rokiroki 06.04.2005 08:54:33 | |
---|
Juicea lainaten jotenkin näin:".....tii-ta-ti-taa-taa, hän oli ässä.Armeijassa kävi sähköttämässä..." Jos en aivan väärin muista, tuo gtr Jari Nieminen oli v. 82-83 Sodankylässä intissä,viestikomppaniassa sissiradistina??. Mopona silloin, kun meillä ns. Masa-miehillä alkoi tj-lähennellä nollaa. Tai ainakin joku samannäkoinen ja samantapainen nimeltään, veti sotkun joulujuhlassa klassista musaa nailoniakustisella tosi hienosti Allekirjoitus_____________
nimen selvennys |
sirdickyj 06.04.2005 09:11:28 | |
---|
En olisi tästä aivan varma vaikka Journeyta on tullut diggailtua paljonkin. Noooh, sanotaan, että ei ainakaan peitä biisien tyhjyyttä ja mitäänsanomattomuutta sekä äänensä riittämättömyyttä niiden alle. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Risto Mustalisä 06.04.2005 09:35:04 | |
---|
Noooh, sanotaan, että ei ainakaan peitä biisien tyhjyyttä ja mitäänsanomattomuutta sekä äänensä riittämättömyyttä niiden alle. No eihän Hietasen tapauksessa ollut kyse biisien tyhjyydestä/mitäänsanomattomuudesta eikä äänen riittämättömyydestä - ainakaan minusta.Paremmin se Pentti Hietanen noita vetää kuin Kirka nykyään.Eikä Suomesta montaa laulajaa löydy jotka noita biisejä noin hyvin vetää. Minun mielestäni. Born to be wild - paitsi kotona |
sirdickyj 06.04.2005 09:52:18 (muokattu 06.04.2005 09:52:42) | |
---|
No eihän Hietasen tapauksessa ollut kyse biisien tyhjyydestä/mitäänsanomattomuudesta eikä äänen riittämättömyydestä - ainakaan minusta.Paremmin se Pentti Hietanen noita vetää kuin Kirka nykyään.Eikä Suomesta montaa laulajaa löydy jotka noita biisejä noin hyvin vetää. Minun mielestäni. Jos katsot tarkemmin, niin huomaat, että tuossa kommentissa ei niinkään viitattu Hietaseen, kuin siihen, että tuo nimim. juki68 oli sitä mieltä, että mun kannattais antaa laulutunteja kun kerran oon niin perillä asioista (mikä ei tietenkään pidä paikkansa, olempahan vain tietoinen siitä, minkälainen mun mielestä hyvän laulajan pitää olla). Hietasen kohdalla kyse oli sitä, että se kuulosti hirveältä paskalta. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
J.Hollström 06.04.2005 10:39:16 | |
---|
nimim. juki68 oli sitä mieltä, että mun kannattais antaa laulutunteja kun kerran oon niin perillä asioista (mikä ei tietenkään pidä paikkansa, olempahan vain tietoinen siitä, minkälainen mun mielestä hyvän laulajan pitää olla). Jees, mutta kyllä ainakin hyvänä ja tarkkakorvaisena laulajien analysoijana sua voi pitää, jos laulutunteja ei välttämättä sinulta saisikaan. Ne lähettämäsi näytteet oli laadukasta kamaa. Kiitoksia vaan vielä kerran. Rock'n'roll forever man... |
sirdickyj 06.04.2005 14:08:56 | |
---|
Jees, mutta kyllä ainakin hyvänä ja tarkkakorvaisena laulajien analysoijana sua voi pitää, jos laulutunteja ei välttämättä sinulta saisikaan. Ne lähettämäsi näytteet oli laadukasta kamaa. Kiitoksia vaan vielä kerran. ...ja sä tuolla suotta väheksyt itseäsi laulajana, sanottakkon se nyt näin julkisesti; herra tietää mitä tekee eikä vaan sohi ja jollota. Semmoinen on aina hyvää, ja siihen ei tarvita oopperalaulajaa. Yleensäkin on aivan yksi lysti, onko laulaja äänensä riittävyyden ja rekisterin sekä n.s. teknisen osaamisen puolesta J. Karjalainen vai Freddie Mercury. Jos tietää mitä tekee niin se on se juttu. Niin, ja noistakaan ei kummastakaan olisi esittämään toistensa juttuja, mutta molemmat esittävät asiansa tavalla, joka ei jätä moitteille sijaa. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
-J 06.04.2005 15:35:32 | |
---|
Siinä vaiheessa kun Hela ja Hietanen lauloivat Bridge over trouble waterin, allekirjoittaneen ihokarvat nousivat pystyyn. Tämä johtui tasan tarkkaan niistä kylmistä väreistä, joita esiintyy onnistunutta musiikkiesitystä kuunnellessa. Oli se niin kaunis esitys. Jatkakaahan vääntöä, mutta muistakaa että hiekkaa ei saa heittää toisen silmiin. S'on rumaa! Käpy on puun vauva |
MK73 04.05.2005 22:04:48 | |
---|
Kyllä elämä on ihanaa! Sattui ostosreissulla kouraan Hietasen uunituore On The Rocks -lätty. Siinä on 12 biisiä napattuna tämän väittelyn aiheuttaneen konsertin harjoituksista - Rantawirkkulan saunalta. Hah! Ei enää niinkään harmita, etten tv-esitystä nähnyt. Ja musiikki on vankkaa tavaraa kuten odotinkin. |
MK73 11.05.2005 18:22:54 | |
---|
Outoa? Konsertti herätti kovan kalapaliikin, mutta levy ei näytä kiinostavan ketään. Itse olen jäävi enempiä kommentoimaan, sillä en voi vastustaa tällaisia suosikkimuusikoideni livesessioita - oli musiikki sitten mitä tahansa. Sen sanon kumminkin, et kyllä Pentti Hietanen noi biisit klaaraa. Toisaalta levyn potentiaalinen ostajakunta saattaa jäädä aika pieneksi, kun "iskelmä Hietasen" fanit tuskin tätä hommaa - saati ne "oikean rokin diggarit". Olisi silti kiva lukea mielipiteitä... |
Silvio Dante 11.05.2005 18:32:07 | |
---|
Outoa? Konsertti herätti kovan kalapaliikin, mutta levy ei näytä kiinostavan ketään. Toisaalta levyn potentiaalinen ostajakunta saattaa jäädä aika pieneksi, kun "iskelmä Hietasen" fanit tuskin tätä hommaa - saati ne "oikean rokin diggarit". Olisi silti kiva lukea mielipiteitä... Siitähän tässä on kysymys, monikohan m.netin jengistä menee ja ostaa tuon levyn? Pääasia että pizza herkullinen ja kuuma. |
MK73 11.05.2005 18:37:07 | |
---|
Niinpä niin, onhan M.nettiläisiäkin moneen lähtöön. |
sirdickyj 11.05.2005 21:07:02 | |
---|
Siitähän tässä on kysymys, monikohan m.netin jengistä menee ja ostaa tuon levyn? No mä menen heti ja ostan sen, jos se on jossain halvalla. Analysoin sen sitten tänne perusteellisesti, jotta ei luulla tyhjänjauhalaksi. Lupaan myös esittää oman ehdotelmani pahimmin mättäneistä kohdista, että miten ne mun mielestä olis PITÄNY vetää. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
J.Hollström 20.05.2005 09:51:12 | |
---|
No mä menen heti ja ostan sen, jos se on jossain halvalla. Analysoin sen sitten tänne perusteellisesti, jotta ei luulla tyhjänjauhalaksi. Lupaan myös esittää oman ehdotelmani pahimmin mättäneistä kohdista, että miten ne mun mielestä olis PITÄNY vetää. Oot tainnu ostaa jo aika monta? Levy Pentti Hietanen "On The Rocks" pyörii listoilla ja seiskana. |
Sertzo S 20.05.2005 09:54:38 | |
---|
Joku osti meille joululahjaksi Pentti Hietanen Joulun ihme-levyn??? Ei ole soinut. Silti en häntä mistään moiti, koska ei ole mulle mitään pahaa tehnyt. |
sirdickyj 20.05.2005 11:37:58 | |
---|
Oot tainnu ostaa jo aika monta? Levy Pentti Hietanen "On The Rocks" pyörii listoilla ja seiskana. Suomalaisten makua ei voi KOSKAAN tarpeeksi aliarvioida! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Sertzo S 20.05.2005 11:43:31 | |
---|
Suomalaisten makua ei voi KOSKAAN tarpeeksi aliarvioida! Tuota et kyllä keksinyt itse! ;) |
MK73 21.05.2005 14:46:00 | |
---|
Yllättävän hyvin näkyy On The Rocks menneen kaupaksi. Hyvä, ei mennyt kaverusten saunailtamat aivan harakoille. Terävän rock-poliisimme analyysiä odotellessa taidan laittaa Pentti Hietasen soimaan :) (älä nyt Sirdickyj kumminkaan hermostu, ihan ok-tyypiltä sä vaikutat, ei näitä juttuja pidä niin vakavasti ottaa) |
sirdickyj 21.05.2005 18:48:20 | |
---|
Yllättävän hyvin näkyy On The Rocks menneen kaupaksi. Hyvä, ei mennyt kaverusten saunailtamat aivan harakoille. Niin, Suomessahan menee myös Era, Gregorian, Il Divo ja Within Temptation sekä Irina kaupaksi, miksei siis myös Pentti Hietanen ja Rock? Sinne vaan samaan jonoon konsensuskansan levyhyllyihin. Terävän rock-poliisimme analyysiä odotellessa taidan laittaa Pentti Hietasen soimaan :) (älä nyt Sirdickyj kumminkaan hermostu, ihan ok-tyypiltä sä vaikutat, ei näitä juttuja pidä niin vakavasti ottaa) En mä hermostu kun Sormuselle. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
karhuot 21.05.2005 20:17:01 | |
---|
Hietanen on kyllä äärimmäisen hyvä esimerkki siitä, että oopperalaulajatkin vetävät loistavalla meiningillä. On myös hienoa että Pena ei käytä levyllään sitä kaikkien oopperalaulajien päähänpinttymää: LAULAMISTA SILLÄ KAUHEAN KUULOISELLA KOROSTUKSELLA |
hjukke 22.05.2005 01:02:40 | |
---|
Hietanen on kyllä äärimmäisen hyvä esimerkki siitä, että oopperalaulajatkin vetävät loistavalla meiningillä. On myös hienoa että Pena ei käytä levyllään sitä kaikkien oopperalaulajien päähänpinttymää: LAULAMISTA SILLÄ KAUHEAN KUULOISELLA KOROSTUKSELLA Niin, olen vähän samoilla linjoilla, ja kuten olenkin jo todennut niin mielestäni Penan soundi toimii aika hienostikkin rokkihommissa, että mikä kumma mahtaa olla kun oopperalaulaja (alunperin rock-äijä) uskaltaa tehdä muutakin kuin klassista kamaa, niin heti ollaan dissaamassa. Mielestäni hieno homma että viitsii tehdä tällaista, muniinpuhaltelua tai ei. "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |