shcircus 12.04.2005 13:59:49 | |
---|
gnr, stone temple pilots, mars volta, tool, king crimson.. kaikkia hehkutettu, mutta kovia debjyyttejä nuilla. paskin debyytti? - dream theaterin eka levy. järkytys. "If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things? |
Feggy 12.04.2005 14:12:33 | |
---|
Suomalaisista on syytä kehua vielä The Prisondreamin debyyttiä. Less is more. |
PomppoK 12.04.2005 14:42:39 (muokattu 12.04.2005 14:43:15) | |
---|
Suomalaisista on syytä kehua vielä The Prisondreamin debyyttiä. Mun mielestä The Prisondreamin debyytti oli jokseenkin floppi, toteutuksen suhteen erityisesti, mikä on omituista koska levyä työstettiin melko pitkään ja hartaasti (käsittääkseni). Turhan hengetön ja tunkkainen soundi/meininki läpi koko levyn. Levyn avaus kyllä jytää, ja lopetuksen äärimmilleen viety herkistelykin tuo hieman raikkautta, mutta väliin jäävien raitojen suhteen tuntuu kuin bändissä ei olisi oikein tiedetty, mihin suuntaan pitäisi lopulta mennä. Potentiaalia kyllä oli, ja suomen maan alta tuo on oikein kelpo debyytti. Ja mielipidehän tämä vain... Take me don't leave me. |
Feggy 12.04.2005 15:30:16 | |
---|
Mun mielestä The Prisondreamin debyytti oli jokseenkin floppi, toteutuksen suhteen erityisesti, mikä on omituista koska levyä työstettiin melko pitkään ja hartaasti (käsittääkseni). Turhan hengetön ja tunkkainen soundi/meininki läpi koko levyn. Levyn avaus kyllä jytää, ja lopetuksen äärimmilleen viety herkistelykin tuo hieman raikkautta, mutta väliin jäävien raitojen suhteen tuntuu kuin bändissä ei olisi oikein tiedetty, mihin suuntaan pitäisi lopulta mennä. Potentiaalia kyllä oli, ja suomen maan alta tuo on oikein kelpo debyytti. Ja mielipidehän tämä vain... No, minä olen enemmän kiinnostunut musiikista. Minulle levy soi jä väräjää upeasti. Less is more. |
carlos 12.04.2005 16:16:28 (muokattu 17.04.2005 01:06:42) | |
---|
Suomalaisista on syytä kehua vielä The Prisondreamin debyyttiä. Onhan se ihan jees, mutta vähän samoilla linjoilla olen PomppoK:n kanssa. Avaus on todella hyvä, samoin kuin muutamat muut yksittäiset veisut. Mutta tuntuu, että ollaan liika taiteellista musaa yritetty tehdä. Bändin kotisivujen mukaan uudesta levystä on tulossa melko erilainen, kuin debyytistä. the plan is to hit the studio in June and start recording the yet untitled follow-up full-lenght for "Songs...". At the moment we have 14 new songs (12 rockin' and shocking & 2 tear jerking one's) which all sound a quite different than the "Songs..." era the prisondream. Toivottavasti Ville, eli bändin toinen kitaristi joka ei soita vielä tolla ekalla levyllä, tuo lisäpotkua Prisondreamiin! EDIT: syödään vähän sanoja. Kuuntelin tuon Prisondreamin pitkäsoiton hetki sitten läpi, ja täytyy kyllä sanoa, että se on hieno kokonaisuus! Ne "liika taiteelliset" biisitkin rupes kuulostamaan hyvältä, kun kuunteli levyn läpi eikä poiminut sieltä tiettyjä kappaleita. I can't hide but I can run for miles |
Il Brutto 14.04.2005 13:26:32 | |
---|
Nyt ensimmäisenä tulee mieleen Ramones ja The Clash. Ja toki myöskin Lars Frederiksen & the Bastards -yhtyeen debyytti on julmetun kova. Stiff Little Fingersien Inflammable Material on kovin hyvä debyytti kanssa. The masses of humanity have always had to surf |
Tetsuo 14.04.2005 19:32:34 | |
---|
Godsplague: Evilution Teräsbetoni: Metallitotuus Metallica: Kill 'em All Pride & Glory: Pride & Glory |
Julmettu 14.04.2005 19:50:59 | |
---|
julmetun kova Pakko... Mutta... STAM1NAAAAAHHHFGGG!!!!!!!! tidudutidudutidudu-ränttätänttätän! |
Valdemar 14.04.2005 22:47:04 | |
---|
Güntin, Hellacoptersien ja Skynyrdin debyytit oli kovia joo! it's cold gin time again! |
Booligan 15.04.2005 10:02:32 | |
---|
Satrianin Surfing with the alien on aika tiukka avaus. ja sitte Metallica avas loistavasti, ei paha Dream Theaterilla eikä BLind Guardianillakaan. Doesn´t matter what you see
Or into it what you read
You can do it your own way
IF IT`S DONE JUST HOW I SAY |
Olazeba_ 16.04.2005 09:26:12 (muokattu 16.04.2005 09:56:18) | |
---|
Guns N' Roses Appetite For Destruction Ko. levy on mielestäni ehdottomasti kaikkien aikojen debyyttilevy, en muista että mikään debyyttilevy olisi iskenyt meikäläiseen yhtä vahvasti ensikuulemalta kun kyseinen mestariteos. Toivon että vielä joskus joku muukin debyyttilevy voisi tehdä saman, mutta olen jo melkein luopunut toivosta. Täytyy kai sitten itse tehdä moinen ;) Yksi hyvä kotimainen debyyttilevy, jota ei taideta olla vielä mainittu: HIM:n debyytti Greatest Lovesongs, Vol. 666: Mielestäni tämän levyn jälkeisellä tuotannolla bändi ei pääse kun hetkellisesti samalle tasolle. Tällä levyllä musiikissa oli vielä särmää ja sävellyksissä kekseliäisyyttä, myös kitarasoundit potki hyvin persuksille. Villen äänestäkin pystyi aistimaan muitakin sävyjä kuin nykyään hyvinkin tavaramerkiksi noussutta hönkäilyä/huohotusta. Levyn kummatkin coveritkin ovat perin onnistuneita.Täytyykin nostalgiamielessä kuunnella levy lävitse, mikään suuri HIM -fani en ole, mutta kyseinen levy teki aikoinaan vaikutuksen. Ei se tästä. |
juici 16.04.2005 11:49:05 (muokattu 16.04.2005 11:49:16) | |
---|
Noutajan Valssi on Viikatteen ensimmäinen kokopitkä. Voihan muna. Niinpäs olikin. No siinä tapauksessa se on kans hyvä debyytti-pitkäsoitto. Korjataan. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Quark 16.04.2005 13:46:53 | |
---|
Dire Straits - Dire Straits Se on yli muiden mun mielestä. Ei kannata yrittää spakaatia alastomana. Peräaukko voi imeytyä alipaineella lattiaan. -Markus Kajo- |
Folcce 16.04.2005 14:02:21 | |
---|
Yksi hyvä kotimainen debyyttilevy, jota ei taideta olla vielä mainittu: HIM:n debyytti Greatest Lovesongs, Vol. 666: Mielestäni tämän levyn jälkeisellä tuotannolla bändi ei pääse kun hetkellisesti samalle tasolle. Tällä levyllä musiikissa oli vielä särmää ja sävellyksissä kekseliäisyyttä, myös kitarasoundit potki hyvin persuksille. Villen äänestäkin pystyi aistimaan muitakin sävyjä kuin nykyään hyvinkin tavaramerkiksi noussutta hönkäilyä/huohotusta. Levyn kummatkin coveritkin ovat perin onnistuneita.Täytyykin nostalgiamielessä kuunnella levy lävitse, mikään suuri HIM -fani en ole, mutta kyseinen levy teki aikoinaan vaikutuksen. Kuin minun suustani (paitsi nyt en kyllä ehdi levyä kuunnella). Homoilu - Se on miesten hommaa! |
Boltsa 16.04.2005 14:17:44 | |
---|
Stam1nan esikoinen No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki! |
Folcce 16.04.2005 21:04:31 | |
---|
Aikaisempia vastauksia ynnätessä ei kovimmasta debyytistä näyttäisi olevan epäilystäkään. Guns N' Roses sen on näköjään vääntänyt. Maailman toiseksi kovimmasta debyytistä sensijaan verissäpäin tappelevat ainakin Oasis, King Crimson, Ramones, System Of a Down sekä yllättäen myös puun takaa tulleet Teräsbetoni ja Stam1na, jotka debyytin iän huomioiden ovat nousseet varsin nopeasti, varsin kovaan seuraan. Teräsbetonin ja Stam1nan menestys tuo jollain lailla mieleen Radio Mafian Top 500 äänestyksen, jossa hiljattain ilmestyneet "Den Glider In" ja Wish You Were Here (Rednex)" sijoittuivat hyvinkin korkealle. Mielenkiinnolla seuraan kuinka pitkälle varsinkin Teräsbetoni kantaa. Homoilu - Se on miesten hommaa! |
Angus 17.04.2005 00:25:03 | |
---|
Tätä ei kauaa tarvitse harkita: Peer Günt ja Ramones, ei epäilystäkään. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
McNulty 17.04.2005 00:49:10 (muokattu 17.04.2005 00:50:08) | |
---|
Lasketaanko tähän Panteran "Cowboys from Hell"??? Mikäli ei lasketa niin sitten joudun vastaamaan että Kingston Wall - I, Abigor - Verwüstung (Invoke the Dark Age), Slayer - Show No Mercy, Kreator - Endless Pain... onhan noita!!! EDIT, eikä Unohdeta Hendrixiä, Jefferson Airplanea, Pink Floydia jne jne. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
MK73 17.04.2005 09:29:29 | |
---|
Toto-miesten pelinavaus v. 1978 ilmanmuuta! Rillipäät eivät jättäneet mitään arvailujen varaan. Hienoja biisejä, luonnolliset soundit, briljanttia soittoa. Jeffrey Porcaro vetää groovella joka on syvempi kuin verottajan tasku. Sanoisinko että edelleen bändin paras levy! |
Putte 17.04.2005 11:04:50 | |
---|
Kyllä se Gunnareiden Appetite on jotain niin loistavaa..Josain oli puhetta heikoista biiseistä, kuten Anything goesista ja You're crazystä.. Nuo biisit ovat ajan mittaan nousseet omiksi suosikeiksini levyltä.. Hanoi Rocks on myyny 300 miljoonaa albumia Kuubassa"-Andy McCoy |