Aihe: Ärsyttävimmät/tyhmimmät laulujen täytesanat
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Epämuusikko
14.10.2020 12:35:38
Täytesanan ja hokeman raja on kuseen piirretty.

Never know.
Gucci gang.
Mafia.

mitänäitänyton
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
Prophet
14.10.2020 21:40:28
Gary Enfield: Liru laru loru jne... ärsytti jo lapsena.

Aatsipoppaa teki sen myös.
Hannubal
31.10.2020 19:36:03
Dirly dirly dee, dirly dirly daa,
kyllä ihmisen elämä on ihanaa.
sydän onnesta sykki, nyt poika saa.

Irwin Goodman - Dirly dirly dee.
Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme.
Prophet
31.10.2020 20:01:39 (muokattu 31.10.2020 20:04:24)
Hannubal: Dirly dirly dee, dirly dirly daa,
kyllä ihmisen elämä on ihanaa.
sydän onnesta sykki, nyt poika saa.

Irwin Goodman - Dirly dirly dee.

Irwin - Kop kop kop kop kop ja Ai ai ai ai, voi voi voi voi.

Pave Maijanen - Aijaijaijaijaijaijaijaaa-a

Saastamoisen poika - Damtsika-damtsika-damtsika-dam
iec
31.10.2020 22:32:04

Kai Lind - Putti putti: " E ae ao e" .

Siis mitä hel..... Oikeasti. Ei sitten mitään muuta keksitty. Lienee ollut jo alkuperäiskappaleessa tämä idioottimaisuus :D :D :D

https://www.youtube.com/watch?v=wdOL1iG2z4o
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
Kefiiri
01.11.2020 09:17:24
Mä olen luullut että se on sitä Havaijin kieltä?
En ole musiikin asiantuntija.
iec
01.11.2020 12:41:18

Kefiiri: Mä olen luullut että se on sitä Havaijin kieltä?

Saattaa se muuten tarkoittaakin "Kyllä ja kyllä" Suomeksi. Kuulosti vain siltä että jälleen kerran oltiin keksitty vähän sinnepäin olevia äännähdyksiä, mutta ilmeiseti ne sitten osittain ainakin ovat Hawaijin kieltä.
Prophet
01.11.2020 16:57:28 (muokattu 01.11.2020 16:59:32)
Osastoa Anssin Vihatut levyt, jota jonnet ei muista.

Anita Hirvonen - Ählämä suntraa ählämä suntraa dirlen dir-dik kerisini muntraa
Hannubal
02.11.2020 21:50:33
Prophet: Osastoa Anssin Vihatut levyt, jota jonnet ei muista.

Anita Hirvonen - Ählämä suntraa ählämä suntraa dirlen dir-dik kerisini muntraa

Nyt olen tämänkin biisin kuullut, enkä varmaan ikinä kuuntele toiste.

Mieluummin saman artistin ruotsin kielen ihanuutta palvova De va kukku de.
Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme.
texan
03.11.2020 00:24:39
Mum-mum-mum-mah
Mum-mum-mum-mah
P-p-p-p-p poker face

Lady Gagan repertuaaria tämäkin rallatus.
texan
03.11.2020 00:47:48
En nyt täytesanoista tiedä, mutta ärsyttäviä sanoituksia on Mikko Alatalon biiseissä, kuten:

Mä maalaispoika oon. Mä maalaispoika oon ja panen suihketta kainaloon. Se on hyvin joviaali ilmiö..

Kyllä rikoo on riskillä ruma, rilluma ruma on riskillä rikoo. riski se rikoissa hikoo,kyllä rikoo on riskillä ruma.
Sjömanni
03.11.2020 00:54:38
texan: En nyt täytesanoista tiedä, mutta ärsyttäviä sanoituksia on Mikko Alatalon biiseissä, kuten:

Mä maalaispoika oon. Mä maalaispoika oon ja panen suihketta kainaloon. Se on hyvin joviaali ilmiö..

Kyllä rikoo on riskillä ruma, rilluma ruma on riskillä rikoo. riski se rikoissa hikoo,kyllä rikoo on riskillä ruma.

Kaipa tuo on viimeisiä hajuja rillumarei-kuplettikultturista. Paskaa kyllä alusta loppuun. Voiko näin sanoa?
Loppu on seurausta. Lion # 79
Lennu
03.11.2020 03:42:39

Sjömanni: Kaipa tuo on viimeisiä hajuja rillumarei-kuplettikultturista. Paskaa kyllä alusta loppuun. Voiko näin sanoa?

Voi, koko rillumareista.
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
Funkånaut
03.11.2020 06:08:17

Sjömanni: Kaipa tuo on viimeisiä hajuja rillumarei-kuplettikultturista. Parasta kyllä alusta loppuun. Voiko näin sanoa?

Voi tietenkin.
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
Kefiiri
03.11.2020 07:40:25 (muokattu 03.11.2020 07:42:05)
Funkånaut: rat

Voi tietenkin.

Alkuperäinen rillumarei-homma tosiaan on parasta ;) Nuo Alatalon rikoojutut taas ovat jo vähän semmoista tahallisen hölmöä metarillumareitä. Vai oliko jo rillumarein ensimmäinen aaltokin rehvakkuuden parodiaa? Mikä on mahtanut olla historian ensimmäisten lauluissa käytettyjen täytesanojen tarkoitus?

Luolaihmisillä on tietty ollut sanavaraston vähyyden vuoksi vaikeuksia saada kasaan edes muutaman tahdin mittaista laulutekstiä. Ehkä hekin ovat keksineet täytteeksi sanoja jotka eivät tarkoita mitään?
Pauli Lappalainen
03.11.2020 07:45:57
Kefiiri: Alkuperäinen rillumarei-homma tosiaan on parasta ;) Nuo Alatalon rikoojutut taas ovat jo vähän semmoista tahallisen hölmöä metarillumareitä. Vai oliko jo rillumarein ensimmäinen aaltokin rehvakkuuden parodiaa? Mikä on mahtanut olla historian ensimmäisten lauluissa käytettyjen täytesanojen tarkoitus?

Luolaihmisillä on tietty ollut sanavaraston vähyyden vuoksi vaikeuksia saada kasaan edes muutaman tahdin mittaista laulutekstiä. Ehkä hekin ovat keksineet täytteeksi sanoja jotka eivät tarkoita mitään?

Lieneekö Väinämöisen ekoissa demoissa täytesanoja lainkaan, saati myöhemmässä tuotannossa?
Kefiiri
03.11.2020 07:54:25
Pauli Lappalainen: Lieneekö Väinämöisen ekoissa demoissa täytesanoja lainkaan, saati myöhemmässä tuotannossa?

Eipä heti tule mieleen ainakaan myöhemmästä tuotannosta. Hyvä Vaka!

Onkos muuten Dylanillakaan täytesanoja tai mitään lallatuksia? Esimerkiksi Donovanilla on, mutta Dylanilta en muista äkkiseltään yhtään.
Sjömanni
03.11.2020 10:26:23
Kefiiri: Alkuperäinen rillumarei-homma tosiaan on parasta ;) Nuo Alatalon rikoojutut taas ovat jo vähän semmoista tahallisen hölmöä metarillumareitä. Vai oliko jo rillumarein ensimmäinen aaltokin rehvakkuuden parodiaa? Mikä on mahtanut olla historian ensimmäisten lauluissa käytettyjen täytesanojen tarkoitus?

Tukkimettällä tuvassa kännissä tarttuu paremmin mieleen, kun toistellaan jotain täytesanaa, eikä yritetä mitään fucking storya vääntää. ;)

Olihan Severi Suhosella ja muilla lajinsa edustajilla aikansa, mutta luojan kiitos se on ohitse.
Loppu on seurausta. Lion # 79
iec
03.11.2020 13:03:11

Sjömanni: Tukkimettällä tuvassa kännissä tarttuu paremmin mieleen, kun toistellaan jotain täytesanaa, eikä yritetä mitään fucking storya vääntää. ;)

Olihan Severi Suhosella ja muilla lajinsa edustajilla aikansa, mutta luojan kiitos se on ohitse.

Niin. Nyt on vain nämä samat tuottajat jotka tunkee kaikki pop-naisartistit samaan muottiin. Ei tiedä enää kuka Anna, Sanni, Janni, Nanni siellä radiossa milloinkin laulaa. Menee aika persoonattomaksi hommaksi.
Funkånaut
03.11.2020 13:23:12

Olihan Severi Suhosella ja muilla lajinsa edustajilla aikansa, mutta ikävä kyllä se on ohitse.

Toivottavasti palaa.
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)