen musiikkia. Tarviin jotain tekemistä. |
Marshallga 20.11.2009 23:33:51 (muokattu 20.11.2009 23:34:16) | |
---|
50k rajapyykki ylitetty. On se hurja. Mainio saitti, tämän myötä on löytänyt monia uusia musiikkituttavuuksia. Mie haluisin mp3-soittimeen scrobbaulksen... "Support music, not rumors." |
Master of Disguise 22.11.2009 13:26:39 | |
---|
Onko muillekkin viime päivien aikana tullut monta spämmiviestiä shoutboxiin? |
Kitaranraiskaaja 22.11.2009 17:01:28 | |
---|
Master of Disguise: Onko muillekkin viime päivien aikana tullut monta spämmiviestiä shoutboxiin? Ei ainuttakaan. |
detroit442 22.11.2009 18:30:27 | |
---|
rekkasin ittein jokusen aikaa sitten tonne k.o. nettiradioon, sain kuunnella huikeet 30 biisiä ja sitten tul stoppi =/ et tartteis rupee siitä etiäpäin jotain niikus maksamaan tosta, ehmm,... tuotatuota,.. tykkäsin kyllä palvelusta mutta en tiedä jaksasko tosta ny maksaa rupee kuitenkaan, PayPalin kautta joku muutama egee kuussa taitais olla, hmm. Jaa-a. Ilmainen jos tää olis ollut niin loistava saitti siinä tapauksessa. Eipä tuo nimellinen summa kerran kuussa paljoa kustantais, kuitenkaan Driving by on my way to somewhere else |
StoRBa 22.11.2009 21:43:33 | |
---|
detroit442: rekkasin ittein jokusen aikaa sitten tonne k.o. nettiradioon, sain kuunnella huikeet 30 biisiä ja sitten tul stoppi =/ et tartteis rupee siitä etiäpäin jotain niikus maksamaan tosta, ehmm,... tuotatuota,.. tykkäsin kyllä palvelusta mutta en tiedä jaksasko tosta ny maksaa rupee kuitenkaan, PayPalin kautta joku muutama egee kuussa taitais olla, hmm. Jaa-a. Ilmainen jos tää olis ollut niin loistava saitti siinä tapauksessa. Eipä tuo nimellinen summa kerran kuussa paljoa kustantais, kuitenkaan Joo sehän on se 3€/kk. Ja onnistuu myös Visa-maksuna. Ennenhän toikin oli ilmanen. |
TommiTomminen 23.11.2009 04:40:53 | |
---|
Master of Disguise: Onko muillekkin viime päivien aikana tullut monta spämmiviestiä shoutboxiin? No on näköjään. Milloin tykkäävät mistäkin mitä oon kuunnellut. Eipä ole tarvetta noita linkkejä availla. Schönen Donau under Vienna sun! |
Jokku 28.11.2009 01:10:02 (muokattu 28.11.2009 20:34:13) | |
---|
Ärsyttää. Asensin windows seiskan ja nyt eivät foobaar2000:lla soitetut biisit scroblannu. Updatennu molemmat, sekä skroblaajan että foobarin... Foobarin pluginia ei jostain syystä tykännyt asentaa. Huoh. E: onnistuin..! |
pääsiäishenu 30.11.2009 17:09:16 | |
---|
Onko muillekkin viime päivien aikana tullut monta spämmiviestiä shoutboxiin? Meinaatko noita Sonys Fantasy Festival systeemejä? niitä on tullu melkee kaikille, mullekki pari. |
Master of Disguise 30.11.2009 18:13:57 | |
---|
pääsiäishenu: Meinaatko noita Sonys Fantasy Festival systeemejä? niitä on tullu melkee kaikille, mullekki pari. Ei oo tollasia tullu, mut itelle tuli viestiä tähän tyyliin: "Hey there, I see you like The Beach Boys. Check out this website!" Ja linkki oli jollekki takuuvarmalle virus-/huijaus-/yms. sivulle. Eipä tosin enää vähään aikaan moisia viestejä ole tullut. |
Quru 30.11.2009 18:17:42 | |
---|
Minulle ei ole tullut muuta spämmiä kuin joltain suomalaiselta orkesterilta mainosviestiä. Tuon nyt vielä sietää. Antti1: Ehkä olen väärin ymmärretty nero, kuten Steven Seagal. |
Painajaismainen 16.12.2009 12:16:57 | |
---|
Onko kellään muulla ongelmia Last.fm-sivuston kanssa Firefoxilla selatessa? Mulla tahmaa aivan kaikissa kohti. Ei esimerkiksi anna tutkia muita kuin oletuksena olevia kuuntelutilastoja tai hyväksy kaveripyyntöjä. Explorerilla toimii hjuvin ja asetuksiakin voi vaihdella. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Jokapaikanapina 16.12.2009 13:19:16 | |
---|
Painajaismainen: Onko kellään muulla ongelmia Last.fm-sivuston kanssa Firefoxilla selatessa? Mulla tahmaa aivan kaikissa kohti. Ei esimerkiksi anna tutkia muita kuin oletuksena olevia kuuntelutilastoja tai hyväksy kaveripyyntöjä. Explorerilla toimii hjuvin ja asetuksiakin voi vaihdella. Ei mulla ainakaan oo mitään muuta ku normaalin netin hitautta ollu |
Lesko 16.12.2009 15:15:21 | |
---|
Mä en oo saanu omilla tunnuksilla toimimaan last.fm:ää MediaPlayerin kanssa sen jälkeen ku se toiminnan lopetti, vaikka olen vaihtanut tietokonetta ja täten ladannut koko paskan uudelleen koneelle yms. outoa... |
itsy 31.12.2009 21:34:35 | |
---|
Kenties hivenen kornia, mutta uuden vuosikymmenen kunniaksi voisi kuuntelut nollata. Päälle seitsemisentuhatta niitä on parin vuoden aikana ehtinyt kertyä. ex-Izzy | pian on taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! - Jippu |
Ziggy Bubba 01.01.2010 03:48:53 | |
---|
Itchy: Kenties hivenen kornia, mutta uuden vuosikymmenen kunniaksi voisi kuuntelut nollata. Päälle seitsemisentuhatta niitä on parin vuoden aikana ehtinyt kertyä. Itellä on 19,928 kuuntelua - en kyllä meinaa nollata, sillä ainakin se 20 donaa pitää saada täyteen :) http://www.last.fm/user/Siki-Baba |
Milkop 01.01.2010 13:05:10 | |
---|
Itchy: Kenties hivenen kornia, mutta uuden vuosikymmenen kunniaksi voisi kuuntelut nollata. Enpä taida vielä, kun päälle 48K jo on. 50 pitää saada rikki. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Planetist 01.01.2010 13:07:54 | |
---|
|
Jokapaikanapina 01.01.2010 17:04:10 | |
---|
Älkää hyvät ihmiset hullutelko mokomien nollausten kanssa |
Dirty Hero 01.01.2010 17:52:44 | |
---|
Itchy: Kenties hivenen kornia, mutta uuden vuosikymmenen kunniaksi voisi kuuntelut nollata. Päälle seitsemisentuhatta niitä on parin vuoden aikana ehtinyt kertyä. Mä rekisteröidyin tonne just uuden vuosikymmenen kunniaksi :) |