sterbo 01.11.2004 17:59:27 | |
---|
-Radiohead -Nirvana -Pixies -Sonic Youth -Soundgarden -Alice in Chains -CMX -Slipknot -In Flames "Listeners of progressive rock have often got long and filthy hair, old, colorful and shabby clothes." |
Muhvi 01.11.2004 18:24:26 | |
---|
Björk on listan ehdoton kärki. The Darkness Megadeth Dillinger escape plan Strokes Hives Lissää ois vielä kovasti. From the Evil forces of Skeletor! |
overthewall 01.11.2004 18:27:01 | |
---|
Hoho(ijaa) Mikä keskustelun aihe. Mun lista tulis olee aika V**** pitkä. Mutta pähkinän kuoressa kaikki sellaset bändit on turhia joiden vuoksi ei ole valmis maksamaan levystä. |
Ai mää vai? 01.11.2004 18:33:48 | |
---|
Yö on pahinta mitä kavereiden luona joutuu kuuntelemaan. Ymmärtävät kyllä miksi minä en voi sietää sitä. Toisaalta,meille tullessaan joutuvat myös kestämään kaikenlaista... Hyvää jatkoa jos oma ei riitä. (Välikausitakki) |
Peoplez 01.11.2004 20:22:36 | |
---|
Mä en tykkää näistä tämän hetken Suomalaisista suosikkibändeistä yhtään. Zen Cafe, CMX, YUP, Kotiteollisuus, Timo Rautiainen, Nightwish, Him ja mitäs näitä nyt onkaan. Monet tuntuu tykkäävän mutta minä en. Ulkomaalaisista sitten ainakin Red Hot Chili Peppers on kestoinhokkini vaikka Blood Sugar Sex Magik-levyllä onkin pari hyvää biisiä. Metallicaa kuuntelin ala-asteella mutta nykyään ei kyllä pysty kuuntelemaan enää. Sitten kaikki nämä älykköbändit kuten Tool, Radiohead, Coldplay jne. Kamalaa. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Necromuru 01.11.2004 20:49:21 | |
---|
Yö on pahinta mitä kavereiden luona joutuu kuuntelemaan. Ymmärtävät kyllä miksi minä en voi sietää sitä. Toisaalta,meille tullessaan joutuvat myös kestämään kaikenlaista... Yö on kyllä tylsää. "Hevari = Amis"
Demin foorumeilt.
Pastilli? |
KTR 01.11.2004 20:50:48 | |
---|
Kaiken maailman Dillinger Escape planit menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Eli tommoset ihme häiriö-meteli jutut. |
Cut out 01.11.2004 21:01:12 | |
---|
Suomalaisista: -Yö, uskomatonta paskaa -Trio Niskalaukaus, Hannukarpoilua rokkityyliin -Ripsipiirakka, ei herrajumala! Ulkomaalaisista: -O-Zone, ei vaan jotenkin iske -Günther, en tiedä onko vika minussa vai... |
jhoik 01.11.2004 21:36:02 | |
---|
Se pitää lisätä että monet ystäväpiirissäni tykkää jostain syystä Kornista joka on mielestäni aika pirun tylsä bändi (ainakin uudemmalla tuotannollaan). Vapaata tilaa myytävänä. |
Minstrel 01.11.2004 21:47:03 | |
---|
-Yö -Ripsipiirakka -O-Zone -Günther Aloitusviestin voi lukea. Ainakaan näillä nyt ei ole minkäänlaista status-arvoa. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa. |
Moratoria 02.11.2004 11:02:33 | |
---|
CMX... |
slowdive 02.11.2004 11:15:43 | |
---|
Niskalaukaus & Kotiteollisuus |
JKantonen 02.11.2004 11:20:27 | |
---|
Hocico, VNV Nation, Apoptygma Berzerk |
Kulkunen 02.11.2004 11:38:39 | |
---|
Iron Maiden, Manowar, Motörhead, Ultra Bra ja kaikki sen kytkökset. The downward spiral never ends. |
aikavaikea 02.11.2004 11:42:42 | |
---|
Hmpf. Pitäisiköhän tähän nyt sitten jo vastata. No, seuraavista artisteista en välitä vaikka (uskottavuudenkin takia) pitäisi. Ampukaa. The Beatles The Rolling Stones Radiohead Rush U2 Pearl Jam Kotimaisista ykköstilan valtaa vuosi vuoden jälkeen J. Karjalainen. Sittenhän on ne oikeasti paskat suuren yleisön suosikit, mutta eivät taida kuulua tähän topicciin. Guess I'll have to break the news.
That I got no mind to lose. |
kikkomän 02.11.2004 19:19:02 | |
---|
mä en oikeen keksi sitä mitä en kuuntelisi. Kaikilla tuntuu olevan yksi tai useampia biisejä jotka eivät ole paskoja. Jokaiselle kappaleelle pitää antaa mahdollisuus. Eikä teilata heti kuulematta... " ai että sitä bändiä? V**ut tulen kuunteleen! " lentävä lause tai jotain muuta persoonallista |
kikkomän 02.11.2004 19:19:37 | |
---|
EPpu normaali.!! Häntä en kestä !! lentävä lause tai jotain muuta persoonallista |
L.Ruoska 03.11.2004 10:45:32 | |
---|
The Darkness. Must seon ihan arssista, mä en tajua miksi niitä hehkutetaan rockin pelastajina jne. Rumia kun mitkä ja tylsiä biisejä, hirvee ääni sil laulajal vaik se onkin persoonallinen. Sinä rumpali johon uppoaa mm. RATM, Helmet, FNM! Tuu mukaan perustamaan rockbändiä. Kitaristi ja basisti löytyy jo, treenis Hertsikassa tiedossa! |
Zammy 03.11.2004 10:49:00 | |
---|
The Darkness. Must seon ihan arssista, mä en tajua miksi niitä hehkutetaan rockin pelastajina jne. Rumia kun mitkä ja tylsiä biisejä, hirvee ääni sil laulajal vaik se onkin persoonallinen. Sä tykkäät enemmän kuunnella nättien poikien musaa? Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen. |
Jonde691 03.11.2004 13:49:11 | |
---|
Pimputuksesta! Antti Tuiskut, Pikku G:eet sun muut Hanna Pakariset ja lisää on p***aa tulossa popstarseista! Aargh! Jonde |