nyt kun olen yrittänyt kuunnella levyjä "1999" ja "purple rain", niin molemmilta ekat biisit on kolissu aika kovaa ja "purple rainilta" myös toka biisi. muut sitten ei oikeen... ja sit "dirty mindilta" olen kokeillut kahta ekaa raitaa, mutta ne ei kyllä tunnu miltään. pitää sit varmaan seuraavaks kokeilla "sign o' timesia". mut ylipäänsä jos jotain tommosia hyviä funk-raitoja, kuten 1999, ois muitakin, niin ois kiva... toi princen nussimismeininki noissa sanoituksissa on ihan jees. kyllähän mäkin ajattelen paljon nussimista, ei voi mitään. dirty mind... mr. finland, walk on by, your ideapark dream.
mr. finland, walk on by, your alko store supreme |
nyt kun olen yrittänyt kuunnella levyjä "1999" ja "purple rain", niin molemmilta ekat biisit on kolissu aika kovaa ja "purple rainilta" myös toka biisi. muut sitten ei oikeen... Kuunteppas pari kertaa putkeen se The Beautiful Ones -> Computer Blue -> Darling Nikki -yhdistelmä ja jos ei nappaa vieläkään ni sit ei voi mitään. Tuo Purple Rainin A-puoli on kyllä sellasta sulaa kultaa että huh. Varsinkin nuo loppupään kokeellisemmat biisit potkii ja kovaa. Harmi että B-puolen I Would Die 4 U ja Baby I'm a Star laskevat tunnelmaa. Silti loistolevy. Koita ihmeessä sitä Sign 'o' the Timesiä, siitä löytyy sitä funkimpaakin menoa, esimerkiksi nimibiisissä sekoitettuna minimalistiseen tuotantoon. |