Aihe: Live, jossa olisit halunnut olla läsnä
1 2 3 4 5 6 7 8
mrk
14.04.2019 23:17:34 (muokattu 14.04.2019 23:19:10)
joku muu sikko: Ihan semmoinen tunne että olen nähnyt Ynkan Tavastialla. Voiko se olla totta?

1994 ja 85 ollut Tavastialla. Ensimmäinen Suomen keikka jo 88 messukeskuksessa

https://www.setlist.fm/search?query=Yngwie+Helsinki
"Short On Long Term Goals"
Epämuusikko
14.04.2019 23:50:51
Kotiseutuhistorian (Oulu) näkökulmasta olisin halunnut nähdä Arturo Sandovalin nyk Radisson BLU:n yökerhossa, Duke Ellingtonin Raattin NMKY:n juhlasalissa, Gary Mooren Urheilutalolla, Iron Maidenin ja SRV:n Kuusisaaressa sekä Metallican Nivalan Tuiskulassa.

Ja niin (en pysty vahvistamaan että oliko tätä keikkaa ensinkään mutta kaverini väittää nähneensä), Safri Duon Hot Night Clubissa (sittemmin Onnela ja nykyään joku muu teinipaskapaikka)

Ulkomailla tapahtuneista keikoista tulisi liian pitkä lista.
uliuli
Vessajono
15.04.2019 00:02:14
Epämuusikko: Metallican Nivalan Tuiskulassa.

Tää oli vissiin Ride the Lightningin kiertue. Tyttöystäväni veli näki silloin Metallican Tarvasjoella, siitä on jonkun kerran saanu kuulla.
Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä.
Vessajono
15.04.2019 00:04:54
-Spade-: Itse näin YUP:n ekan kerran livenä Pieksämäellä joskus Homo Sapiensin ilmestymisen jälkeen. En nyt muista oltiinko jo 90-luvun puolivälin yli, mutta perkele että se iski kovaa.

En epäile. Musa on ollu aivan järjetöntä kaahaamista ja bändi aivan uskomattomassa soittokunnossa.
Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä.
Jucciz
15.04.2019 00:45:41
Vessajono: Tää oli vissiin Ride the Lightningin kiertue.

Sehän se. Hurja ajatus, että ittekin on esiintynyt samalla lavalla ja istuskellut samassa takahuoneessa. :D
Pauli Lappalainen
15.04.2019 09:05:54
Jucciz: Sehän se. Hurja ajatus, että ittekin on esiintynyt samalla lavalla ja istuskellut samassa takahuoneessa. :D

Näin tuon tuiskulan keikan sound checkin kun ohikulkiessamme haimme edellisenä viikonloppuna unohtuneet tikaspuurappuset kyytiin.
joku muu sikko
15.04.2019 14:58:34
Epämuusikko: Kotiseutuhistorian (Oulu) näkökulmasta olisin halunnut nähdä Arturo Sandovalin nyk Radisson BLU:n yökerhossa, Duke Ellingtonin Raattin NMKY:n juhlasalissa, Gary Mooren Urheilutalolla,

Olin itse tuolla Mooren keikalla Oulussa. Victims of the future kiertuella siis. Herran heittämän plekunkin poimin edessä seisoneen naisen hiuksista. Mallia fender extra heavy. Minulla on se vieläkin. Kuten myös kiertueohjelma.
Kyseisen herran rasvaiset postaukset puhuvat omaa kieltään avioliittoa (ja lapsien hankkimista) vastaan. - Dr. Funkenstein:
seppo69
16.04.2019 09:41:57
Epämuusikko: Duke Ellingtonin Raattin NMKY:n juhlasalissa,

Millon tämmönen on ollu? Oispa ollu hienoa kuulla.
Welho-77: Noi sun tyhmä fantasiat on sairaita.
AoA
17.04.2019 15:22:24
Vaatimattomasti ja realistisesti jos olisin tuolloin jo ollut syntynyt niin Suomen maalla Rolling Stones Yyterissä ja Hendrix Kulttuuritalolla.
Epämuusikko
17.04.2019 20:03:37 (muokattu 17.04.2019 20:03:58)
AoA: Vaatimattomasti ja realistisesti jos olisin tuolloin jo ollut syntynyt niin Suomen maalla Rolling Stones Yyterissä ja Hendrix Kulttuuritalolla.

Nuo + Earth Wind & Fire 70-luvun alussa Kultsalla, sekä Zappa '74 samassa paikassa ja jossain vaiheessa kasiköötlukua Jäähallissa. Joka oli kuulemma sen kiertueen harvoja keikkoja jota ei virallisesti taltioitu, kun YLEn joku äänitysauto oli muualla.

On siitä jotain kaikuisia bootlegeja toki mulla tuolla jossain...

Ja niin: Tribal Tech Raahen Rantajatseilla!
uliuli
levesinet
17.04.2019 22:01:53
Festival Internacional da Canção 1966
Maracanãzinho, Rio de Janeiro
Saunatakki
20.04.2019 15:24:37
Zibaldone: Krakataun purkautuminen, 285 kuolettavaa desibeliä.

Täähän se olis.
"Lapsikin näkee, että tämä on malliesimerkki postmodernista primitivismistä."
Alfons Åberg
20.04.2019 18:57:56
Varmaankin joku Jaakko Tepon kiertue 80-luvun alussa.
"Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu." -elon arska
sub zero
20.04.2019 19:22:38
Zibaldone: Krakataun purkautuminen, 285 kuolettavaa desibeliä.

Joskus 20 vuotta sitten muistan kuulleeni, että W.A.S.P.:illa oli ollut Suomen kovaäänisin keikka (kuulovaurio tietysti kaikille, jos ei suojausta ollut), mutta kai joku on ehtinyt pistää jo paremmaksi.
"Der Gedanke an den Selbstmord ist ein starkes Trostmittel: mit ihm kommt man gut über manche böse Nacht hinweg." -Nietzsche
WolleForever
13.05.2020 16:49:48
Aknestik @DBTL 2002. Olis ollu viimeinen mahis nähä Aknestik livenä. En menny, kun mulla on enkun sivuainekoe yliopistolla seuraavana aamuna ja tarvitsen paljon unta. Sittemmin oon kyl ollu Jukka Takalon soolokeikoilla monta kertaa.
Epämuusikko
13.05.2020 22:54:09
WolleForever: Aknestik @DBTL 2002. Olis ollu viimeinen mahis nähä Aknestik livenä. En menny, kun mulla on enkun sivuainekoe yliopistolla seuraavana aamuna ja tarvitsen paljon unta. Sittemmin oon kyl ollu Jukka Takalon soolokeikoilla monta kertaa.

Olihan Aknet Qstockissa jokunen vuosi tuon jälkeen.
I want that you are success 2020. Thats why I make totally crazy!
Daagen
14.05.2020 19:16:34
Pink Floyd Pulse-kiertueella.
Hannubal
14.05.2020 19:30:20 (muokattu 14.05.2020 19:30:37)
Epämuusikko: Olihan Aknet Qstockissa jokunen vuosi tuon jälkeen.

Ja viime syksynä tekivät kaksi keikkaa Tornion ja Oulun Club Teatrialla.
Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme.
WolleForever
16.05.2020 13:00:02 (muokattu 16.05.2020 13:00:53)
Ei mulla oo/oo ollu mahiksia matkustaa Ouluun asti keikalle (rahatilanne ym.). Tulis pitkä reissu täält Turust asti. Ja oliks niil keikoil ees sama kokoonpano (muistelen kyl et ois ollu).
Hannubal
18.05.2020 09:39:26
WolleForever: Ei mulla oo/oo ollu mahiksia matkustaa Ouluun asti keikalle (rahatilanne ym.). Tulis pitkä reissu täält Turust asti. Ja oliks niil keikoil ees sama kokoonpano (muistelen kyl et ois ollu).

Kyllä ne samalla miehistöllä vetivät edelleen. Tuossa pätkä Oulun keikalta marraskuun lopulta. https://youtu.be/2T49JBwYPQk
Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)